Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hva jeg skal svare på i Benzema-diskusjonen.

@Jørgen. Jeg skal ikke skryte på meg å ha sett mye Ligue 1, men jeg har sett en del streams sporadisk når tanken har falt meg inn og føler absolutt jeg har sett nok til å tilate meg selv å ha en mening om han. Allerede før stor-hypen kom.

At han lever på navnet er blanding av

a) Grisedyr FM-spiller = Verdensklasse i huet på alle som skal argumentere for spillersalg/kjøp og

b) Han har aldri prestert jevnt på toppnivå.

Benzema er god, godt mulig potensiale til å bli bedre, men han er faen ikke verdensklasse. Langt ifra så unik.

omfg.. drita.. noen å pratew skit med mens jeg spiser koteleltterr med eller?

Classy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cardiff til play-off finalen etter at en Leicester-spiller kom med tidenes dårligste straffe. I finalen møter de Blackpool, noe som betyr at vi er sikret et helt nytt lag i PL. Håper på Cardiff i PL jeg, hadde vært rått med et walisisk lag i verdens beste liga. :w00t:

Håper virkelig Cardiff rykker opp, skal bo i Cardiff neste år som utvekslingstudent, så hadde vært fantastisk å ha PL- kamper i 10 minutter gåavstand fra hjemmet :w00t: *krysse fingrene*

forresten, hvortid blir play-off finalen spilt?

Lørdag 22. mai, blir vel kl. 16 norsk tid.

Håper fergie går til sommern, er like kåt på stjerner som emil på pARADISE ER KÅT

:!:

Lenke til kommentar

Hvis Chelsea vinner:

Chelsea - United i Community Shield

Hvis Pompey vinner:

Pompey - Chelsea i CS

Jeg gir egentlig f i CS, så håper Pompey tar cupen. Dersom (evt. når) Chelsea vinner kan vi i hvert fall trøste oss med at vi kan ta et trofé i pre-season. :p

Lenke til kommentar

Community Shield/Charity Shield Poteito/Potato :p

Gir også en lang blank f i et trofe som ser ut som en tallerken, faktisk håper jeg at pompey skal få den kampen. Wankership lag har en ganske røff fysisk stil å spille på, noe som kan sette Chelsea litt tilbake til serieåpnongen :cool:

Lenke til kommentar

Helt idiotisk at han fikk sparken, hva er det den klubben tenker med? Var det hans feil at Terry sklei på det straffe merket? Det er jo bare marginer som avgjør ligaen når den er så jevn som den er nå. Denne sesongen har marginene tippet Chelseas vei når det gjelder dommeravgjørelser i kamper mot United og andre tilfeller. Men nå skal det sies at de vant på en ganske så overbevisende måte til slutt da.

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Good shit. :) Vi er heldige som har sånne spillere, liiiittt spesielle. Scholes er uerstattelig i midten på alle måter. Gleder meg ikke til han og Giggsy osv legger opp; er så jævlig glad Scholes "fikk" 1 år til. Helt villt at det var folk her og andre steder som reagerte så negativt mot den nyheten, irriterte meg helt jævlig. Heldgivis scorte han DET målet mot City dagen etter tror jeg det var, og da var det ikke like mye mas som dagen før.

At han på en måte "må" score et slikt mål før noen Utd supportere aksepeterer at han får en til sesong er ganske irriterende.

Håper han har en strålende sesong neste sesong også. :)

EDIT:

Haha, dette blir gøy! :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Fy faen, ler av Kalou. Bommer på åpent mål fra fem meters hold. Pompey har vært gode, skulle nesten ikke tro at de var det svakeste laget i PL.

De er langt fra det svakeste laget i PL. Har de sine 12-15 beste tilgjengelig så holder de bedre standard en minst 3-4 av de andre lagene. Årets sesong gir et litt sjevt blikk, pga økonomien og ikke minst 9 minuspoeng. Hadde de ikke fått 9 minus, ville de klart å stable flere poeng på bena og klart seg tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...