Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjokk at vi skaper sjanser mot et tamt Sunderland, når vi i tillegg ENDELIG har Scholes igang. Carrick, Fletcher og Anderson, ingen av dem kan sies å være noe stor skapende kraft. De dagene Scholes og Giggs fungere, så fungerer også United sin sentralemidtbane offensivt. Hvis ikke så er det fire spillere som har skapt noe, Valencia, Evra, Rooney og Berba. Jeg kunne også nevnt Nani her, men han har først kommet i siste kvarter av sesongen.

 

midtbanen vår er grå, rett og slett. Defensivt har den alt, offensivt mangler den mye mot etablert forsvar. Det jeg også savner er løpene rundt spissene, det er jo her virkelig Berbatov sliter. Han blir tvunget til å spille ut mot Valencia/Nani hver gang når Rooney er dekket grunnet at ingen trekker forsvarere noen veier. Begge/alle tre av våre sentralemidtbaner står ofte nesten oppå hverandre når vi angriper isteden for å satse inn i feltet. Fletcher var jo eminent på dette i starten av forrige sesong. Hva skjedde?

 

En annen ting jeg vil sette fingeren på er dødballer. Hva skjer? Vidic har vel en i tverrliggeren den siste tiden, ellers er det veldig få gode avslutninger på cornere fra han eller noen andre. Enda mindre er det mål. Våre frispark går i dass og stort sett alle setpieces blir kastet på skogen. Nei gi meg mer hodestyrke enn det Berba og Vidic utgjør, blir for enkelt å forsvare seg mot 1.5 målfarlige på corner.

Endret av Hyrlen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

For en tøvete innlegg du kommer med, blir nesten litt flau jeg.

 

Var det ikke chelseasupporterne som sang ''are you watching''.

Merkelige avslutninger? Aquiliani kan være presis, men å påstå at han sikter akkurat på toppen av tverra i en småpresset situasjon vil jeg nødig gi han kredit for. Du er rett og slett for snill.

 

Huff, så tåpelig enkelte kan være.

 

Hadde du vært på matchen hadde du kanskje holdt deg litt for god til å kalle noe tåpelig og flaut når det gjelder akkurat denne matchen. 

 

Informasjon om hvem som sang har jeg fra Stretty Ender. At du kan sitte i campingstolen din hjemme på gutterommet og først kalle innlegget for tøvete, og så komme med et spørsmål uten spørsmålstegn som på en måte skal underbygge ditt poeng om at innlegget er tøvete og tåpelig... det sier vel sitt om deg og ditt.

 

Smigrende at du kaller meg for snill i den ene setningen, men så er jeg tåpelig i den andre... Du gjør meg noe forvirret tidlig på morgenen men det får jeg tåle :-)

 

Håper flauheten går over etterhvert...

Lenke til kommentar

Ja. Chelsea er jo som de andre pengeklubbene interessert i alle mus på hele kloden som kan sparke ball.

 

Han sjefen i Liverpool tipper eg styrer med absolutt alt mulig annet. Tviler på at han bryr seg med akkurat salg av Torres. Spm er vel mer om Gillet og Co ønsker å selge Torres før Liverpool, slik at store deler av salgspengene på en eller annen mystifistisk måte kan havne i deres dype lommer.

 

Blir jo stort sett bare spekulasjoner ;)

Lenke til kommentar

<33

 

 

når det gjelder torres ryktene håper jeg virkelig at han ikke går til chelsea. Mye heller shitty. :p aner ikke hvorfor de skal ha enda en spiss :S henta de ikke 4-6 stk forrige sommer?

 

får tro mourinho velger å bli et år til i inter for så å gå til united, heller enn å gå til real..

Lenke til kommentar

Tenk hvis Rafa, Torres og Gerrard forsvinner nå da, da er det kun Reina igjen av de sentrale spillerne i Liverpool som virkelig hever nivået til klubben.

 

Aquilani!

 

Ja, eg vet han kommer til å bli DRITGOD og verdens beste. Bare kødder litt vet du...

Lenke til kommentar

<33

 

 

når det gjelder torres ryktene håper jeg virkelig at han ikke går til chelsea. Mye heller shitty. :p aner ikke hvorfor de skal ha enda en spiss :S henta de ikke 4-6 stk forrige sommer?

 

City har bare hentet Tevez, Bellamy, Roque Santa Cruz, Adebayor, Robinho, Jo og Caceido de siste 2 årene. Av disse forsvinner nok Robinho og Caceido ut. Jo blir leid ut et år til, før de tar en ny vurdering (eller forsvinner han i sommer). Da sitter City igjen med Tevez, Adebayor, Bellamy og Roque som naturlige konkurrenter på 4 plasser. En Torres inn, betyr sannsynligvis at en ny ut (alternativt låner de ut siste mann, sånn siden City har tilgang på alle pengene i verden).

 

De dyreste spillerne er stort sett spisser, og City er glad i dyre spillere... :)

Lenke til kommentar

Tenk hvis Rafa, Torres og Gerrard forsvinner nå da, da er det kun Reina igjen av de sentrale spillerne i Liverpool som virkelig hever nivået til klubben.

 

Aquilani!

 

Ja, eg vet han kommer til å bli DRITGOD og verdens beste. Bare kødder litt vet du...

 

Kuyt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...