Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Tror jeg kom frem til 7 (+1) spillere i bruttotroppene:

 

Patrice Evra (Frankrike), Ji-Sung Park (Sør-Korea), Nemanja Vidic (Serbia), Luis Nani (Portugal), Rio Ferdinand, Michael Carrick og Wayne Rooney (England).

 

Teknisk sett har vi vel Javier Hernandez (Mexico) også.

 

Edit: Tosic ble vel permanent, eller er ikke det sluttført enda?

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Totalt åtte United-spillere i preliminære VM-tropper.

Det er ingen overraskelse at de åtte spillerne er tatt ut, og sannsynligvis vil samtlige også bli med i landenes endelige tropper på totalt 23 spillere. I tillegg er Javier Hernandez, som kommer til United i sommer, med for Mexico.

 

Portugal: Nani

 

Serbia: Nemanja Vidic og Zoran Tosic

 

Sør-Korea: Ji-Sung Park

 

England: Wayne Rooney, Rio Ferdinand, Michael Carrick

 

Frankrike: Patrice Evra

Lenke til kommentar

Edit: Tosic ble vel permanent, eller er ikke det sluttført enda?

 

Tosic er vel ingenting bestemt med enda trur eg. Det blir vel meir og meir sannsynlig at han ikkje vil bli satsa på i United og at han enten fortsetter i Köln eller prøvar seg i ein annan klubb. Enn så lenge skal han etter sigande returnere til OT.

Lenke til kommentar

Totalt åtte United-spillere i preliminære VM-tropper.

Det er ingen overraskelse at de åtte spillerne er tatt ut, og sannsynligvis vil samtlige også bli med i landenes endelige tropper på totalt 23 spillere. I tillegg er Javier Hernandez, som kommer til United i sommer, med for Mexico.

 

Portugal: Nani

 

Serbia: Nemanja Vidic og Zoran Tosic

 

Sør-Korea: Ji-Sung Park

 

England: Wayne Rooney, Rio Ferdinand, Michael Carrick

 

Frankrike: Patrice Evra

1: Du har allerede skrevet det.

2: Det er god kutyme å henvise til kilder når man kopierer og limer inn. Putt det i quote-tags og skriv [.quote name=kilde-url], eller marker tydelig på annet vis at dette er noe du har sakset fra en avisartikkel eller lignede.

Lenke til kommentar

Fy faen!

 

Fergie har akkurat sagt dette i et intervju i New York:

 

There may be one signing and maybe we'd like to get a good player to the club, of course, but it's not easy in the present day climate and I've nothing definite to tell you because we're still assessing whoever's available and the difficulties in terms of who you'd bring in.

 

Link

 

Dette betyr vel teknisk sett det alle har trodd, at Ronaldo pengene ikke er eller har vært tilgjengelige.

Signerer vi kun en spiller i sommer, kommer jeg til å bli forbannet misfornøyd! Selv om det blir Frank Ribery til 650 mill!

At ingen har skjønt at vi ikke hadde penger i fjor er for meg et stort spørsmål, dette visste jeg på forhånd. Vi fikk aldri de 800 millionene fra Ron til transfer.

 

Vil ikke ha Ribery uansett hvor dyr eller billig han blir. Zlatan minner meg egentlig litt om Berba og han ønsker jeg heller ikke. Huntalaar (lite sansunlig), Dzeco eller Suarez tror jeg hadde blitt bra. Så sender vi Macheda på lån og beholder Welbeck. Når vi da får alle skadefrie så blir det bra.

Ribery, ikke faen. Da kan vi like gjerne kjøpe Morten Berre.

Zlatan, ja takk. Huntelaar, ja takk. Dzeko, ja takk.

Lenke til kommentar

http://united.no/united/nyheter/nyheter/spiller_com_shield

 

United møter trolig Chelsea på Wembley i august.

 

En talsmann i FA sier til united.no at Chelseas motstander i Community Shield sannsynligvis blir offentliggjort denne uken. Londonerne vant både Premier League og FA-cupen, og da er det vanligvis serietoeren som står på motsatt banehalvdel på Wembley.

 

Det er altså en uskrevet regel at nr. 2 i ligaen spiller i slike situasjoner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...