Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Syns egentlig det er like greit at han la opp.

 

Ja, han var stor, da mener jeg VAR. Når han har vært skadefri, har han hatt et slags frikort for å være fast på landslaget, og han har spilt crap, i den siste sesongen, syns jeg egentlig solskjær bare var dårlig.

9432905[/snapback]

 

Nesten like viktig og bare ha solskjær i selve laget, da han får ut det beste av de andre. Spesielt de unge

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dokkar som har vært i Manchester flere ganger og utforsket byen, er det noe bra utesteder å anbefale?

 

skrive gjerne på PM da dette ikke passet helt her inne.

9433889[/snapback]

 

Bishop Blaze, pub i nærheten av Trafford, Red Army samles der før og etter kamp og synger for full hals.

9434351[/snapback]

 

Takk for tilbake melding, men jeg tenkte mer på nightclubs and stuff ass...

Lenke til kommentar
Sachas er helt greit, 3-stjerners og greie priser. Finnes også et bra 4-stjerneres hotell midt nede i Manchester som virker veldig bra, husker ikke hva det heter, men "Britannica" eller noe.

9436662[/snapback]

 

Er sikkert dette du skal fram til: Britannia Hotel.

 

Bodde her selv når jeg var over å så United - City for fire år siden. Greit hotel, selv med den lille brannen som var der når jeg bodde der :p

Lenke til kommentar
Takk for tilbake melding, men jeg tenkte mer på nightclubs and stuff ass...

9434875[/snapback]

Da er det bare en å spørre: C. Ronaldo! :!:

9438989[/snapback]

 

Han er litt opptatt for tiden, har skrevet mail og på msn, men han svarer ikke.

9439107[/snapback]

Ikke? :ohmy:

 

Hadde en webcam-session med han senest i går tror jeg det var..

Lenke til kommentar
Sachas var det hotellet vi budde på når eg reiste over med supporterklubben. heilt greit hotell, bra plassert i sentrum. Finner nok ein del norske der iogmed at det er det hotellet supporterklubben bruker.

9438639[/snapback]

 

Sakset fra united.no

 

Velg hotell

 

Dersom du bestiller full pakke må du velge hvilket hotell du vil bo på, Britannia eller Renaissance.

 

Ikke noe Sachas med andre ord.

Lenke til kommentar
Sachas var det hotellet vi budde på når eg reiste over med supporterklubben. heilt greit hotell, bra plassert i sentrum. Finner nok ein del norske der iogmed at det er det hotellet supporterklubben bruker.

9438639[/snapback]

 

Sakset fra united.no

 

Velg hotell

 

Dersom du bestiller full pakke må du velge hvilket hotell du vil bo på, Britannia eller Renaissance.

 

Ikke noe Sachas med andre ord.

9440202[/snapback]

 

Hvis du kun kjøper hotell og billett ender du opp på Sachas. Et helt greit hotell, som kun ligger et steinkast fra Britannia, altså veldig sentralt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...