Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg til å se Rooney og Ronaldo sammen igjen. Tror det blir bra utover nå :)

9460103[/snapback]

 

Samme her. De må bare holde seg unna skader. Av de to er det Ronaldo som blir taklet mest, men det er utrolig nok han som ikke blir alvorlig skadet. Hvis de begge unngår skader og suspensjoner har United en lys sesong foran seg. :cool:

 

Såklart er det ikke det! Han er en av verdens beste fotballspillere, VOKN OPP!  :thumbup:

 

Verdens beste. :yes:

Lenke til kommentar

Noen her som er medlem av US (United Supporter) :D? elr livstidsmedlem for den saks skyld:P? Serr, har vært man u fan hele livet men aldri kommet så langt som til Old Trafford:S litt trist egentlig.. Har prøvd å bestille biletter men fikk avslag selv om jeg er med i US.. hva kan man si..=/

Lenke til kommentar
Noen her som er medlem av US (United Supporter) :D?  elr livstidsmedlem for den saks skyld:P? Serr, har vært man u fan hele livet men aldri kommet så langt som til Old Trafford:S litt trist egentlig.. Har prøvd å bestille biletter men fikk avslag selv om jeg er med i US.. hva kan man si..=/

9460671[/snapback]

One United medlemmer blir prioritert foran alle andre når man søker om billetter gjennom MUSCSB. Meld deg inn der og prøv å vær litt mer heldig neste sesong :)

 

Evt. prøv å sleng deg på de løsningene som kommer et par mnd før kamp.

Lenke til kommentar
Noen her som er medlem av US (United Supporter) :D?  elr livstidsmedlem for den saks skyld:P? Serr, har vært man u fan hele livet men aldri kommet så langt som til Old Trafford:S litt trist egentlig.. Har prøvd å bestille biletter men fikk avslag selv om jeg er med i US.. hva kan man si..=/

9460671[/snapback]

One United medlemmer blir prioritert foran alle andre når man søker om billetter gjennom MUSCSB. Meld deg inn der og prøv å vær litt mer heldig neste sesong :)

 

Evt. prøv å sleng deg på de løsningene som kommer et par mnd før kamp.

9460695[/snapback]

evt. melde seg på ekstrabilletter som kommer opp ;)

Lenke til kommentar
Utroleg skuffande at TV3 ikkje sender onsdagskamper i Meisterligaen. Då blir det alt for mange United-kampar, inkludert finala, eg ikkje får sett. Håper dei tek til fornuften og sendar alt på TV3 som normalt.

9478537[/snapback]

 

Utrolig skuffende! Spesielt siden det er så sinnsykt få i Norge som har denne kanalen. Heldigvis har jeg en god kamerat som har denne kanalen så jeg får nok sett de fleste - om ikke alle - United kampene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Nei.. Jeg har spilt mye 07 (ps2), og syns det er bedre enn de eldre... Selvom ingenting slår fifa 99 på nintendo64 da :) hehe

9474340[/snapback]

Jeg liker best fifa2002 til PC og naturligvis Euro2000 som er legendarisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...