Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Det er altfor lenge til PL starter opp. Våknet nettopp av et mareritt som gikk ut på at sesongen ble innstilt og at Solskjær ble manager. Grøss og gru.

 

Dødt her om dagen ser jeg. Ikke at jeg er spesielt aktiv selv, bevares, men kom igjen'a - 2 skrulleinnlegg om dagen? Noen må ta ansvar å stå for lesestoff i sommer!

Det er jo knapt nok rykter med noe hold i heller, nesten så jeg savner Ronaldo-sagaen.

 

Likte best første episode. Oppfølgeren er alltid drit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo ta opp tråden da...

 

Hvis Ferguson gir seg om 2 år eller hva det blir og faktisk Ole Gunnar Solskjær blir ansatt som Manager for United.

 

Hva er holdingen til dere her inne om Solskjær som sjef?

 

Han er vel ranket som nr 12-15 på bookmakernes lister som favoritt til å ta over jobben for Ferguson.

Lenke til kommentar

Kan jo ta opp tråden da...

 

Hvis Ferguson gir seg om 2 år eller hva det blir og faktisk Ole Gunnar Solskjær blir ansatt som Manager for United.

 

Hva er holdingen til dere her inne om Solskjær som sjef?

 

Han er vel ranket som nr 12-15 på bookmakernes lister som favoritt til å ta over jobben for Ferguson.

Jeg er positiv til det, selv om jeg tror han ender opp som assistent da.

Lenke til kommentar

«I et dokumentarprogram, som vises på BBC i morgen, kommer det nemlig fram at Glazer-familien har opparbeidet seg en gjeld på 1,1 milliarder pund (10,6 milliarder norske kroner). Det er 3,8 milliarder kroner mer enn hva som tidligere har vært kjent.»

 

(Hentet fra Dagbladet-artikkelen)

 

Noen som vet om det blir mulig å få sett dette i Norge?

Lenke til kommentar

Jeg har sagt opp Canal+ med virkning fra 31. august (lang oppsigelsesitd...)

 

Om dere ikke vil se La Liga, er det jo bare få sagt det opp - er uansett ikke der PL vil bli visst, selv om de "prøvde seg" når jeg negraderte med at "vi vet jo ikke om PL blir en del av canal+ enda".

 

Det blir TV2 Premier League HD.

 

Uansett kan man "kansellere" nedgraderingene helt frem til oppsigelsesdatoen (31. august om man "nedgraderer" i løpet av juni)

Lenke til kommentar

Folkens. Det her handler om mye mye mer enn at canal digital vil ha en bedre pris enn de får av tv2. Det står like mye på tv2 som på canal digital, og de er langtifra bestekompiser for tiden.

 

Det hele begynner her:

http://www.kampanje.com/medier/article510284.ece

 

"TV 2 vil kreve atskillig mer fra kabel-tv-gigantene. - Vi får i praksis ikke betalt fra kabeldistributørene. Det må endres, sier TV 2-sjef Alf Hildrum. "

 

Og så er det bare å lese videre:

http://www.kampanje.com/search/?ecePage=3&eceExpr=canal+digital&eceSection=1161&eceSort=maxDateSorted&maxDateSortedHits=descending&eceMode=search&eceForm=simple

 

Som sagt. Her er det krig. Premier League er bare en liten vekt på vektskåla.

 

Jeg har sagt opp Canal+ med virkning fra 31. august (lang oppsigelsesitd...)

 

Om dere ikke vil se La Liga, er det jo bare få sagt det opp - er uansett ikke der PL vil bli visst, selv om de "prøvde seg" når jeg negraderte med at "vi vet jo ikke om PL blir en del av canal+ enda".

 

Det blir TV2 Premier League HD.

 

Uansett kan man "kansellere" nedgraderingene helt frem til oppsigelsesdatoen (31. august om man "nedgraderer" i løpet av juni)

 

Fint det, men du burde også like gjerne si opp canal digital - ikke bare canal+-pakken din men hele aboet ditt.

Lenke til kommentar

Jeg er kjent med saken - og jeg håper virkelig de blir enige. Gidder ikke ta del i "skitkastingen" eller hvem som er "grådigst", "urimelig" osv - jeg ser rett og slett på de tilbudene som er tilgjengelig og velger det jeg synes er det beste tilbudet.

 

Fint det, men du burde også like gjerne si opp canal digital - ikke bare canal+-pakken din men hele aboet ditt.

 

Det er da naturlig at jeg velger å si opp den delen av TV-tilbudet jeg ikke lengre er interessert i, mens jeg beholder det jeg synes er det beste tilbudet som tilbys på min lokasjon?

 

Ja, jeg hadde rammet Canal Digital mer på å si opp alt, men selv denne endringen halverer inntektene Canal Digital får fra meg.

 

Om alle andre som kun har Canal+ pga Premier League, så vil det "merkes" hos Canal Digital.

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...