DJ_Dark Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Hvor var hjernen din da du sa ja til det der, Alastor? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 "Oi, jeg glemte helt tida, kjære!" Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Men allikevel.. "It ain't over till it's over". Edit: Ja, du kan jo "glemme" tiden. Endret 8. mai 2010 av Goldshoten Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Ligaen er ferdig ca kl. 17.20-17.25. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Ligaen er stort sett ferdig før kampen starter. Men allikevel er det elendig planlagt, jeg -vil- se United! Og ikke har jeg HD-PVR på canal digital. Kun viasataboet mitt . Og nei, jeg kan ikke glemme tiden her folkens. Hun var oppgitt over meg før hun dro. Så her blir det jævlig til prioritering, og jeg må på togstasjonen. Buhu . Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Det er søndag, folk kommer hjem fra hytta. Er vel ikke så vanskelig å gi trafikken skylda? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Whut? Er da ikke kø langs innherredsveien inn til togstasjonen i trondheim . Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg har akkurat skjønt at jeg har gjort noe forferdelig forferdelig dumt... Jeg har sagt ja til å møte min bedre halvdel på togstasjonen når hun kommer hjem igjen i morgen kveld. Så fant jeg ut at toget, ja det er på plass 18.55. Det tar 15 min å komme seg dit herifra. Scheize. Hallo vi snakker da om NSB her gjør vi ikke, har vel ikke vært i rute siden hjulet ble funnet opp... Du får håpe at en ledning detter ned eller en sporveksler har slått seg vrang eller en av de 100 andre grunnen vi har hørt de siste årene for at de er forsinket Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Fant btw et morsomt bilde. Føler det er denne effekten Game kan ha på folk. Game er han lille grønne right ? @Alastor, tøffel Endret 9. mai 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 @Alastor, tøffel Rapportert for personangrep. Sjerpings! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Like greit Corey, svina fortjener ikke våre vakre gronker. Men karma is a bitch, pool'sa måtte denne uka tryggle for å få lisens av PL og UEFA for neste sesong - dvs, enda et dårlig år og klubben er buttfucked. Giggs 11, Gerrard 0. Giggs; ære, moral, lojal, og respekt. Gerrard; juksemaker, mr. Chelsea, råtten, kaptein null. Er dere klar for nonstop CFC rævslikking fra ABU'erne i c+ studio i dag? Siste runda med tardkanalen, haha, tada - fuck you, yous' bankrupt cunts. I godt humør i dag, som dere leser. Seriøst, jeg er i kjempe slag Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Haha Game. herlig. I like it a lot. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Trist å se lag som Chelsea vinne PL. De hadde ikke vært en dritt uten pengedopinga si. Om noen år er sikkert shitty i samme posisjon :\ Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Trist å se lag som Chelsea vinne PL. De hadde ikke vært en dritt uten pengedopinga si. Om noen år er sikkert shitty i samme posisjon :\ Enig. Hollow, hollow. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Hvor mange riktige fikk du Wisbatov\Jørgen? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Jævla VG og Dagbladet. Forferdelig å se på. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Han Jørgen var jo så sikker på at vi skulle ta ligatittelen, hva sier du om dette da frublom? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Fortsettelse fra Chelseatråden: like mye som han svensken fortjener Madde. Sånn ca midt bak. Oppi sorthullet. Rubelgull. Gratulerer. Håper det rotner på rot sammen med resten av den sjelløse klubben deres. Eg dårlig taper? hehehe.... Jadda.... Drittklubb. Sjelløse drittklubb. Gullet deres gleder meg faktisk like mye som værmeldingen i Bergen. Men det skal dere ha: Spikeren mot Wigan satt godt i kista! Endret 9. mai 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Neste år, neste år... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Neste år, neste år... Jeeez, nå får jeg bare Liverpool flashbacks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå