Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vært en våt drøm, men tror ikke lenger Ronaldo kommer tilbake, hvertfall ikke etter Pellegrini fikk fyken

Det blir nok berre med den våte drømmen ja. Men uansett. Håpet lever.

Lurer på hvem av ungutta som virkelig kommer til å blomstre neste år.

Har tru på at Nani kan bli ekstrem. Fortsetter Valencia og utvikle seg, så må jeg si at kantene er nydelige. Tipper Obertan ikke tar steget, men man vet aldri. Fjern primadonnanykkene på Macheda og heller la han fokusere på det fotballfaglige, så kan han være en spiss i toppklasse om noen år. Håper også at nordmennene kan bli noe. Hadde gjort godt for norsk landslagsfotball og norske MUFC fans.

Carrick har skuffet meg mer og mer denne sesongen. Håper for all del at den trenden snur. Digger Carrick.

Hvilke spillere tror dere andre kan overraske neste sesong?

Lenke til kommentar

Du har allerede nevnt Nani, håper han forsetter å stabilisere seg på et høyt nivå denne sesongen så kan det bli moro.

 

Så kunne det jo bli moro om Berbatov lærte seg å bruke hue, så har jo han fort 10 mål ekstra i løpet av sesongen :)

 

Edit:

 

Så kunne det jo vært moro om Chicharito slår til og ikke blir en ny Forlan som sliter med å putte mål, forsvinner til en ny liga og blir konge der.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Eller han kan score et og annet supermål på langskudd men ellers ikke ha en dritt å sammenligne mot Scholes med... :(

 

Nei dessverre. Gibson har eg ikke tro på, kun et håp.

Gibson hadde flere gode kamper ifjor, dog hadde han noen dårlige. Likevel kan han bli en squadplayer lik det O'shea er i forsvaret og Fletcher var sentralt. Vi trenger Engelske spillere, å ikke minst trenger vi målfarlige spillere.

Lenke til kommentar

Noen Scholes blir han ikke. Hater sånne "den nye" diskusjoner. Gibson blir Gibson

 

Men jeg ser likheter mellom det Scholes var som ung og det Gibson er nå. Få seg litt erfaring og begynne gjevne ut prestasjonene så kan han ha en stor fremtid. Pasningssikker og tung spiller og vi vet alle om skuddfoten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...