Latias Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Fire minutter faktisk. Åpenbart at norsklæreren din ikke fortalte deg om ironi. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Så innlegget ditt i Chelsea tråden var ironisk ment...? 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Latias, nå har du rotet deg litt bort her gitt Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Du fikk en pluss der, Geir. Et bilde sier mer enn tusen ord. Chelsea (med god hjelp fra FA) har jukset seg til gull i år, på samme måte som Mühlegg i Salt Lake-OL. Håper gullet kom med en bismak. Gratulerer med gullet. Dere var det beste laget gjennom sesongen. OI, så falsk. Mye forandrer seg på en time gitt. Har ikke du bedre å gjøre enn å spre dritt her inne? Gratulerer med en flott 7.plass. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Jaja. Det var ikke uventet. Chelsea tok gullet, men vi gjorde en knallgod sesong med tanke på at vi mistet Ronaldo. Er godt fornøyd med sesongen. Jeg synes vi har vert på feil side av marginene hele sesongen. masse skader. Tvilsomme dommeravgjørelser og spillere som ikke gar scåret nok mål. Men opp med hodet. Det er skuffende i dag men kommer til å se tilbake på sesongen med glede. 5 poeng mindre enn i fjor er ikke så verst Endret 9. mai 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Du fikk en pluss der, Geir. Et bilde sier mer enn tusen ord. Chelsea (med god hjelp fra FA) har jukset seg til gull i år, på samme måte som Mühlegg i Salt Lake-OL. Håper gullet kom med en bismak. Gratulerer med gullet. Dere var det beste laget gjennom sesongen. OI, så falsk. Mye forandrer seg på en time gitt. Har ikke du bedre å gjøre enn å spre dritt her inne? Gratulerer med en flott 7.plass. 1. Takk (relevanse hvor?) 2. Care(vikelig) 3. Må da kommentere når man ser slike tåpeligheter. Endret 9. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Latias, nå har du rotet deg litt bort her gitt IN CINEMAS SOON. LATIAS STARRING IN THE BLOCKBUSTER MOVIE "Ro, ro, ro din båt". Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Når jeg leser her så blir jeg synet mitt bare mer og mer bekreftet. United har de mest bortskjemte og minst sportslige fans. Helt utrolig enkelte av dere... 4 gangen chelsea scorer mer enn 6 mål i år, er jo helt enestående. For en fotball! Og 4-0 mot Stoke.. Det er jo bare latterlig lite Du, lille venn, 4 ligatitler er også latterlig lite til å ligge på topp 4. Og en ting til som er latterlig. Sunderland, Everton og Villa har flere ligatitler enn dere. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 'family man' John Terry celebrating with wife & kids on the pitch.... Hayley McQueen på twitter :!: Hun slutter forøvrig i MUTV nå Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Jaja. Det var ikke uventet. Chelsea tok gullet, men vi gjorde en knallgod sesong med tanke på at vi mistet Ronaldo. Er godt fornøyd med sesongen. Jeg synes vi har vert på feil side av marginene hele sesongen. masse skader. Tvilsomme dommeravgjørelser og spillere som ikke gar scåret nok mål. Men opp med hodet. Det er skuffende i dag men kommer til å se tilbake på sesongen med glede. 5 poeng mindre enn i fjor er ikke så verst Og du vant en kasse brus? Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Chelsa er noe for seg selv, og vil alltid være det. Tar sitt første seriegull så tar det 50 år før det vinner igjen. For en klubb! they never win three in a row! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Så innlegget ditt i Chelsea tråden var ironisk ment...? Nja, ikke akkurat. Chelsea har vært det beste laget spillermessig, 103 mål lyver ikke. Men det er måten de vinner på som irriterer meg. Alle med vettet i behold kan se at Chelsea ikke skulle ha tatt seks poeng mot oss, dersom det hadde vært ordentlige dommere på plass. Dessuten fikk de så mye dommerhjelp i hele desember at det ikke burde være mulig. Omtrent alle kampene i den perioden vant de pga. dommerhjelp. På en annen side, så har jeg lagt sesongen bak meg. Forventet egentlig ikke at vi skulle vinne for 4. året på rad, spesielt ikke når vi selger for £80m, og ikke kjøper for tidelen engang. Bare litt synd at alt må avgjøres på dommerhjelp. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 På en annen side, så har jeg lagt sesongen bak meg. Forventet egentlig ikke at vi skulle vinne for 4. året på rad, spesielt ikke når vi selger for £80m, og ikke kjøper for tidelen engang. Bare litt synd at alt må avgjøres på dommerhjelp. Skal vi ta et par runder med brøkregning ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Selvfølgelig satt på spissen, men det er ikke så langt unna i hvert fall. Valencia kom vel for £15-16m, Obertan brukte vi et par millioner på, Mame var ikke så dyr heller, mens Owen kom gratis. Blir rundt £20m tilsammen, og det er en fjerdedel av det vi solgte. Fortsatt ganske mye. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Nå var jeg ikke i Norge sist 16.mai (når vi vant ligagullet(jeg var faktisk på OT BRIEF BRIEF) men gikk norske medier like unisont av skaftet på Manchester Uniteds vegne når vi vant gullet sist, slik som di har gjort nå når chelsea vant? Tenkte se Matchball mandag, men det gadd jeg seriøst ikke når di skulle ha en reportasje, and I quote : "Og vi hyller di nye ligamestrene i england...". Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 http://www.tv2.no/play/sport/fotball?progId=423575 Noen som vet om denne videoen ligger andre steder enn på tv2sporten.no? Pga. rettighetsavtaler får jeg ikke lov til å se denne videoen i Tyskland. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Nå var jeg ikke i Norge sist 16.mai (når vi vant ligagullet(jeg var faktisk på OT BRIEF BRIEF) men gikk norske medier like unisont av skaftet på Manchester Uniteds vegne når vi vant gullet sist, slik som di har gjort nå når chelsea vant? Tenkte se Matchball mandag, men det gadd jeg seriøst ikke når di skulle ha en reportasje, and I quote : "Og vi hyller di nye ligamestrene i england...". Du må ikke glemme at Chelsea ikke bare har vunnet PL, de har også slått Manchester United. Verdens beste fotball lag. Det er selvsagt en større prestasjon enn at United vinner PL. Så eg skjønner godt hypingen av CFC for tiden. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Bare glad jeg slipper høre at Fredheim dyrker det. 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Fredheim får visst jobben til Solheim neste sesong. Er litt irriterende at Canal+ fikk rettighetene på noen av Norge sine EM kvalik kamper i høst og at dem har Spansk La Liga. Jeg bryter i allefall mitt abn hos de nå i sommer og skal ha meg TV2 PL kanalen. Håper bare at de greier å erstatte Canal+ på en god måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå