Kiman™ Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Yup, that's the hotel. Er også et til, men det husker jeg i hvert fall ikke navnet på. 9437968[/snapback] Travelodge Manchester ? 9438006[/snapback] Nope, Renaissance Manchester Hotel som ble nevnt lenger opp her. En jeg kjenner kunne anbefale dette Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Ka synes folk om Eagles her? Fergie har lagt sin elsk på gutten virker det som. Litt som med Fletch (ikkje i so stor grad lenger heldigvis). At han starta mot Sunderland var tragisk imho... So langt virker ikkje Eagles på langt nær god nok for klubben, mulig han blir bedre, men tviler på at han har det som trengs. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Ronaldo og Nani vil jo sannsynligvis okkupere vingene i lang, lang tid fremover. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 All kudos til Ferguson for å bruke Eagles, han er jo bortimot den eneste av managerne for topp4 i pl som tør å satse på lokale talenter. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Ka synes folk om Eagles her? Fergie har lagt sin elsk på gutten virker det som. Litt som med Fletch (ikkje i so stor grad lenger heldigvis). At han starta mot Sunderland var tragisk imho... So langt virker ikkje Eagles på langt nær god nok for klubben, mulig han blir bedre, men tviler på at han har det som trengs. 9440870[/snapback] Han har teknikk, godt skudd, overblikk og grei pasningsfot. Sunderland la seg bakpå, og gjorde det vanskelig mot urutinerte offensive spillere på United. Eagles har alt Richardson ikke hadde. Eagles kan godt vise seg som en av sesongens beste nykommere om han får tid på seg. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Jeg liker Eagles, jeg. Tror han kan vokse godt i United, hvis han får sjangsen sammen med Nani og Ronaldo i tiden framover. Selv søstra mi, i en alder av 12 år, velger Eagles bakpå drakten, framfor spillere som Ronaldo. Det sier i mine ører litt. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Eagles har alt Richardson ikke hadde. 9441139[/snapback] Jeg likte den kommentaren! :!: Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Uansett så trur jeg Eagles blir brukt i mindre viktige kamper inntil han beviser at hen er verdig en fast plass. Har sett alt for lite av Eagles til å ha noen mening om jeg trur han blir bedre eller ikke. Jeg håper dog at en lokalhelt klarer å få fast plass på laget. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Ronaldo og Nani/Giggs blir nok foretrukket fremfor Eagles i de fleste tilfeller. Men SAF har jo sagt at Eagles er den som har utviklet seg mest de siste årene. Han er sikkert kjempegod på treningene, kanskje det løsner for han i kampene også? Det hadde vært utrolig morsomt i alle fall. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Eagles har vært god men jeg tror Fergie foretrekker Ronaldo og Nani på vingene. Men Eagles er en god erstatter. Lenke til kommentar
-hauken- Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) 20LEGEND Endret 7. september 2007 av -hauken- Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 20LEGEND 9446093[/snapback] Jaha? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 20LEGEND 9446093[/snapback] Enig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 20LEGEND 9446093[/snapback] Slenger meg på den jeg?! Lenke til kommentar
SnoopD Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Solskjær var flott. Kommer til å savne han. Synd at skadene skulle ødelegge karrieren hans. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Det er dessverre sånn som skjer, skjedde med en av mine store helter når jeg var liten og han måtte gi seg når han var 28/29 år gammel Marco van Basten: 0O2nEZAb_Mk -9hK8b1BsKQ Fremdeles min favoritt spiller til dags dato og kan ikke se en fotballspiller der ute som kan gjøre noe med akkurat det på en lang lang stund... Edit: Hadde det vært litt baller hos motstanderen på det første klippet så hadde de gitt mannen stående applaus for det målet der... Endret 8. september 2007 av Manx Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Ronaldo scårer for Portugal. Skal bli flott å få han på banen igjen mot Everton. Vet noen om noen skader på United etter dagens kamper? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 United.no melder om null skader på våre menn som var i aksjon i helga. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Syntes vår portugisiske venn putter på landslaget hele tiden jeg... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Fyren er målfarlig. Ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå