Bruno Mars Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Sett Gran Torino? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Periodeleser. Men den tid er også slutt nå når eg er ferdig med skole Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Periodeleser. Men den tid er også slutt nå når eg er ferdig med skole University. Working 12 hours a day, 7 days a week, 2 weeks a year. 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 17. mai er bare drit, ja. Markerer jo slutten på russetia. Heldigvis kommer det et 2011, 2012, 2013 og til og med 2014 også. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Trodde det stoppa i 2012 jeg Endret 18. mai 2010 av DeeCoo Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Satte sammen to lag med United- spillere som ikke spiller VM av diverse grunner: van der Sar Neville - Brown - Evans - O'Shea Valencia - Hargreaves - Anderson - Giggs Owen - Berbatov Kuz Rafael - (De Laet) - (Cathcart) - Fabio Fletcher - Gibson - Scholes - Obertan Macheda - Welbeck Ikke dirkte dårlig, iallefall det første. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Tipper begge lag hadde overlevd ein sesong i PL =) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Bytt Fletcher med Ando, og du vil ha en førsteellever som i beste fall kan kjempe om gullet. Ta bort alle VM-spillerne fra Chelseas lag også, og de vil sikkert stå igjen med Hilario og noen juniorer. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Challenge accepted Cech Bosingwa - Alex - Bruma - Zhirkov Ballack - Belletti - Matic Stoch - Sturridge - Kakuta Tror det der er det beste vi kan stille av spillere som ikke er kvalifisert til VM. Forsvaret tror jeg skulle holdt seg veldig bra, mer skeptisk til angrepet. Stoch har jo herja i Twente, og Sturridge tror jeg virkelig slår igjennom til høsten, men Matic og Kakuta er jeg veldig skeptisk til. Ikke så mye dårligere enn laget du stilte. Et tredjelag blir dog verre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Hehe, lukter ikke akkurat mål av den angrepsrekka. Det laget burde være på grense med 2. laget Gregory House postet, men førstelaget vårt burde ha lett kontroll på dem. Tredjelag? Tror det hadde vært vanskelig å sette en ordentlig benk for det laget du postet, tredjelag ville i så fall ha bestått av akademispillere eller noe. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Jaja. Til gjengjeld har vi 18 spillere i bruttotroppene. Hvor mange har United? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg vil også! Manuel Almunia Craig Eastmond - Sol Campbell - Johan Djourou - Kieran Gibbs Aaron Ramsey - Denilson - Tomas Rosicky Samir Nasri - Eduardo - Andrei Arshavin Ganske sterkt lag, egentlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Jaja. Til gjengjeld har vi 18 spillere i bruttotroppene. Hvor mange har United? 9 stykker. Greit at vi er få egentlig, slipper langvarige skader i VM. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Har dere bare 9? Vi har 12! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Hvilke 9 er det? fant bare 7, tror jeg. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 United.no "Totalt åtte United-spillere i preliminære VM-tropper. Det er ingen overraskelse at de åtte spillerne er tatt ut, og sannsynligvis vil samtlige også bli med i landenes endelige tropper på totalt 23 spillere. I tillegg er Javier Hernandez, som kommer til United i sommer, med for Mexico. Portugal: Nani Serbia: Nemanja Vidic og Zoran Tosic Sør-Korea: Ji-Sung Park England: Wayne Rooney, Rio Ferdinand, Michael Carrick Frankrike: Patrice Evra" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Hvilke 9 er det? fant bare 7, tror jeg. Nani, Vidic, Tosic, Park, Rooney, Ferdinand, Carrick, Evra og Hernandez Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Ahh. Hadde glemt Carrick. Men å ta med transfers er juks Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Det samme er å kjøpe halve Afrika! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå