Corey Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Du må ikke glemme at Chelsea ikke bare har vunnet PL, de har også slått Manchester United. Verdens beste fotball lag. Det er selvsagt en større prestasjon enn at United vinner PL. Så eg skjønner godt hypingen av CFC for tiden. Aaah, that explains it... Ting ble satt i et helt nytt perspektiv for meg nå. Hehe... Da var det jo ikke så gærnt med denne hypen egentlig. Raste: Whiner du over at du ikke får sett Norge sine bortekamper? Kan ikke huske sist gang jeg faktisk hadde noe som kan beskrives som en positiv opplevelse med Norge og bortekamper (Tyskland så jeg ikke av opplagte grunner)... Siste jeg kommer på er vel Spania i EM 2000.. Nei jeg greier finfint å la-være å se Gamst, Carew, Riise x2 og co. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Whiner ikke, men jeg liker å se all fotball som er mulig og til og med Norge Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Nå var jeg ikke i Norge sist 16.mai (når vi vant ligagullet(jeg var faktisk på OT BRIEF BRIEF) men gikk norske medier like unisont av skaftet på Manchester Uniteds vegne når vi vant gullet sist, slik som di har gjort nå når chelsea vant? Tenkte se Matchball mandag, men det gadd jeg seriøst ikke når di skulle ha en reportasje, and I quote : "Og vi hyller di nye ligamestrene i england...". Norske medier runkar til ManUtd så fort det er moglegheit til det, frykt ikkje. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 http://www.tv2.no/play/sport/fotball?progId=423575 Noen som vet om denne videoen ligger andre steder enn på tv2sporten.no? Pga. rettighetsavtaler får jeg ikke lov til å se denne videoen i Tyskland. bruk en norsk pr0xy server hvis det funker. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Det skal bli en glede å følge Chicarito i VM for å se om han holder mål! Regner med at han scorer i åpningskampen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg stiller meg egentlig tvilende til hvor mye han kommer til å få spille for Mexico. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg stiller meg egentlig tvilende til hvor mye han kommer til å få spille for Mexico. Han spilte da hele kampen for Mexico i natt, den dårlige nyheten er visst at han prøvde å filme seg til opptil flere frispark. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Ja, han spilte i natt, og ja han vil nok få spilletid, men spørsmålet er hvor mye. Jeg regner med at Blanco skal med til VM til tross for sine 37 år. Jeg regner også med at han får hard konkurranse av Vela og Franco, samt at Gio kan bekle en rolle der oppe. Mannen har ikke vært en åpenbaring på landslagsnivå og målene hans har ikke kommet mot tøff motstand. Håper forresten Jonathan Dos Santos får spilletid i kommende VM. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Ja, han spilte i natt, og ja han vil nok få spilletid, men spørsmålet er hvor mye. Jeg regner med at Blanco skal med til VM til tross for sine 37 år. Jeg regner også med at han får hard konkurranse av Vela og Franco, samt at Gio kan bekle en rolle der oppe. Mannen har ikke vært en åpenbaring på landslagsnivå og målene hans har ikke kommet mot tøff motstand. Håper forresten Jonathan Dos Santos får spilletid i kommende VM. Blanco la vel opp på landsen i 06? Franco spiller garrantert mye! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Hmm, bare 20 % som kommer opp til eksamen på hele trinnet. Vil helst slippe, men jeg vil heller komme opp til skriftlig enn muntlig (hvis jeg absolutt må komme opp). Selv om det bare er 1/5 som kommer opp, vil jeg komme opp i skriftlig. Slipper da å tenke på eventuell muntlig eksamen, samtidig som jeg vet at jeg har gode karakterer i de skriftlige fagene (engelsk og matte). Blir uansett spennende å se hva som skjer. Mange i klassen som var nervøse i dag, og gruet seg til i morgen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Regner med at du dermed går 2.året? Kom selv opp i Engelsk det året (skriftlig), ble min verste karakter på sheeten, jeg skjønner fortsatt ikke hva som traff meg. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Han går VG1 som meg han. Og opptrekkingen skjer i morgen. Skal kaldkvele den jævelen som leser opp mitt navn i morgen. Ene og alene den personen sin skyld at jeg skal pugge til eksamen i de fem fridagene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 @Samboe: Blanco ble utelatt i 2006, men har spilt kvalikkampene under Aguirre. Jeg gleder meg stort til å se han i VM. Jeg kommer opp i enten Norsk Sidemål eller Matematikk i morgen, Latias, men skriftlig er deilig uansett. Dessverre kommer jeg også opp i muntlig. Jeg hater muntlig eksamen, men jeg skal nå overleve det. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 @Samboe: Blanco ble utelatt i 2006, men har spilt kvalikkampene under Aguirre. Jeg gleder meg stort til å se han i VM. Jeg kommer opp i enten Norsk Sidemål eller Matematikk i morgen, Latias, men skriftlig er deilig uansett. Dessverre kommer jeg også opp i muntlig. Jeg hater muntlig eksamen, men jeg skal nå overleve det. Samma for meg, håper så jævlig at jeg kommer opp i matte Har et tau i garasjen i tilfelle sidemål er sterkest i mårra. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Scholes skal vist ha fått tilbud men sa nei til VM. Han er en familie mann Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 OT modus: Argh!!!! Nå ble eg skuffet. Har gledet meg til endelig å få komt meg på orientering i morra (mister mange løp mens eg er ute på jobb) så finner eg ut i dag at løpet i morra ble flyttet til mandag pga kristi himmelfartsdag og langhelg. God ide det, og de gjør det hvert år, men da burde de kunne minnet oss på dette. Noen av oss er jo tross alt på landslaget i surr og vas! Er det forøvrig bare eg som i Firefox har problemer med å få opp menyene i post-vinduet? Får ikke smileys, url, farge (!!!!) eller noen av disse til å funke. God oppdatering av forumet.... OT-Modus ut. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Siden det ble snakk om eksamen her; Jeg kom opp i nynorsk og rettslære 2. Ganske fornøyd Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Når du kommer opp i nynorsk og rettslære, så kan du jo ikke være fornøyd. Du er jo faen meg ikke frisk... Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Utgangspunktet var å komme opp i to skriftlige fag, i tillegg til norsk hovedmål. Jeg hadde tre muligheter, hvorav det siste var markedsføring og ledelse. Jeg er ikke veldig god der, så det var det beste jeg kunne få Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå