Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, behold Carrick for all del selv om han har hatt tragisk sesong. Han har vært her i fire sesonger nå, og tre av disse sesongene har han vært klasse. Hvorfor selge en som har overbevist flere sesonger og bare hatt en dårlig en?

Carrick har hatt to dårlige sesonger. Han hadde en glimrende første, en god andre. Den tredje var på grensen til elendig, årets er forjævlig.

 

Jeg har ingen tro på at United svikter grunnet vi selger en spiller som knapt spiller lenger. For min del kan vi godt selge Carrick og Berbatov. Ingen av dem presterer på det nivået som kreves, selv om begge er mer enn gode nok fotballspillere. Carrick er mett, og Berbatov tror jeg mangler det mentale.

Lenke til kommentar

Hahah, fantastisk Hyrlen. I fjor var han vår beste midtbanespiller og vår mest komplette spiller på midten. Det du skriver over er tull rett og slett.

Jeg tror du blander Carrick og Fletcher jeg.

 

Vår mest komplette? du snakker om han uten målteft og teknikk nå? Med en fantastisk evne til å slå støttpasninger? Å på samme tid har knapt noen gjenvinninger og taklinger? Det er kun plasseringsevne og oversikt som gjør Carrick til spilleren han er. Alt annet er kun standard. Når det mangler så er det ingenting igjen annet enn en som stjeler plassen til Scholes.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Carrick var veldig god i 07/08, veldig veldig god. Ikke bare god. Han var fast og spilte bra nesten hver eneste kamp.

 

I fjor hadde han noen average kamper men var stort sett god og fast. Husker dere hvordan det gikk etter han gikk ut mot Liverpool på Anfeild osv.? Vi snakket jo om det som om det var der det snudde osv. Altså, han var ikke svak i fjor, men var ikke like strålende. Men var fortsatt god og hadde noen viktige mål, veldig bra pasningsprosent har ikke stats men er ganske sikker på det) og spilte aldri veldig dårlig.

 

I år har han vært uuuutrolig svak, og har riktignok blitt vraket en del pga det også. Men han er en klassespiller og jeg kan se for meg han slå tilbake til neste år.

 

Berba har vært for dårlig i år og vi har ikke noen flere valg der som vi har med Carrick i midtbanen så det er enda mer fokus på han ved siden av en fantastisk Rooney. Vi trenger noen bedre, ihvertfall som backup. Jeg tror også det er mye av det mentale som er feil med Berba, men det at han ikke er kjapp i det hele tatt og det at det fører til at han ikke rekker gode gjennombruddspasninger er ikke bra nok. Også tar han ikke sjansene sine heller, og er ELENDIG på hode.

Lenke til kommentar

Hahah, fantastisk Hyrlen. I fjor var han vår beste midtbanespiller og vår mest komplette spiller på midten. Det du skriver over er tull rett og slett.

Jeg tror du blander Carrick og Fletcher jeg.

Nei, haha. Såppas god husk har jeg når jeg er en liten fan av Carrick. I fjor var han vår beste midtbanespiller. Fletcher fikk sitt gjennombrudd i denne sesonge her som har vist seg nå at han er vår beste atm.

Lenke til kommentar

Fletcher sitt gjennombrudd kom ikke denne sesongen, det kom året før da han blant annet innledet sesongen med å score en del mål. Carrick har blitt dårligere og dårligere siden vi kjøpte han. Forrige sesong var han helt OK, i år har han vært direkte svak. Pila peker bare en vei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...