Kjartan1234 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg har absolutt ingen tro i det hele tatt at Wigan skal klare å ta poeng fra Chelsea, ligaen røk når Liverpool ikke klarte det. Hvis jeg hadde begynnt og håpet på poengtap for Chelsea før denne runden hadde jeg barre lagt opp til å bli skuffet som faen. Får heller håpe at vi spiller fin fotball mot Stoke og avslutter med stil, 4 mål av Berbatov!.. hoho mr. funny guy! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Schjellin: Mexes-overgangen, der har du en fin stiloppgave Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Ikke spør, for guds skyld. IKKE spør. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg driver med ett ganske spennende prosjekt på skolen nå, om trafikk i engelsk fotball. Og jeg lurer på om noen av dere har noen spennende historier om utenlandske spillere, som blir kjøpt opp til diverse klubber, feks Mikel saken osv. Til G: Tror Schjellin mente engelsk fotball. Mexes blir da uaktuell. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Schjellin: Mexes-overgangen, der har du en fin stiloppgave Hvordan det? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Engelsk fotball ja, unge spillere. La meg utdype. Hvordan klubber smisker for å få de unge guttene, feks kjøpe hus til familien osv. Men hva skjer hvis de mislykkes. Jeg leter egentlig etter noen spillere som ikke har klart seg. Hvis noen kan høste opp noen historier om dette, hadde det vært knall. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Hentet dette fra et innlegg på db: "...dette går veien...chelsea leder 1-0, men Rodallega utligner på overtid...samtidig er det 0-0 på OT...men Berbatov sørger for 1-0 i det 93. minutt." Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Hentet dette fra et innlegg på db: "...dette går veien...chelsea leder 1-0, men Rodallega utligner på overtid...samtidig er det 0-0 på OT...men Berbatov sørger for 1-0 i det 93. minutt." Det hadde vært en vanvittig merkelig situasjon å vært vitne til, spesielt her inne Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Det vet jeg ikke hva jeg hadde gjort faktisk... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Det vet jeg ikke hva jeg hadde gjort faktisk... Da hadde eg sett med argusøyne etter reaksjonen til to personer her inne. Tc og Alt-Ctrl :!: Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Evans med ny kontrakt og juniorene nådde ikke finalen. Flott med ny kontrakt for Evans, men det var tross alt ventet med tanke på storspillet og troen klubben virker å ha til Evans. Han er jo allerede rutinert i ung alder. Det lover godt for fremtiden i forsvaret. Litt off-topic: Jeg er med i en konkurranse på Facebook der jeg kan vinne nye fotballsko, og hadde virkelig satt pris på om dere som har Facebook (Takk til dere her på forumet som allerede har hjulpet, settes stor pris på!), altså de aller fleste av dere med unntak av eldgamle () folk som Limbeck hadde gått inn på gruppen Torshov Sport Fotball og likt bildet til Jørgen S----- G------. (Hadde vært fint hvis moderatorene lot den stå, dette er for øvrig den eneste tråden jeg skriver dette i for å unngå "reklame") Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Kan høre med kona om å få låne kontoen hennes Jørgen. Ja, kona mi er PUR UNG!!!!!!! yeah! <----- Pokker... Nå funker INGEN knapper i menyen her på dette etterhvert DRITTFORUMET! Siden OL har det pinadø bare vært kødd og fjas all the way. God jobb folkens. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Herlig, herlig. Jeg visste at jeg kunne stole på dere trofaste på d.no Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Done long time ago! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Så absolutt, det gikk ikke ubemerket hen! Hvis vi ikke vinner Premier League, kan jeg iallfall vinne nye sko. En mager trøst. Vidic bekrefter nok en gang at han trives i United - SkySports Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Har tro på at Vida blir. Null tro på at Chelsea glipper. Okey da, 1%. BTDT Jørgen edit: KAMPTRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅD?! Endret 7. mai 2010 av niko_90 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg var snill og likte de skoa dine jeg og. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Hvordan ligger du an til å vinne Superfly II da, Jørgen? Noen som har flere likte sko enn deg? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Likte skoa dine jeg også, men du ligger langt bak en eller annen svensk jævel med 150 likere (?). Kom igjen og REPRESENT, diskusjon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå