Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han er ute i minst en måned i følge Sky Sports. Har uansett mistet trua på kjeksen. Han er verdensklasse når han er skadefri, men det er så sjeldent at jeg ikke husker sist det skjedde. Bør satses for fullt på Vidic og Evans nå, med Smalling som backup. Og så har vi Brown og O'Shea i bakhånd om noe ekstremt skulle skje.

Lenke til kommentar

Er ikke uenig i det. Evans er knallgod. Står vel kanskje litt tilbake for Rio når han er skadefri, men man tjener på tilgjengeligheten.

Dog tror jeg nok ar Rio får sine kamper

Brown bør bli førstevalg på høyrekanten med Rafael som backup

O´Shea er det alltid bruk for

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Det er altfor lenge til PL starter opp. Våknet nettopp av et mareritt som gikk ut på at sesongen ble innstilt og at Solskjær ble manager. Grøss og gru.

Dødt her om dagen ser jeg. Ikke at jeg er spesielt aktiv selv, bevares, men kom igjen'a - 2 skrulleinnlegg om dagen? Noen må ta ansvar å stå for lesestoff i sommer!

Lenke til kommentar

Det er altfor lenge til PL starter opp. Våknet nettopp av et mareritt som gikk ut på at sesongen ble innstilt og at Solskjær ble manager. Grøss og gru.

Dødt her om dagen ser jeg. Ikke at jeg er spesielt aktiv selv, bevares, men kom igjen'a - 2 skrulleinnlegg om dagen? Noen må ta ansvar å stå for lesestoff i sommer!

Det er jo knapt nok rykter med noe hold i heller, nesten så jeg savner Ronaldo-sagaen.

Lenke til kommentar

Moro med amerikanske eiere.... NOT! :thumbdown::thumbdown:

- Skylder over 10 milliarder

"Selv anslår Glazer-familien at de sitter på eiendeler verdt over to milliarder pund (cirka 19,1 milliarder kroner), og at de i så måte ikke har problemer med å innfri sine forpliktelser, men med en verdiløs kjøpesenterkjede, er det få andre steder å hente penger fra enn Manchester United."

"United-gjelda øker stadig, og i sommer må klubben ut med ytterligere 680 millioner kroner for å betale ned gjelda Malcolm Glazer har pådratt klubben."

"Det er penger holdingselskapet Red Football trolig kommer til å hente rett ut fra klubbkassa, ifølge BBCs kilder tett på Glazer-familien. "

Liverpool og United står ihvertfall sammen om en ting... Target Practice med ville Yanks!

• Liker 3
Lenke til kommentar

F@.. det irriterer at Gerrard blei kaptein for England under vm. ARG!

Ønsker ikke se den mannen løfte et trofé. Nå ser det ut som om jeg er nødt til å svelge de kamelene.

er det ikke en forbandelse over kapteinsbindet på england a? :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...