kandinsky Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 Vet ikke helt hva jeg skal svare på i Benzema-diskusjonen. @Jørgen. Jeg skal ikke skryte på meg å ha sett mye Ligue 1, men jeg har sett en del streams sporadisk når tanken har falt meg inn og føler absolutt jeg har sett nok til å tilate meg selv å ha en mening om han. Allerede før stor-hypen kom. At han lever på navnet er blanding av a) Grisedyr FM-spiller = Verdensklasse i huet på alle som skal argumentere for spillersalg/kjøp og b) Han har aldri prestert jevnt på toppnivå. Benzema er god, godt mulig potensiale til å bli bedre, men han er faen ikke verdensklasse. Langt ifra så unik. omfg.. drita.. noen å pratew skit med mens jeg spiser koteleltterr med eller? Classy. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 Er vel ingen som prøver å påstå at han er verdensklasse? Ihvertfall mener ikke jeg det (...Bare på et punkt). 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 Håper fergie går til sommern, er like kåt på stjerner som emil på pARADISE ER KÅT Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 Cardiff til play-off finalen etter at en Leicester-spiller kom med tidenes dårligste straffe. I finalen møter de Blackpool, noe som betyr at vi er sikret et helt nytt lag i PL. Håper på Cardiff i PL jeg, hadde vært rått med et walisisk lag i verdens beste liga. Håper virkelig Cardiff rykker opp, skal bo i Cardiff neste år som utvekslingstudent, så hadde vært fantastisk å ha PL- kamper i 10 minutter gåavstand fra hjemmet *krysse fingrene* forresten, hvortid blir play-off finalen spilt? Lørdag 22. mai, blir vel kl. 16 norsk tid. Håper fergie går til sommern, er like kåt på stjerner som emil på pARADISE ER KÅT :!: Lenke til kommentar
Corey Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Dette er kanskje litt langt frem i tid, men en tanke som slo meg likeså. Siden Chelsea så og si garantert tar FA-cupen, hvem spiller Charity Shield neste sesong? Chelsea mot et wankership lag? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Andreplassen i PL blir det vel da tenker eg.... Community Shield vel? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Hvis Chelsea vinner: Chelsea - United i Community Shield Hvis Pompey vinner: Pompey - Chelsea i CS Jeg gir egentlig f i CS, så håper Pompey tar cupen. Dersom (evt. når) Chelsea vinner kan vi i hvert fall trøste oss med at vi kan ta et trofé i pre-season. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Hørte noe kult i dag: DJ har fått seg "dame"! Grattis DJ!! Han har tilogmed overnattet hos "dama" allerede. Litt tidlige kanskje, men det er en bunnsolid "dame"! Endret 14. mai 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Corey Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Community Shield/Charity Shield Poteito/Potato Gir også en lang blank f i et trofe som ser ut som en tallerken, faktisk håper jeg at pompey skal få den kampen. Wankership lag har en ganske røff fysisk stil å spille på, noe som kan sette Chelsea litt tilbake til serieåpnongen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Corey: Du kaller vel Freedom Fries for Pommes Frites enda du? Ting endrer seg vet du... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Dessuten håper jeg Grant gir payback til gamleklubben. Han fikk sparken for å komme til LC-finalen, CL-finalen og 2. plass i ligaen da han var i Chelsea, så hadde vært en søt revansje om han tok Chelsea. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Helt idiotisk at han fikk sparken, hva er det den klubben tenker med? Var det hans feil at Terry sklei på det straffe merket? Det er jo bare marginer som avgjør ligaen når den er så jevn som den er nå. Denne sesongen har marginene tippet Chelseas vei når det gjelder dommeravgjørelser i kamper mot United og andre tilfeller. Men nå skal det sies at de vant på en ganske så overbevisende måte til slutt da. Endret 14. mai 2010 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Avram Grant hadde ikke stort nok navn for russeren. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Good shit. Vi er heldige som har sånne spillere, liiiittt spesielle. Scholes er uerstattelig i midten på alle måter. Gleder meg ikke til han og Giggsy osv legger opp; er så jævlig glad Scholes "fikk" 1 år til. Helt villt at det var folk her og andre steder som reagerte så negativt mot den nyheten, irriterte meg helt jævlig. Heldgivis scorte han DET målet mot City dagen etter tror jeg det var, og da var det ikke like mye mas som dagen før. At han på en måte "må" score et slikt mål før noen Utd supportere aksepeterer at han får en til sesong er ganske irriterende. Håper han har en strålende sesong neste sesong også. EDIT: Haha, dette blir gøy! Endret 14. mai 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Fy faen, ler av Kalou. Bommer på åpent mål fra fem meters hold. Pompey har vært gode, skulle nesten ikke tro at de var det svakeste laget i PL. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 http://inside.nike.com/blogs/nikefootball-en_GB/2010/05/15/write-the-future-wayne-rooney Rooney i fremtiden Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Fy faen, ler av Kalou. Bommer på åpent mål fra fem meters hold. Pompey har vært gode, skulle nesten ikke tro at de var det svakeste laget i PL. De er langt fra det svakeste laget i PL. Har de sine 12-15 beste tilgjengelig så holder de bedre standard en minst 3-4 av de andre lagene. Årets sesong gir et litt sjevt blikk, pga økonomien og ikke minst 9 minuspoeng. Hadde de ikke fått 9 minus, ville de klart å stable flere poeng på bena og klart seg tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 faen... Jaha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå