Jørgen Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Haha, det er et under at du ikke tok den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Neste år, neste år... Hehe, tenkte mer på hva du tippet før sesongen jeg da. (som jeg svarte med at jeg tror du fikk 0 riktige). Owen og Berba med 20 mål var vel to av dine tips? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg orker ikke å rote frem innlegget, men det var vel skivebom. Total skivebom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Om jeg ikke tar feil så fikk du(som jeg antok) 0 riktige? Husker det bare sånn halveis,men tror det stemmer. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Godt mulig, husker ikke hva jeg sa om Rooney. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Chelsea vinner enda et tomt seriegull. Jeg klarer rett og slett ikke føle noe som helst. Det er bare tomhet. Akkurat som resten av England, med unntak av kanskje enkelte i London vil dette forbigås med et skuldertrekk. Man ser det på lagene de møter, det er ingen vilje til å slå Chelsea. Slår et lite lag Man United derimot så vil det bli nevnt i media i flere år fremover, de kjemper som løver for hver meter når de vet de kan legge kjepper i hjulene dermed putte seg selv på førstesidene. Det er helt tydelig at lag legger seg på brua, det er en grunn til at Chelsea får slike resultater. Selv Villa la seg. Nå skal jeg ikke ta fra Chelsea noe rent fotballfaglig for de har vært strålende i år, men når lag gjester Old Trafford så vet de at om de får et resultat så vil det runge i FotballEngland. Slik har det alltid vært. Men med tanke på hvor dårlig vi har vært i enkelte kamper i år så må nesten Sir Alex være etterpåklok. Burde vi kjøpt bare Owen og Valencia som skikkelige forsterkninger? Likevel så har vi hatt enorme skadeproblemer og det offensive har rett og slett aldri skikkelig satt seg. Men grunnen til at vi taper dette ligagullet er rett og slett at vi ikke var god nok. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Koser meg når jeg leser om dere Man U-supportere som syter. "Chelski", "rubler", haha. Er det feil å bruke de ressursene man har tilgjenglige? Alle klubber som trenger spillere (og som da selvfølgelig har pengene), kjøper nettopp spillere. We're gonna make this a blue day! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Å nei!!!!!!!! Gikk plutselig opp for meg at utenom CL finalen er det over 1 mnd uten fotball på tv nå.... Nei din dott, TL er ikke fotball..... Er det feil å bruke de ressursene man har tilgjenglige? Alle klubber som trenger spillere (og som da selvfølgelig har pengene), kjøper nettopp spillere. Helt enig med deg fnats. Eg og hater klubber som ikke har penger men som bruker penger man ikke tjener selv og kjøper seg suksess på den måten. Er igrunn et under at Chelsea ikke har vunnet mer med de enorme summene de har brukt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Chelsea vinner enda et tomt seriegull. Jeg klarer rett og slett ikke føle noe som helst. Det er bare tomhet. Enig. Jeg utdyper det i kamptråden, men dette innlegget summerer opp hva jeg føler. Det er så utrolig hollow. Jeg ville som United-supporter aldri klart å nyte et ligagull om jeg hadde visst at det var pga. utenomsportslige årsaker (økonomisk doping/korrupsjon/whatever) at vi presterer på det nødvendige nivået. Akkurat som at jeg selv ikke ville klart å nyte et United-gull som bare er et resultat av rike sugardaddies klarer jeg heller ikke bry meg om andre lag som vinner ligaen pga. slike årsaker. Med en gang man begynner å få ting gratis forsvinner mye av moroa med å følge en klubb, samt sjela til klubben. Merk, jeg beskylder ikke Chelsea for noe annet enn å være Abramovich' leketøy. Det med korrupsjon er heller rettet mot tanker jeg har hatt mot f. eks. Juventus når de ble tatt for kampfiksing. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hahahahahah. Etter seriegullet, er dette nesten bare bedre å lese! Sitter her og koser med og ler av dere bitre United-supportere Herlig! 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hahahahahah. Etter seriegullet, er dette nesten bare bedre å lese! Sitter her og koser med og ler av dere bitre United-supportere Herlig! Næmen så kjekt da. Så det er bedre enn å vinne PL gull. Viser bare hvor sjelløse supporterne til RubelKlubben er gitt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Vel, vi United- og Arsenal-supportere kan hvertfall trøste oss med at vi har SJEL, HISTORIE og KLASSE. Jeg vil heller ha fem troféløse sesonger enn troféer kjøpt med tvilsomt inntjente rubler. 8 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Vel, vi United- og Arsenal-supportere kan hvertfall trøste oss med at vi har SJEL, HISTORIE og KLASSE. Jeg vil heller ha fem troféløse sesonger enn troféer kjøpt med tvilsomt inntjente rubler. +1. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Du skjønte hva jeg mente. Tulling. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jotun, du klarer å vri å vende på det meste du gitt. Du får lese hva vi skriver. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Vel, vi United- og Arsenal-supportere kan hvertfall trøste oss med at vi har SJEL, HISTORIE og KLASSE. Jeg vil heller ha fem troféløse sesonger enn troféer kjøpt med tvilsomt inntjente rubler. True fucking words. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Du skjønte hva jeg mente. Tulling. Eg leste bare det du skrev. Beklager så meget at du ikke er i stand til å skrive hva du mener. Tulling? ooohyeah. Kan ikke nekte for det! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Eg leste bare det du skrev. Beklager så meget at du ikke er i stand til å skrive hva du mener. Da har du enten misforstått, eller kan ikke lese norsk... 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Om det gjør meg bitter at jeg foretrekker å ha klubbfølelsen i behold så får dere bare helle meg i kopper og selge meg som kaffe... Jeg antar at de fleste Liverpool- og Arsenal-supportere står på samme siden av gjerdet som oss United-supportere når det gjelder akkurat dette, til tross for rivaliseringen på banen. Se på situasjonene på Anfield og Old Trafford. Begge lags supportere står samlet om å få ut eierne sine. Felles for begge lag er at vi har lang fartstid i toppen av engelsk fotball og har en historie fylt med både glede og tragedie. Dette er det ene området hvor jeg kan respektere Liverpool-supportere. Ingen av disse to klubbenes supportere liker å se rikfolk komme inn og tulle med klubben vi har vokst opp med. Som Hyrlen har sagt før, jeg følger heller klubben min ned i Championship enn å se dem ende opp som et leketøy for de mer pengesterke gjøkene på kloden, og om en tur ned i Championship er det som skal til for å få Glazer ut av klubben så tar jeg det også. Dere får kalle meg bitter så mye dere vil. Jeg personlig kan i hvert fall ha klubbfølelsen og stoltheten i fred. Den tar ingen fra meg. Gratulerer med ligaseieren. Endret 9. mai 2010 av Stonemeister Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Eg leste bare det du skrev. Beklager så meget at du ikke er i stand til å skrive hva du mener. Da har du enten misforstått, eller kan ikke lese norsk... Eg skjønar. Eg er jo fra Uganda, så at eg ikke er like god å lese norsk som den urinnvåneren du er er bare å beklage. Er jo ikke gitt alle å være av den klassen som holder med Chelsea.... Overklassen.... De med rubler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå