surtei Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Noen andre som ser på programmet " Høydepunkter fra VM 2006" ? Merker ett stort hat bygge seg opp når eg ser Ronaldo blinke med ene øyet etter han har bidratt til at Rooney ble utvist.. Æsj Edit: Deilig å se hvor god Hargreaves faktisk er Endret 9. juni 2010 av RedLegend Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg synes vi bør gå for Cole og Ballack Noen andre som ser på programmet " Høydepunkter fra VM 2006" ? Merker ett stort hat bygge seg opp når eg ser Ronaldo blinke med ene øyet etter han har bidratt til at Rooney ble utvist.. Æsj Edit: Deilig å se hvor god Hargreaves faktisk er Jeg synes det blinket er veldig overdrevet Lenke til kommentar
surtei Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Av Ronaldo eller at jeg reagerer på det? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Av Ronaldo eller at jeg reagerer på det? Alles reaskjon på det. Jeg synes egentlig ikke han blinker heller, men siden mange mener han gjør det så gjorde han sikkert det Endret 9. juni 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
surtei Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Viss du så på programmet, og mener han ikke blinker, så anbefaler eg deg en synstest Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 pause resultat: finn mange feil Bodø/Glimt - Ranheim 0 - 0 Reagerte på denne... hva gjør den i bold skrift? PS! Ranheim vant til slutt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Viss du så på programmet, og mener han ikke blinker, så anbefaler eg deg en synstest Gi meg en youtube da. Sog ikke på programmet nå, men sog mange videoer av det etter det skjedde. Var en ganske utbredt diskusjon om saken Endret 9. juni 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
surtei Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Se på jævelen på rundt 1 minutt Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Se på jævelen på rundt 1 minutt Håper Portugal avanserer og ender opp med å møte Serbia i 8-dels finalen. I sluttminuttene tar Nemnja Vidic rennafart og knuser jenta i fillebiter, slik at han må sopes sammen og sendes til Madrid via posten i flere biter. Mulig det bare er meg, men det hadde vært verdt hver krone fotball VM koster. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Det er et blink der ja, men det var da ikke noe å bråke om? Sikker på at det var til Englands benk? Lenke til kommentar
surtei Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Akkurat det Ronaldo gjorde i den kampen er akkurat som å pule damen til en kompis, altså noe du IKKE gjør Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Se på jævelen på rundt 1 minutt Håper Portugal avanserer og ender opp med å møte Serbia i 8-dels finalen. I sluttminuttene tar Nemnja Vidic rennafart og knuser jenta i fillebiter, slik at han må sopes sammen og sendes til Madrid via posten i flere biter. Mulig det bare er meg, men det hadde vært verdt hver krone fotball VM koster. Håper han blir verdensmester jeg. Men det hadde ikke vert verd hver krone VM koster Akkurat det Ronaldo gjorde i den kampen er akkurat som å pule damen til en kompis, altså noe du IKKE gjør Jeg synes nå at det Rooney gjorde var verre enn det Ronaldo gjorde. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg tror du liker å være uenig bare for å være uenig jeg. Har aldri sett deg være på bølgelengde med noen. Torres, Ronaldo, alle på det italienske landslaget, drogshit, robben osv unner jeg lite annet en skader og smertefulle exiter fra VM. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Du kan gjerne mene det, men jeg tror du sliter med menn som ikke oppfører seg som voldelige uintligente bavianer og Ronaldo havner vel der Lenke til kommentar
surtei Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Rooney gjorde det ikke mot sin klubbkamerat 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Du kan gjerne mene det, men jeg tror du sliter med menn som ikke oppfører seg som voldelige uintligente bavianer og Ronaldo havner vel der Jeg sliter med metroseksuelle fruits uten form for moralske kart eller kompass, ja. Null ydmykhet, ego på størrelse med fjell og brunkrem/solariumsbrune tryner i desember er ikke helt i min gate. Jeg liker ikke bare "Roy Keane" typer, jeg elsker driblefanter osv, men jeg takler ikke juksemakere som Ronaldo. uintligente = uintelligente. Greit å stave riktig når man fremmer seg selv og andre som mer sofisitikerte... 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Rooney gjorde det ikke mot sin klubbkamerat De spilte ikke en klubb kamp Du kan gjerne mene det, men jeg tror du sliter med menn som ikke oppfører seg som voldelige uintligente bavianer og Ronaldo havner vel der Jeg sliter med metroseksuelle fruits uten form for moralske kart eller kompass, ja. Null ydmykhet, ego på størrelse med fjell og brunkrem/solariumsbrune tryner i desember er ikke helt i min gate. Jeg liker ikke bare "Roy Keane" typer, jeg elsker driblefanter osv, men jeg takler ikke juksemakere som Ronaldo. uintligente = uintelligente. Greit å stave riktig når man fremmer seg selv og andre som mer sofisitikerte... Andre kanksje, men ikke seg selv Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Man United-quiz. Ser at Points allerede har funnet den, hehe. Lekestue. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Lekestue - Wikipedia, poteto, potato. Husker du quizene vi hadde på nattestid med tc mfl for en tid tilbake? Hvem var championé der igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå