Geir M Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Gleder meg til å se Rooney og Ronaldo sammen igjen. Tror det blir bra utover nå Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Fyren er målfarlig. Ingen tvil om det. 9459841[/snapback] Såklart er det ikke det! Han er en av verdens beste fotballspillere, VOKN OPP! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Gleder meg til å se Rooney og Ronaldo sammen igjen. Tror det blir bra utover nå 9460103[/snapback] Samme her. De må bare holde seg unna skader. Av de to er det Ronaldo som blir taklet mest, men det er utrolig nok han som ikke blir alvorlig skadet. Hvis de begge unngår skader og suspensjoner har United en lys sesong foran seg. Såklart er det ikke det! Han er en av verdens beste fotballspillere, VOKN OPP! Verdens beste. Lenke til kommentar
Hbroom Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Noen her som er medlem av US (United Supporter) ? elr livstidsmedlem for den saks skyld:P? Serr, har vært man u fan hele livet men aldri kommet så langt som til Old Trafford:S litt trist egentlig.. Har prøvd å bestille biletter men fikk avslag selv om jeg er med i US.. hva kan man si..=/ Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Noen her som er medlem av US (United Supporter) ? elr livstidsmedlem for den saks skyld:P? Serr, har vært man u fan hele livet men aldri kommet så langt som til Old Trafford:S litt trist egentlig.. Har prøvd å bestille biletter men fikk avslag selv om jeg er med i US.. hva kan man si..=/ 9460671[/snapback] One United medlemmer blir prioritert foran alle andre når man søker om billetter gjennom MUSCSB. Meld deg inn der og prøv å vær litt mer heldig neste sesong Evt. prøv å sleng deg på de løsningene som kommer et par mnd før kamp. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Noen her som er medlem av US (United Supporter) ? elr livstidsmedlem for den saks skyld:P? Serr, har vært man u fan hele livet men aldri kommet så langt som til Old Trafford:S litt trist egentlig.. Har prøvd å bestille biletter men fikk avslag selv om jeg er med i US.. hva kan man si..=/ 9460671[/snapback] One United medlemmer blir prioritert foran alle andre når man søker om billetter gjennom MUSCSB. Meld deg inn der og prøv å vær litt mer heldig neste sesong Evt. prøv å sleng deg på de løsningene som kommer et par mnd før kamp. 9460695[/snapback] evt. melde seg på ekstrabilletter som kommer opp Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Gleder meg til å knuse Barca med Nani & Co på Fifa 08-demoen på Torsdag. Andre som er som meg, og nesten bare spiller med Man Utd når en spiller fotballspill? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Gleder meg til å knuse Barca med Nani & Co på Fifa 08-demoen på Torsdag.Andre som er som meg, og nesten bare spiller med Man Utd når en spiller fotballspill? 9474206[/snapback] Kommer Fifa 08 på vanlig XB? Vurdererå kjøpe meg det, har både 05 og 06 hjemme, spiller 06 jevnlig, nå senest isted faktisk. kongespill, mye bedre enn 07. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Nei.. Jeg har spilt mye 07 (ps2), og syns det er bedre enn de eldre... Selvom ingenting slår fifa 99 på nintendo64 da hehe Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Gleder meg til å knuse Barca med Nani & Co på Fifa 08-demoen på Torsdag.Andre som er som meg, og nesten bare spiller med Man Utd når en spiller fotballspill? 9474206[/snapback] Har allerede lastet den ned og knust de. Synd at Tevez overgangen ikke er med da. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Kjøp han da? Eller funker ikke det på demoen, kanskje? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Andre enn meg som synes Nani likner på ein ung Michael Jackson? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Synes han er en fantastisk blanding mellom Evra og Ronaldo utseendemessig jeg. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Kjøp han da? Eller funker ikke det på demoen, kanskje? 9476350[/snapback] Funker ikke å kjøpe på demoen nei. Men når fullversjonen kommer så er det det første som kommer til å hende. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Må være fixa på fullversjonen hvis den blir lansert senere. Hadde vært helt høl i hue å ikke ha den oppdatert helt til siste overgang i transfervinduet. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 :!: Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Gleder meg til å knuse Barca med Nani & Co på Fifa 08-demoen på Torsdag.Andre som er som meg, og nesten bare spiller med Man Utd når en spiller fotballspill? Alltid United! :!: Ja, de er litt like. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Utroleg skuffande at TV3 ikkje sender onsdagskamper i Meisterligaen. Då blir det alt for mange United-kampar, inkludert finala, eg ikkje får sett. Håper dei tek til fornuften og sendar alt på TV3 som normalt. Endret 12. september 2007 av ttt Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Utroleg skuffande at TV3 ikkje sender onsdagskamper i Meisterligaen. Då blir det alt for mange United-kampar, inkludert finala, eg ikkje får sett. Håper dei tek til fornuften og sendar alt på TV3 som normalt. 9478537[/snapback] Utrolig skuffende! Spesielt siden det er så sinnsykt få i Norge som har denne kanalen. Heldigvis har jeg en god kamerat som har denne kanalen så jeg får nok sett de fleste - om ikke alle - United kampene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Nei.. Jeg har spilt mye 07 (ps2), og syns det er bedre enn de eldre... Selvom ingenting slår fifa 99 på nintendo64 da hehe 9474340[/snapback] Jeg liker best fifa2002 til PC og naturligvis Euro2000 som er legendarisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå