Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(Hadde vært fint hvis moderatorene lot den stå, dette er for øvrig den eneste tråden jeg skriver dette i for å unngå "reklame")

 

Signaturen din blir ikke stående i de andre trådene den eller?

 

:p

 

 

 

 

Skulle vel ha kunnet hjelpe til, men det sto noe om facebook eller noe sånt og det vet jeg ikke hva er for noe :hmm:

Lenke til kommentar

Skulle vel ha kunnet hjelpe til, men det sto noe om facebook eller noe sånt og det vet jeg ikke hva er for noe :hmm:

 

Spør dama di, hu har garantert! Men finner ingen "liker" eller "like this" der inne. Nå begynte eg å bli lei. En mindre stemme gitt snart....

Lenke til kommentar

Back fra en liten ferie i Dubai, landet som har hatt litt for mye penger å syssle med ( for di som lurer, ja jeg var på palmen og på toppen av verdens høyeste bygg og på Burj Al Arab *BRIF BRIF*).

Fotballmessig var det jo like skuffende fra Liverpool sin side som alltid. Kom akkurat fra beachen, kastet på meg en haug med klær med god karma, bare for å se rentboysa fra London lede 2-0. Ikke har di alkohol i det landet heller, så det ble mye sutring. Slapp heldigvis å støtte den økonimisk rævkjørte klubben med draktkjøp, eller hur Game?

 

Fant btw et morsomt bilde. Føler det er denne effekten Game kan ha på folk.

 

28297.gif

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat skjønt at jeg har gjort noe forferdelig forferdelig dumt...

 

Jeg har sagt ja til å møte min bedre halvdel på togstasjonen når hun kommer hjem igjen i morgen kveld. Så fant jeg ut at toget, ja det er på plass 18.55. Det tar 15 min å komme seg dit herifra.

 

Scheize.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...