Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Get får i hvertfall få ut fingeren å skaffe seg en deal med TV2, er ikke veldig aktuelt å drive å streame fotballkamper...

Edit:

Nike kan lage reklamefilmer det skal de ha. :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har faktisk mer tro på at get får til en avtale. Telenor gjør hva de kan for å sabotere tv2 , men tror faktisk de skyter seg selv i foten hvis de boikotter eller setter prisen for høy til at tv2 går med på det.

Forøvrig er eg positivt overrasket over prisen. 199 for tre hd kanaler er rimeligere enn Cd var, og for de som er interesserte i blags fotball i tillegg vil det være rimelig med 299 for tv eller nett. Litt dumt at man enten må ha nett eller tv, hadde vært digg om man fikk tilgang til nettet og for 299. ;-)

Kvaliteten er vanskelig å si noe om, men er davy med? Vil jo uansett ikke ha brann å sugle på i pl sendingene...

Lenke til kommentar

Jeg har sett alle kampene til United på livesport247.com de siste to åra med unntak av storkampene hos kompiser. Så at jeg nå når jeg er lærling endelig kan betale for Premier league på TV blir som en drøm for eg, uansett om det er davy wathne eller mini som skal snakke skit i pausene.

Noen som vet om det blir de samme type pausene som calan +? you know, uten reklamer? =D

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

TV2 påstår de skal lage bedre TV enn Canal+, så vi får håpe. Synes uansett det er en rimelig pris med 179,- og 199,- for PL. Synd jeg ikke får med meg Primera, men der er det jo nesten bare 2 lag som er verdt å se.

Lenke til kommentar

Det er vel bare å drømme om. Da måtte vel prisene vært mye høyere. Inntekten må jo komme fra en plass, nemlig reklamer. 15-sekunders "analyse" er vel alt vi får i pausene. Sånn. Nå kan TV2 overraske meg i stedet.

Lenke til kommentar

Eg har faktisk mer tro på at get får til en avtale. Telenor gjør hva de kan for å sabotere tv2 , men tror faktisk de skyter seg selv i foten hvis de boikotter eller setter prisen for høy til at tv2 går med på det.

Jeg regner vel nesten med at Get gjør det jeg også, men jeg kommer til å bli FRYKTELIG skuffet hvis det ikke skjer for å si det sånn...

Lenke til kommentar

Open you eyes people. Nå skrev jeg et informativt innlegg over her og likevel er 3 av spørsmålene/setningene her noe jeg har skrevet om. Og på alle nettsider står det det samme også. ;)

Edit; ny side, quoter innlegget mitt:

960x.jpg

Fra venstre: Aleksander Schau, Morten Langli, Øyvind Alsaker, Erik Thorstvedt, Jon Hartvig Børrestad, Lars Bohinen og Thomas Aune. Foto: TV 2

Her har vi da teamet som skal gi oss Premier League på TV2. Glad Mini og Wathne ikke er med. Thorstvet og kanskje Bohinen kunne de fjernet. Jon, Langli og Alsaker blir bra. De andre vet jeg lite om.

Priser

Kr 199,- per måned for Premier League HD

Kr 299,- per måned for Premier League HD og TV 2 Sport (inkludert Tippeliga)

Så langt er det bare de som har RiksTV som kan bestille kanalene. Ikke Viasat, Get og Canal Digital. Men jeg føler meg ganske sikker på at iallefall Canal Digital får til en avtale. Prisene blir det samme som RiksTV, eller små forskjeller.

Alle tre kanalene er HD. En av kanalene sender Premier League- stoff 24/7.

Endret av Gregory House
Lenke til kommentar

Slappe av litt nå Hus. For min del så sitter eg med mobil av en liten type. Og mens eg skrev innlegget så lurte eg på om davy var med. Orket ikke skrive innlegg og på sjekke på an igjen, derav spørsmålet for å kunne diskutere kvaliteten på sendingene, noe eg føler ville vært veldig avhengig av davy hugs han skulle være med da han normalt er fryktelig slitsom....

Bare håper vi svake ikke har ødelagt helgen din ;-)

Lenke til kommentar

Men ingen av de har plukket ballen ut av nota til Yidsa, og ingen av de har en irriterende rogalands dialekt, argh!

Blir vel stream på meg til neste år, mamma forstår seg ikke på fotball, og skjønner ikke hvorfor jeg vil avbestile fotballpakken når vi akkurat kjøpte den rundt jul.

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg ble noe overrasket over kommentatorteamet, har igrunn visst dette lenge. Eneste "overraskelsen" (i den grad det kan kalles det) er vel Jon Hartvig Børrestad, men det forventa jeg igrunn da de egentlig har sagt relativt lite om den "posten" jeg tenker han får.

Prisene gir jeg god faen i :) Dreambox :love: .

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...