Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg har absolutt ingen tro i det hele tatt at Wigan skal klare å ta poeng fra Chelsea, ligaen røk når Liverpool ikke klarte det. Hvis jeg hadde begynnt og håpet på poengtap for Chelsea før denne runden hadde jeg barre lagt opp til å bli skuffet som faen. Får heller håpe at vi spiller fin fotball mot Stoke og avslutter med stil, 4 mål av Berbatov!..

 

hoho mr. funny guy!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg driver med ett ganske spennende prosjekt på skolen nå, om trafikk i engelsk fotball. Og jeg lurer på om noen av dere har noen spennende historier om utenlandske spillere, som blir kjøpt opp til diverse klubber, feks Mikel saken osv.

 

Til G: Tror Schjellin mente engelsk fotball. Mexes blir da uaktuell.

Lenke til kommentar

Engelsk fotball ja, unge spillere. La meg utdype. Hvordan klubber smisker for å få de unge guttene, feks kjøpe hus til familien osv. Men hva skjer hvis de mislykkes. Jeg leter egentlig etter noen spillere som ikke har klart seg. Hvis noen kan høste opp noen historier om dette, hadde det vært knall. :)

Lenke til kommentar

Hentet dette fra et innlegg på db: "...dette går veien...chelsea leder 1-0, men Rodallega utligner på overtid...samtidig er det 0-0 på OT...men Berbatov sørger for 1-0 i det 93. minutt."

 

:D

 

Det hadde vært en vanvittig merkelig situasjon å vært vitne til, spesielt her inne :p

Lenke til kommentar

Evans med ny kontrakt og juniorene nådde ikke finalen. Flott med ny kontrakt for Evans, men det var tross alt ventet med tanke på storspillet og troen klubben virker å ha til Evans. Han er jo allerede rutinert i ung alder. Det lover godt for fremtiden i forsvaret.

 

Litt off-topic:

 

Jeg er med i en konkurranse på Facebook der jeg kan vinne nye fotballsko, og hadde virkelig satt pris på om dere som har Facebook (Takk til dere her på forumet som allerede har hjulpet, settes stor pris på!), altså de aller fleste av dere med unntak av eldgamle (:p) folk som Limbeck hadde gått inn på gruppen Torshov Sport Fotball og likt bildet til Jørgen S----- G------.

 

(Hadde vært fint hvis moderatorene lot den stå, dette er for øvrig den eneste tråden jeg skriver dette i for å unngå "reklame")

 

 

Lenke til kommentar

Kan høre med kona om å få låne kontoen hennes Jørgen.

Ja, kona mi er PUR UNG!!!!!!! yeah! <----- Pokker... Nå funker INGEN knapper i menyen her på dette etterhvert DRITTFORUMET! Siden OL har det pinadø bare vært kødd og fjas all the way. God jobb folkens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...