Kjartan1234 Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Stakkars dere som skal opp i eksamen. Jeg gikk på VG2 ifjor og har nå fritak i alt med unntak av bilfag. Det vil si at i dag kom hele klassen opp i engelsk...unntatt meg! =D Endret 12. mai 2010 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg er sannsynligvis den eneste på forumet som leser RedCafe som samtidig gir en god faen i hvem som kom opp i hva (ikke ment som kritikk mot den siste). Følte meg som den eneste selv. Tror det er fint fylt opp med "JÆI KOM OPP III NYNORSK NEEEJ!" nå. At Benzema er utelatt forundrer meg ikke. Fyren lever på navnet så enormt. Eneste jeg kan konkludere med når folk vil bytte ut Berbatov og samtidig vil ha inn Benzema er at de ikke ser nok fotball. I tilegg er han frasse av verste sort. Ugh. 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 PL ikke på Canal D.? Vil faen meg være skandale om ikke det ikke kommer på Canal Digital. Burde vel egentlig være usannsynlig, i og med at det er utrolig mange som har Canal Digital i dag på grunn av PL visning der dette året. Utrolig mye penger tapt, for begge parter. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Man kan ikke legge noe i Domenechs laguttak. Har dere sett troppen? Benzema kunne fint fått plass der til tross for en sesong under par. Det er egentlig rimelig drøyt hvordan en spiller som Benzema kan slaktes allerede etter en sesong i Real Madrid. Ny liga, nytt språk, nytt lag. Gi Benzema litt tid. Han dominerte i Ligue 1 og til tross for det mange tror her inne så er det ikke en bakgårdsliga. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) merkelig at Brown ikke fikk VM plass. Jeg synes ikke det er rart at Benzema ikke fikk plass. Jeg synes han har vert oppskrytt lenge. Og sesongen i Real har vert elendig. Endret 12. mai 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 merkelig at Brown ikke fikk VM plass. Hvertfall med tanke på at man tok inn Carra. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 merkelig at Brown ikke fikk VM plass. Hvertfall med tanke på at man tok inn Carra. Haha, jah. For en jævla vits. Han har gitt blaffen i landslaget lenge nå og rett før VM så vil han plutselig være med igjen, whoop de fucking doop. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 At Benzema er utelatt forundrer meg ikke. Fyren lever på navnet så enormt. Eneste jeg kan konkludere med når folk vil bytte ut Berbatov og samtidig vil ha inn Benzema er at de ikke ser nok fotball. I tilegg er han frasse av verste sort. Ugh. What? Utifra det du lirer av deg her må jeg si det heller er omvendt. Benzema er genial på sin helt særegne måte, som box-spiller er han av ypperste verdensklasse, en skuddfot av de sjeldne, en rå styrke og er generelt sett en svært utfordrende type å spille mot. At han ikke har lyktes helt i Real Madrid forteller ikke mye om Benzema som fotballspiller. Itilegg til å ha vært plaget med mange skader, som også har kommet på de mest ubeleilige tidspunktene, så kjemper han mot kanskje verdens beste spisspar, Ronaldo og Pipita. Et spisspar som til sammen har gjort massive 53 mål. Er det da lett å komme igjennom nåløyet med to verdensklasse spillere i storform? 3 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) At Benzema er utelatt forundrer meg ikke. Fyren lever på navnet så enormt. Eneste jeg kan konkludere med når folk vil bytte ut Berbatov og samtidig vil ha inn Benzema er at de ikke ser nok fotball. I tilegg er han frasse av verste sort. Ugh. +10 Å det var ikke Berbafanboy-snakk, men anti-Benzema snakk. Endret 12. mai 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
Stolas Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Er en Norge drakt fra 98 VM med signaturer på drakten verdt noe? ??? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Velkommen. Er du United-fan? Hvis ikke er dette feil tråd. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Å det var ikke Berbafanboy-snakk, men anti-Benzema snakk. Vet ikke helt hvor sikker jeg er på det, men hvorfor mener du det (Om Benzema)? 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg godter meg hver gang Forlan lykkes Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Ja, det er litt deilig. Spesielt når han har snakket så mye positivt om United etter han dro. Han takket vel United for at han var blitt den spilleren han er i dag blant annet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Cardiff til play-off finalen etter at en Leicester-spiller kom med tidenes dårligste straffe. I finalen møter de Blackpool, noe som betyr at vi er sikret et helt nytt lag i PL. Håper på Cardiff i PL jeg, hadde vært rått med et walisisk lag i verdens beste liga. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Hvor mange her fulgte faktisk Benzema når han spilte i Ligue 1? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 jeg var veldig stor fan av Benzema før han dro til RM Lenke til kommentar
surtei Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Cardiff til play-off finalen etter at en Leicester-spiller kom med tidenes dårligste straffe. I finalen møter de Blackpool, noe som betyr at vi er sikret et helt nytt lag i PL. Håper på Cardiff i PL jeg, hadde vært rått med et walisisk lag i verdens beste liga. Håper virkelig Cardiff rykker opp, skal bo i Cardiff neste år som utvekslingstudent, så hadde vært fantastisk å ha PL- kamper i 10 minutter gåavstand fra hjemmet *krysse fingrene* forresten, hvortid blir play-off finalen spilt? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 omfg.. drita.. noen å pratew skit med mens jeg spiser koteleltterr med eller? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 Sitter og gråter litt over Ronaldo ennå (slik jeg alltis gjør i fykllea, fy faen se på denne; http://www.youtube.com/watch?v=aKp1BC0ZmMc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå