Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk den riktignok til likevel, men dette spørsmålet er da vitterlig feilskrevet?

 

post-63678-1276126631,4937_thumb.jpg

 

Bare vent Points, kommer og tar deg. :)

 

Nytt spørsmål: Hvem spilte United ligacupfinale mot i 2006? Wigan, Wigan, Arsenal, Chelsea.

 

Blir for dumt. Jeg svarte øverste Wigan og fikk selvfølgelig feil. :)

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Jasså, så dere konspirerer mot meg på MSN. Dårlig gjort.

 

Flere enn meg som så into the red, panorama dokumentaren som omhandlet Glazers "ukjente" gjeld eller? Personene bak programmet er riktignok MUST-gutter og anti-Glazer, men papirene lyver ikke. Jeg var i alle fall ikke klar over at deres First Allied Corp. gjorde det så dårlig i statene.

 

Håper G&G kampanjen øker i styrke og at det arrangeres større sammlede boikotter av supportereffekter. Jeg tror det vil bli vanskelig å utebli fra kamper (siste utvei) men det kan bli en realitet neste sesong dersom vi står sammen.

 

Personlig skulle jeg ønske at United og Liverpool supportere kunne gå sammen om akkurat dette og få ut amerikanerne som snylter på klubbene våre. Om alle går i svarte tskjorter, snur ryggen til kampen, demonsterer sammen før/etter kamp, uteblir fra et felles oppgjør osv, vil omverdenen for allvor ta oss seriøst. Når LFC og United supportere kan gå sammen om en sak, ja da er det så seriøst som det kan få blitt.

Lenke til kommentar

Ser United.no melder at vi har solgt 12000 mindre sesongkort i forhold til same tidspunkt i fjor. Det kan sjølvsagt hende at det berre har med litt treigheit under fornying og det kan tenkast at mange av dei berre ventar til over VM, eller til nærmare sesongstart. Det kunne vel likevel vere spanande å sjå kva som skjedde dersom mange rett og slett ikkje vil fornye sine sesongkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...