Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er sannsynligvis den eneste på forumet som leser RedCafe som samtidig gir en god faen i hvem som kom opp i hva (ikke ment som kritikk mot den siste).

Følte meg som den eneste selv. Tror det er fint fylt opp med "JÆI KOM OPP III NYNORSK NEEEJ!" nå.

At Benzema er utelatt forundrer meg ikke. Fyren lever på navnet så enormt. Eneste jeg kan konkludere med når folk vil bytte ut Berbatov og samtidig vil ha inn Benzema er at de ikke ser nok fotball. I tilegg er han frasse av verste sort. Ugh.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan ikke legge noe i Domenechs laguttak. Har dere sett troppen? Benzema kunne fint fått plass der til tross for en sesong under par. Det er egentlig rimelig drøyt hvordan en spiller som Benzema kan slaktes allerede etter en sesong i Real Madrid. Ny liga, nytt språk, nytt lag. Gi Benzema litt tid. Han dominerte i Ligue 1 og til tross for det mange tror her inne så er det ikke en bakgårdsliga.

Lenke til kommentar

At Benzema er utelatt forundrer meg ikke. Fyren lever på navnet så enormt. Eneste jeg kan konkludere med når folk vil bytte ut Berbatov og samtidig vil ha inn Benzema er at de ikke ser nok fotball. I tilegg er han frasse av verste sort. Ugh.

What? Utifra det du lirer av deg her må jeg si det heller er omvendt. Benzema er genial på sin helt særegne måte, som box-spiller er han av ypperste verdensklasse, en skuddfot av de sjeldne, en rå styrke og er generelt sett en svært utfordrende type å spille mot. At han ikke har lyktes helt i Real Madrid forteller ikke mye om Benzema som fotballspiller. Itilegg til å ha vært plaget med mange skader, som også har kommet på de mest ubeleilige tidspunktene, så kjemper han mot kanskje verdens beste spisspar, Ronaldo og Pipita. Et spisspar som til sammen har gjort massive 53 mål. Er det da lett å komme igjennom nåløyet med to verdensklasse spillere i storform?

• Liker 3
Lenke til kommentar

+10

Å det var ikke Berbafanboy-snakk, men anti-Benzema snakk.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Cardiff til play-off finalen etter at en Leicester-spiller kom med tidenes dårligste straffe. I finalen møter de Blackpool, noe som betyr at vi er sikret et helt nytt lag i PL. Håper på Cardiff i PL jeg, hadde vært rått med et walisisk lag i verdens beste liga. :w00t:

Lenke til kommentar

Cardiff til play-off finalen etter at en Leicester-spiller kom med tidenes dårligste straffe. I finalen møter de Blackpool, noe som betyr at vi er sikret et helt nytt lag i PL. Håper på Cardiff i PL jeg, hadde vært rått med et walisisk lag i verdens beste liga. :w00t:

Håper virkelig Cardiff rykker opp, skal bo i Cardiff neste år som utvekslingstudent, så hadde vært fantastisk å ha PL- kamper i 10 minutter gåavstand fra hjemmet :w00t: *krysse fingrene*

forresten, hvortid blir play-off finalen spilt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...