Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ligaen er stort sett ferdig før kampen starter. Men allikevel er det elendig planlagt, jeg -vil- se United! Og ikke har jeg HD-PVR på canal digital. Kun viasataboet mitt :(.

 

Og nei, jeg kan ikke glemme tiden her folkens. Hun var oppgitt over meg før hun dro. Så her blir det jævlig til prioritering, og jeg må på togstasjonen. Buhu :(.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat skjønt at jeg har gjort noe forferdelig forferdelig dumt...

 

Jeg har sagt ja til å møte min bedre halvdel på togstasjonen når hun kommer hjem igjen i morgen kveld. Så fant jeg ut at toget, ja det er på plass 18.55. Det tar 15 min å komme seg dit herifra.

 

Scheize.

 

Hallo vi snakker da om NSB her gjør vi ikke, har vel ikke vært i rute siden hjulet ble funnet opp...

 

Du får håpe at en ledning detter ned eller en sporveksler har slått seg vrang eller en av de 100 andre grunnen vi har hørt de siste årene for at de er forsinket :)

Lenke til kommentar

Like greit Corey, svina fortjener ikke våre vakre gronker. Men karma is a bitch, pool'sa måtte denne uka tryggle for å få lisens av PL og UEFA for neste sesong - dvs, enda et dårlig år og klubben er buttfucked. Giggs 11, Gerrard 0. Giggs; ære, moral, lojal, og respekt. Gerrard; juksemaker, mr. Chelsea, råtten, kaptein null.

 

Er dere klar for nonstop CFC rævslikking fra ABU'erne i c+ studio i dag? Siste runda med tardkanalen, haha, tada - fuck you, yous' bankrupt cunts.

 

I godt humør i dag, som dere leser. Seriøst, jeg er i kjempe slag :D

 

 

Lenke til kommentar

Fortsettelse fra Chelseatråden:

 

like mye som han svensken fortjener Madde. Sånn ca midt bak. Oppi sorthullet. Rubelgull. Gratulerer. Håper det rotner på rot sammen med resten av den sjelløse klubben deres.

 

Eg dårlig taper? hehehe.... Jadda.... Drittklubb. Sjelløse drittklubb. ;)

 

Gullet deres gleder meg faktisk like mye som værmeldingen i Bergen.

 

Men det skal dere ha: Spikeren mot Wigan satt godt i kista!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...