Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig fekk eg reparert ein ødelgt Uniteddrakt.

Kostet meg heile 30 kroner på den lokale sportsforretningen.

=)

*bilde*

Oi, takk for ideen. Kan jo ikke brenne drakta, for den har United-logo på seg. Men det der var bra gjort, vurderer nå å ta fram bortedrakta fra 08/09 (seff med Judas bakpå) som kun har ligget og samlet støv det siste året. På tide å sende den på reparasjon. :w00t:

Lenke til kommentar

Oi, takk for ideen. Kan jo ikke brenne drakta, for den har United-logo på seg. Men det der var bra gjort, vurderer nå å ta fram bortedrakta fra 08/09 (seff med Judas bakpå) som kun har ligget og samlet støv det siste året. På tide å sende den på reparasjon. :w00t:

Å brenne ein Uniteddrakt kom ikkje på tale. Heilt fullstendig uaktuelt faktisk.

Fannt ut av eg kunne bruke det som sto der til noe fornuftig.

Å bruke den i den tilstanden den var? Aldri i mi levetid.

Men var ganske artig å sjå 'dei godt voksne' i kassa på Sport1, når dei fekk henvendelsen.

Fekk til og med rabatt på 50 kroner i tillegg til sort "U" under den kvite. Berre for at den skulle vise tydligere. For at det var egenlig ein god sak :)

EDIT: Beklager virkelig den dårlige "norsken"

Endret av ThOms-N
Lenke til kommentar

Blanc blir landslagssjef for Frankrike etter VM. Det syntes jeg er bra. Skal bli bra å bli kvitt det kvalme trynet til Domenech.

Forøvrig syntes jeg det er synd at Maradona ikke døde av overdose eller noe. Mer idiotisk trener kommer verden aldri til å se! Maradona kjørte over journalist - så hånet han offeret.

Snakker du om Domenech eller Maradona? Frankrike har forøvrig lang tradisjon med tullete trenere som tar ut laget etter hvilken vei vinden blåser sett fra ryggen til en sjøstjerne.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Haha, fra den nye Nike reklamen.

EDIT:

What’s in store? Anderson will be desperate to make up for lost time when his fourth season at the club dawns, having not kicked a ball competitively for six months. He’ll have extra reason to celebrate his comeback – his next United appearance will be his 100th.

Håper Anderson blir, han har mye å revansjere. Samt at han får sin kamp nummer 100 neste sesong!

post-114266-1274430938,0028_thumb.jpg

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

http://united.no/united/nyheter/nyheter/dette_maa_du_betale

Noen som kan hjelpe meg med å forstå den nye premier league ordningen?

Der det står Premier league HD, får vi både kanal 1,2 og 3 av Premier League da? Eller må vi også kjøpe TV2sport premier league som koster 300 kroner ekstra?

OG.. Vil Premier league bare bli sendt på Premier League reklamene, eller blir de også sendt på tv 2 sport canalene?

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

960x.jpg

Fra venstre: Aleksander Schau, Morten Langli, Øyvind Alsaker, Erik Thorstvedt, Jon Hartvig Børrestad, Lars Bohinen og Thomas Aune. Foto: TV 2

Her har vi da teamet som skal gi oss Premier League på TV2. Glad Mini og Wathne ikke er med. Thorstvet og kanskje Bohinen kunne de fjernet. Jon, Langli og Alsaker blir bra. De andre vet jeg lite om.

Priser

Kr 199,- per måned for Premier League HD

Kr 299,- per måned for Premier League HD og TV 2 Sport (inkludert Tippeliga)

Så langt er det bare de som har RiksTV som kan bestille kanalene. Ikke Viasat, Get og Canal Digital. Men jeg føler meg ganske sikker på at iallefall Canal Digital får til en avtale. Prisene blir det samme som RiksTV, eller små forskjeller.

Alle tre kanalene er HD. En av kanalene sender Premier League- stoff 24/7.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...