Boll1 Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 faen... Jaha? "Mål Chelsea 1 - 0 Didier Drogba. Drogba gjør det på frisparket! Han teller opp tre steg og klemmer ballen i lengste stolpe og inn! Stolpen er på Chelseas side denne gangen! Glimrende avslutning av årets toppscorer i Premier League." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Åja, du vil ikke at United skal spille Community Shield nei. Teit med ekstra penger å slikt ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Det er i CS pengene ligger. Det ville vært redningen for økonomien til Liverpool. Men de klarte ikke kvalifisere seg de heller. Seff ofrer man Community shield for at Chelsea ikke tar the double. Lett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Seff ofrer man Community shield for at Chelsea ikke tar the double. Lett! Tror ikke det er opp til deg, i grunn. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Tror du ikke? Det tror eg. Det er nok dessverre for deg opp til meg hvem eg heier på og hva eg ønsker for Manchester United. Hva eg ønsker og hva som skjer er derimot to forskjellige ting hvorav sistnevnte nok er rett utenfor mitt "luftrom". Men det er mulig du har heiet så mye på Chelsea i slutten av PL sesongen at du helt har glemt hvorfor.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Er ikke for ditaktorstyre, så du får heie på hvem du vil. Men jeg (altså jeg,ikke du) ville heller tatt et trofe kontra at et annet lag (jeg eller du)ikke liker taper et trofe. Spesielt siden United tapte mot Chelsea i fjor i samme cupkamp. Har heiet på Liverpool hele sesongen jeg. Edit: Sillyseason er gørr. Endret 15. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Jaja, når man triller en straffe rett på keeperen fortjener man egentlig ikke å vinne. Trøsten er jo CS. Fjerde året på rad, tre av gangene mot Chelsea. Det blir stas! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Åja, du vil ikke at United skal spille Community Shield nei. Teit med ekstra penger å slikt ja. det er mye bedre at Chelsea ikke hadde vunnet FA cupen enn at vi får spille CS Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 I Liverpool's fanskare kalles sikkert CS for et "trofe". I andre kretser handler det kun om ære, og er ikke verdt det positive Chelsea får utav å vinne FA. Ikke i nærheten. Siden Chelsea tap ikke betyr at United får noe særlig annet positivt enn en skikkelig kamp i preseason så foretrekker eg Chelsea tap. Dessverre fånyttes Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 http://inside.nike.com/blogs/nikefootball-en_GB/2010/05/15/write-the-future-wayne-rooney Rooney i fremtiden Vae litt grim den da. Hår håpe på en annen fremtid. Åja, du vil ikke at United skal spille Community Shield nei. Teit med ekstra penger å slikt ja. det er mye bedre at Chelsea ikke hadde vunnet FA cupen enn at vi får spille CS Den hadde jeg også ofret ja. CS betyr bare ikke nok Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Må man være venner med de som har lagt ut bildet for å "like" bildet på Facebook? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Må man være venner med de som har lagt ut bildet for å "like" bildet på Facebook? Ja Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Aaaah... Da så. Der røyk en stemme Jørgen. Men du har jo ikke sjangs allikevel ser eg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Det holder med å være fan av gruppa, men jeg har ikke noen sjanse uansett nei Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) jotunlink Gary sier omtrent det jeg mener. Hvorfor var Hargreaves med i 30-manns troppen mens Brown ikke var det? I tillegg har han bare tatt ut en høyreback i johnson og Carra som jeg mener det fins bedre alternativer for. Johnson er defensivt ikke helt patent, der hadde både Neville og Brown vært bedre valg som supplement. Hadde han i tillegg tatt ut Brown hadde man fått en som hadde fungert godt på både stopper og Back, det jeg har sett av Carra på både back og stopper er langt fra imponerende denne sesongen. Carra har mange gode sesonger bak seg, dette er ikke en av dem. Så jeg ser ikke hva som plutselig har endret seg fra 2007. Med unntak av faren med de to porselensfigurene King og Rio da. Men selvfølgelig med tanke på spilletid så er nok valget forståelig, selv om jeg godt kunne tenkt meg å sett Carra droppet for Brown. Da hadde Capello hatt to alternativer på høyreback som begge innehar sine klare kvaliteter. Isteden har han 1.5 høyrebacker imo. Endret 16. mai 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Personlig så finner jeg det bare bra at vi ikke har så mange spillere med i VM. Bedre at alle kjeksmennene på laget får seg en lengre ferie, og forhåpentligvis kommer friske og raske tilbake til neste sesong. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 "Capello maybe got a bit desperate at the last minute and wanted Scholes because he is still probably the best midfielder in England, but Scholes decided to stick to his guns." Hehe, bra sagt Gary. True shit. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Fiks linken din Hyrlen. Vil lese Orker ikke google. Orker ikke prøve. Skrur på helikopter så det eneste eg vil er å klikke! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Fiks linken din Hyrlen. Vil lese Orker ikke google. Orker ikke prøve. Skrur på helikopter så det eneste eg vil er å klikke! Trekk den tjukke ræva di inn på skysports! Men jeg fikset den kun for deg nå, hadde vært dårlig reklame om et seaking eller hva faen du skrur på hadde ramlet i sjøen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Hahahaha! Seaking ja. Vi snakker modellhelikopter her :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå