Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Utroleg skuffande at TV3 ikkje sender onsdagskamper i Meisterligaen. Då blir det alt for mange United-kampar, inkludert finala, eg ikkje får sett. Håper dei tek til fornuften og sendar alt på TV3 som normalt.

9478537[/snapback]

 

Utrolig skuffende! Spesielt siden det er så sinnsykt få i Norge som har denne kanalen. Heldigvis har jeg en god kamerat som har denne kanalen så jeg får nok sett de fleste - om ikke alle - United kampene.

9478743[/snapback]

 

Feil. Det er er ikke sinnsykt få som har denne kanalen i Norge. Det er ca. 13 % fler som har TV3 og det er ikke særlig mye.

Lenke til kommentar
Jepp, halvparten skal gå på Viasat 4. Riktig som NightKeeper sier, ca 60% av den norske befolkning tar inn TV3, mens rett under 50% får inn Viasat 4. Ikke store forskjellen der.

9479347[/snapback]

Omtrent en halv million mennesker. Å ser du iforhold til hvor mange som hadde tv3, og som ikke har Tv4 er det enda verre.

 

Isteden skal de sende ræva reality-shows for ensomme husmødre.

Lenke til kommentar
Feil. Det er er ikke sinnsykt få som har denne kanalen i Norge. Det er ca. 13 % fler som har TV3 og det er ikke særlig mye.

9479010[/snapback]

*pirke*Det er vel ca 27% fleire som har TV3.*pirke*

 

NightKeeper: Den følgjer ikkje med i kabelpakka eg har på hybelen, og tru meg, eg har søkt og søkt.

Lenke til kommentar
Feil. Det er er ikke sinnsykt få som har denne kanalen i Norge. Det er ca. 13 % fler som har TV3 og det er ikke særlig mye.

9479010[/snapback]

*pirke*Det er vel ca 27% fleire som har TV3.*pirke*

 

 

9480118[/snapback]

 

Link? Jeg er sikker på at jeg har lest at tallet er 12-13 %, men finner ikke en dritt på dagbladet /vg atm. Daniel89 backer meg også på dette :p

Lenke til kommentar
Nei, den er ca 27%. Men den er på 13 prosentpoeng. Som sagt, pirk. :)

9480738[/snapback]

 

Øh, jeg er ikke det sterkeste esset i matte, men når 63 % av norges befolkning får inn Tv3, og 49,6 får inn Viasat4, er ikke dette 13,4 % differanse? Nå vet jeg ikke helt hvordan du regner men, jeg antar at du har tv3 % = 100 og regner utifra det..? Derfor blir %-differansen større.

Lenke til kommentar
Nei, den er ca 27%. Men den er på 13 prosentpoeng. Som sagt, pirk. :)

9480738[/snapback]

 

Øh, jeg er ikke det sterkeste esset i matte, men når 63 % av norges befolkning får inn Tv3, og 49,6 får inn Viasat4, er ikke dette 13,4 % differanse? Nå vet jeg ikke helt hvordan du regner men, jeg antar at du har tv3 % = 100 og regner utifra det..? Derfor blir %-differansen større.

9480915[/snapback]

 

Prosentpoeng

Lenke til kommentar

Manageren vår har blitt "skadet" òg nå.

 

Sitat start

 

Sir Alex har selv fått en smell i beinet. Da Sir Alex i går ankom Euston stasjon i London, var det en 40-årig mann som løp fram og sparket United-sjefen på skinnleggen. Mannen ble umiddelbart arrestert. Skaden på Ferguson skal ikke være alvorlig, og han gjennomførte møtet han skulle være med på i London.

 

Sitat slutt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...