Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lazio fansen piper mot sine egne. Er det virkelig så viktig å hate et lag at man ofrer sitt eget lag?

 

Da er noe fullstendig galt i mine øyne

 

Piper? Ikke bare det, de jubla jo når Inter scorte.

 

Italienske fans her inne som skryter denne ligaen så sykt opp i skyene burde ta seg en reality check ASAP. Doping, kampfiksing, rasistiske fans, og nå dette av Lazio fansen.

 

LEGG NED ITALIENSK FOTBALL ASAP! Fy faen for en ANTI kultur.

Lenke til kommentar

Lazio fansen piper mot sine egne. Er det virkelig så viktig å hate et lag at man ofrer sitt eget lag?

 

Da er noe fullstendig galt i mine øyne

 

Piper? Ikke bare det, de jubla jo når Inter scorte.

 

Italienske fans her inne som skryter denne ligaen så sykt opp i skyene burde ta seg en reality check ASAP. Doping, kampfiksing, rasistiske fans, og nå dette av Lazio fansen.

 

LEGG NED ITALIENSK FOTBALL ASAP! Fy faen for en ANTI kultur.

Inter og Lazio har alltid hatt et godt og nært forhold, spesielt blant fansen. Og Lazio-Roma hatet er så mye, mye sterkere enn ManU-Liverpool.

 

Her

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

Inter og Lazio har alltid hatt et godt og nært forhold, spesielt blant fansen. Og Lazio-Roma hatet er så mye, mye sterkere enn ManU-Liverpool.

 

Her

Så mange flotte bannere og stygge tatoveringer. Ja det hatet må være sterkere.

 

Edit: jeg er enig med kjakan, enormt kryss i taket.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Lazio fansen piper mot sine egne. Er det virkelig så viktig å hate et lag at man ofrer sitt eget lag?

 

Da er noe fullstendig galt i mine øyne

 

Piper? Ikke bare det, de jubla jo når Inter scorte.

 

Italienske fans her inne som skryter denne ligaen så sykt opp i skyene burde ta seg en reality check ASAP. Doping, kampfiksing, rasistiske fans, og nå dette av Lazio fansen.

 

LEGG NED ITALIENSK FOTBALL ASAP! Fy faen for en ANTI kultur.

Rasistiske fans finner du vel strengt tatt overalt, også i England.

Lenke til kommentar

nå dette av Lazio fansen.

Er vel ikke første gangen de gjør det, og det har nok skjedd blant flere klubber i Italia. Var det ikke Lazio fansen som for noen år siden gikk til angrep på en Laziotrening etter Lazio hadde slått et lag slik at Roma kom høyere på tabellen?

Lenke til kommentar

Lazio fansen piper mot sine egne. Er det virkelig så viktig å hate et lag at man ofrer sitt eget lag?

 

Da er noe fullstendig galt i mine øyne

 

Piper? Ikke bare det, de jubla jo når Inter scorte.

 

Italienske fans her inne som skryter denne ligaen så sykt opp i skyene burde ta seg en reality check ASAP. Doping, kampfiksing, rasistiske fans, og nå dette av Lazio fansen.

 

LEGG NED ITALIENSK FOTBALL ASAP! Fy faen for en ANTI kultur.

Rasistiske fans finner du vel strengt tatt overalt, også i England.

 

Selvsagt gjør du det. Men ikke så fremtredende som i Italia.

 

Spesielt Lazio har tradisjon for dette.

 

Husker jo manager Sven Gøran Eriksson snakket om dette i en dokumentar. De hadde jo vel INGEN negere på laget under han. SGE pratet om hvor fint det var hvis Lazio kunne hentet inn Thuram eller andre gode mørke spillere for å komme rasismen til livs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...