Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Husker eg var oppe i Norsk muntlig på ungdomsskolen. Det var ikke akkurat som å vinne i Lotto for å si det slik.

 

Det faktum at eg enda husker det viser vel hvor traumatisk det er for en realfags mann. Ble faktisk solbrent mens eg leste til den eksamen. Grusomt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk 3 i Nynorsk på eksamen og jeg kunne ikke et ord nynorsk omtrent :p Beste jeg har fått er 3- 1 gang, ellers bare 2'ere, men på eksamen var jeg kongen! Var det ikke noen som kunne bli trekt opp idag? Noen førsteklassinger? Kjipt hvis de må gi avkall på en haug av fridager for en eksamen :D

Lenke til kommentar

Yes, jeg kom opp i engelsk! Selv om det bare skulle være 20 % som skulle komme opp, er jeg glad for å slippe muntlig. Er det en ting jeg sliter med, så er det å pugge stoffet til muntlige framføringer. Nå er det bare å bli ferdig med engelsken, og dermed ta det ro resten av året. :wee:

Lenke til kommentar

Hah, føler jeg bare har kule eksamener jeg. Fotball, håndball osv. Og i forige uke bossa jeg en VGS-klasse rundt på eksamen. Herlige saker! :)

 

Forøvrig heldig som våkna halvtime før jobb uten vekkerklokke. Nå hører jeg Tina Turner fortelle meg at jeg fortsatt er best, så hopper jeg i dusjen. Vi snakkes!

Endret av Points
Lenke til kommentar

Det må være noe galt med deg... Matte=bra plutselig????? Husker at 90% av alle som kom opp i matte på VGS klikket i vinkel, la seg ned å gråt eller bare vandret rundt målløst. Stakkars folk :p

 

Evt. så er han en av de 10% du selv snakker om....

 

Matte >>>>>>>>>>>>>> filologiske drittfag

 

Anytime!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kom opp i matte jeg også. Faen meg typisk da vi er første klasse som har muligheten for å komme opp i T-matte til eksamen. Var nok ikke én jente som ikke gråt i dag. Rimelig sykt. Kjipt at fem fridager går til helvete pga matte, særlig med både 16. mai og 17. mai oppi det hele. Vi fikk uansett eksempelheftet som så rimelig greit ut. Roet nervene litt!

Lenke til kommentar

Jeg er sannsynligvis den eneste på forumet som leser RedCafe som samtidig gir en god faen i hvem som kom opp i hva (ikke ment som kritikk mot den siste).

 

Kan det opprettes en egen tråd for hvem som kom opp i hva under skolehjelp eller noe?

Eksamen er grei skuring, og dere overlever nok alle sammen. Har dere hodet over skuldrene får dere sannsynligvis en karakter som gjenspeiler hva dere kan (utrolig nok).

 

Kvalitetstegn at Benzema utelates fra troppen til Frankrike? =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er sannsynligvis den eneste på forumet som leser RedCafe som samtidig gir en god faen i hvem som kom opp i hva (ikke ment som kritikk mot den siste).

Jeg ønsket lenge at vi skulle ha en egen off-topic tråd i denne kategorien, og lagde også en tråd om temaet i tilbakemeldingsdelen. Men da fikk jeg kun dritt slengt tilbake, så jeg tenkte det var best å legge det forslaget på hylla. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...