Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Fletcher fikk sitt gjennombrudd i denne sesonge her som har vist seg nå at han er vår beste atm.

Dette er jo direkte feil. Fletcher var en av våre absolutt beste midtbanespillere sist sesong, kanskje den beste sammen med Giggs. Fletcher har holdt det samme nivået denne sesongen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer vel at Fletcher var god i fjor, da han viste at det var han som hadde tatt størst videreutvikling den sesongen. Men Carrick var den beste vi hadde på midten den sesongen.

 

 

Jada, der scorte Ronaldo igjen. Herregud så god han er, gjør alt på egenhånd.

Lenke til kommentar

Fletcher sitt gjennombrudd kom ikke denne sesongen, det kom året før da han blant annet innledet sesongen med å score en del mål. Carrick har blitt dårligere og dårligere siden vi kjøpte han. Forrige sesong var han helt OK, i år har han vært direkte svak. Pila peker bare en vei.

 

Greit nok at pilen peker en vei ja men det er ikke så lett som det. Det kan jo veldig godt hende at han har en fantastisk sesong neste sesong. Han har klasse nok til det, akkurat som Alonso hadde for Pool i 08/09 sesongen etter en grusom 07/08 sesong.

Lenke til kommentar

Jeg håper han blir og motbeviser meg. Selvfølgelig er det store muligheter for at han kan snu utviklingen og gjøre en god sesong til neste år. Problemet er at vi ikke har råd til å ha han hos oss hvis han skal fortsette å spille som han har gjort i år. Ikke som annet enn backup ihvertfall.

Lenke til kommentar

Vet dere hva som er jævlig rart? Det virket som Barca hadde sånn 60+ prosent av ballen i finalen, men det ble 51:49 til de til slutt. Vi hadde 12 skudd, de 11. Men de hadde noen flere on target enn oss, men fortsatt. Ganske merkelige stats mtp. selve kampen.

 

Kan noen finne statsen til Carrick fra den kampen?

Lenke til kommentar

Giggs var bedre enn Carrick sentralt ifjor, Fletcher var bedre. Scholes var bedre, kun Anderson var ikke bedre allover. Det hele toppet seg med at Carrick gjorde sin dårligste kamp noensinne mot Barca. Han var ikke mer enn max ok ifjor.

Giggs var god i perioder, og nå melder jeg meg ut av denne diskusjonen. Orker ikke en ny Carrick-Diskusjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...