DJ_Dark Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Fantastisk dag. Mangler bare at Real avgir poeng nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Fantastisk av Spurs. Ufattelig viktig at den pengadopa møkkaklubben uten sjel ikke kom seg til CL. 34 years, whores. And might I add: Fuck you, Barry. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Tar wigan poeng til helga(forventer united seier), så må dette være den desidert beste PL sesongen på ei god stund. Ufattelig deilig med Pool og City ute av det gode selskap. VELKOMMEN til Spurs. =) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Godt å se at City slipper å spille CL til året, sånt liker vi. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Må si jeg liker den nye topp fire bedre enn den gamle Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 City får ikke CL og Ronaldo pisser på motstanderene sine. Ting er som de skal være Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 http://www.manchestereveningnews.co.uk/news/s/1132137_city_fans_champions_league_tattoo__for_2011 Cherry on top Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/2950428/See-exclusive-pictures-of-the-new-Manchester-United-kits.html Hadde ikke sett dette før. Det er the sun, men nå syns jeg det er mange bilder som viser det samme. Så noe er det i det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Sorry to say, men jeg liker ikke drakten. Har fått sansen for den vi hadde i år egentlig. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 http://www.manchestereveningnews.co.uk/news/s/1132137_city_fans_champions_league_tattoo__for_2011 HAHAHAHHA! Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Har ikke noe i mot en retro drakt Blir kjøp fra meg Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 http://www.manchestereveningnews.co.uk/news/s/1132137_city_fans_champions_league_tattoo__for_2011 HAHAHAHHA! Hahaha, dette blir bare bedre og bedre :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Haha, visste at denne nyheten ville komme etterhvert Gerrard til Real Madrid er faktisk en av de mest tenkelige klubbene han kan dra til. Men spørs hvor lojal han er da. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg driver med ett ganske spennende prosjekt på skolen nå, om trafikk i engelsk fotball. Og jeg lurer på om noen av dere har noen spennende historier om utenlandske spillere, som blir kjøpt opp til diverse klubber, feks Mikel saken osv. Takker mye om noen av dere har en bra historie til nå så har jeg sett litt på Drogba, Pogba og Macheda. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Macheda og Petrucci? Endret 7. mai 2010 av Gregory House Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Har dette blitt posta? £1,5 mrd bud avslått Vi har blitt forsøkt kjøpt, visstnok fleire gongar den siste tida, med bud som strekker seg frå i underkant av 1mrd pund til det siste som låg på ca 1,5. Dette skal vere eit "arabisk konsortium" eller noko sånt som står bak. Med tanke på at dei såkalla Red Knights skal ha satt verdien på klubben på rundt 800 millionar, så spørs det nok om deira håp om å kunne overta United vil få seg ein kraftig smell, etter at Glazer's visstnok har avslått eit bud på nesten dobbelt så mykje. Endret 7. mai 2010 av archanios Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Nokon som veit om ein plass man får kjøpt årets drakter for under 200,- inkl frakt? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Hahaha, visste dere at Kirkland var ute for Wigan mot Chelsea? Og andrekeeperen er visst helt ute av form, og tredjevalget er skadet. http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10005548 Og N'Zogbia spilte ikke for Wigan mot Hull (hvor de lå under 1-2 i 92 min btw, på hjemmebane, mot Hull... før du greide å utligne i 93. min eller noe), og det står dette på BBC: "Winger Charles N'Zogbia could return after recovering from an ankle injury. " Oi, står også: while defender Titus Bramble is out with a foot problem. Nicenicenicenice. Så ja, på søndag blir det ikke gøy å se på siste runden av PL en gang. Kommer bare til å være ekkelt. Endret 7. mai 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Gjerne link til en info side også. Trenger så mye info som mulig om akkurat traffiken i engelsk fotball rundt unge spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå