Sameboe Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Det er faktisk en ulempe for oss i toppen.. Nå får de kanskje en manager som ikke bytter ut torres når de trenger mål og kanskje får de en manager som gjør forståelige bytter i kampens hete.. =/ Nå tenker du kun negativt, mange vil forsvinne med Rafa, tro meg! Jeg tror Torres og Gerrard forsvinner til større klubber, samt at Mascherano forsvinner. Eneste superbankerse spilleren som blir igjen er nok Reina og Johnson, resten av troppen er reel fare for at vil bort vil jeg tro. Bortsett fra Carragher da Endret 3. juni 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Og ja, vi får en ny sponsor. Nei, vi har fått ny sponsor. Aon er nå Uniteds draktsponsor, ikke AIG lenger, den avtalen gikk ut 1. juni. 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Det er faktisk en ulempe for oss i toppen.. Nå får de kanskje en manager som ikke bytter ut torres når de trenger mål og kanskje får de en manager som gjør forståelige bytter i kampens hete.. =/ Tviler på at det finnes noen trenere som klarer å ta liverpool til en topp 4 plassering i år, med mindre de får masse penger inn i klubben. Endret 3. juni 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det er faktisk en ulempe for oss i toppen.. Nå får de kanskje en manager som ikke bytter ut torres når de trenger mål og kanskje får de en manager som gjør forståelige bytter i kampens hete.. =/ Jeg er redd for at det er det som skjer, ikke bra. Jeg likte Benitez, total mangel på fornuft når det kom til disponering og fornuftige valg av lag. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Sitter å vurderer å kjøpe meg Riks-TV abonnoment her nå, trenger man TV2 Sport for å se Premier League, eller er det bare Tippeligaen og sykling? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Du må kjøpe Premier League HD til koster 199 per mnd. Correct me if I'm wrong. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Vet man må ha Premier League kanalen, men hva med Sport? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Du trenger jo seff bare PL. Ligger jo litt i ordet. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 199 for Premier League HD. Om du vil ha TV2 Sport i tillegg kommer vel det på 299 eller noe. Det er 2 forskjellige produkt, som kan kjøpes alene eller sammen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Tingen er at man for 299 kan kjøpe begge deler som Sovehest sier. Da får man "rabatt". De to pakkene hver for seg koster vel mer tilsammen enn 299 så vidt meg bekjent. Minste man kan ha på riks-tv er NRK kanalene og de andre gratis greiene, pluss PL. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Hvilke VM-kamper skulle gå på TV2 Sport btw? Skulle hatt PL, og Viasat 4 så jeg får sett CL og vanlig TV2 Endret 4. juni 2010 av Sveern Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 TV2 sender etter hva jeg har forstått, alt på vanlig TV2. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 På Tv2 sport skulle vel alle kampene i VM gå, men ikke direkte. TV2 sender sine kamper på vanlig Tv2, åsså sender de opptak av kampene Viasat sender direkte (tror eg). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ingen kamper på TV2 Sport. Her er VM-guiden. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Har den ja, men mener å huske en guide på Dagbladet som sa at det var kamper på TV2 Sport, men da stemmer sikkert ikke det Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 man får sett alle kampene uten å betale for noe ekstra de kampene som ikke går på tv2(vanlig tv2,ikke tv2sport) eller Viasat 4 får du sett på svensk tv Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Kjeksen Rio er skadet igjen. Hørt det før? Endret 4. juni 2010 av Latias Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 7)Samsung Football MP4 Video Size 29MB please enjoy Video DOWNLOAD LINK: http://rapidshare.com/files/379988025/Samsung01.rar one to watch! orginal link, post 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå