Limbeck Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Synes den var vrien jeg ihvertfall Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Lekestue - Wikipedia, poteto, potato. Husker du quizene vi hadde på nattestid med tc mfl for en tid tilbake? Hvem var championé der igjen? Det var vel meg. Har du en annen mening må du gjerne slå scoren min på 54430 sånn at du kan vise alle sammen at du er bedre enn meg. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Hvor mange forsøk? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Trengte da bare ett forsøk.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Hvor mange forsøk? Jeg fikk 5000 på 4 forsøk uten hjelpemidler da, men er litt mongo i kveld. Etter 3 kopper kaffe skal jeg klare det bedre Endret 9. juni 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) du må isåfall kunne ha stoppe klokken Endret 10. juni 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) No one beats the King, you know.. Det beste av alt er jo at premien i quizzen er en signert United-drakt fra 1991. I allmennquizzen er premien en Playstation 3, der leder jeg også overlegent. Endret 9. juni 2010 av Points Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Jeg fikk den riktignok til likevel, men dette spørsmålet er da vitterlig feilskrevet? Bare vent Points, kommer og tar deg. Nytt spørsmål: Hvem spilte United ligacupfinale mot i 2006? Wigan, Wigan, Arsenal, Chelsea. Blir for dumt. Jeg svarte øverste Wigan og fikk selvfølgelig feil. Endret 9. juni 2010 av PSV Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Points vant msn-shizzle ganske overlegent ja. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Jasså, så dere konspirerer mot meg på MSN. Dårlig gjort. Flere enn meg som så into the red, panorama dokumentaren som omhandlet Glazers "ukjente" gjeld eller? Personene bak programmet er riktignok MUST-gutter og anti-Glazer, men papirene lyver ikke. Jeg var i alle fall ikke klar over at deres First Allied Corp. gjorde det så dårlig i statene. Håper G&G kampanjen øker i styrke og at det arrangeres større sammlede boikotter av supportereffekter. Jeg tror det vil bli vanskelig å utebli fra kamper (siste utvei) men det kan bli en realitet neste sesong dersom vi står sammen. Personlig skulle jeg ønske at United og Liverpool supportere kunne gå sammen om akkurat dette og få ut amerikanerne som snylter på klubbene våre. Om alle går i svarte tskjorter, snur ryggen til kampen, demonsterer sammen før/etter kamp, uteblir fra et felles oppgjør osv, vil omverdenen for allvor ta oss seriøst. Når LFC og United supportere kan gå sammen om en sak, ja da er det så seriøst som det kan få blitt. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ser United.no melder at vi har solgt 12000 mindre sesongkort i forhold til same tidspunkt i fjor. Det kan sjølvsagt hende at det berre har med litt treigheit under fornying og det kan tenkast at mange av dei berre ventar til over VM, eller til nærmare sesongstart. Det kunne vel likevel vere spanande å sjå kva som skjedde dersom mange rett og slett ikkje vil fornye sine sesongkort. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=8_DCM3kyW-k&feature=related Endret 10. juni 2010 av RedLegend Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Manchester United Supporters Club, Scandinavian Branch facebook Endret 10. juni 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Corey Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 G-g-g-g-Guess who's back!!! http://www.youtube.com/watch?v=-D24iuB-O_k&feature=digest Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Well.... OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLD! Men er jo en stor fest, så man kan gjenta det mange ganger Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 http://www.quizbook.no/quizscore.php?Q=2 Noen prøv å slå den scoren der da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Points: Nå synest eg at du skal gå ut i sola og leke litt med de andre guttene. Har sittet nok på PC'en nå! 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Er 7 timer ute i solen hver ukedag jeg, inkludert i dag. Nå har jeg akkurat kommet hjem. Greit å få slippe litt unna innimellom. Endret 10. juni 2010 av Points Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Smøre deg med solkrem da gutten min! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå