Old Game Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Liverpool er så stusselig at jeg ikke finner ord. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Er faen meg en grunn til at Liverpool ligger der de ligger. Forbanna talentløse idioter. Drittklubb, kan ikke spille fotball. Håper de får en kraftig smell nå og kjemper om å holde seg på øvre halvdel neste sesong. Dritt. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Er faen meg en grunn til at Liverpool ligger der de ligger. Forbanna talentløse idioter. Drittklubb, kan ikke spille fotball. Håper de får en kraftig smell nå og kjemper om å holde seg på øvre halvdel neste sesong. Dritt. Den eneste jeg har sett som i det hele tatt er interessert i å kjempe i denne kampen er benayon, resten er bare statister Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Er faen meg en grunn til at Liverpool ligger der de ligger. Forbanna talentløse idioter. Drittklubb, kan ikke spille fotball. Håper de får en kraftig smell nå og kjemper om å holde seg på øvre halvdel neste sesong. Dritt. Den eneste jeg har sett som i det hele tatt er interessert i å kjempe i denne kampen er benayon, resten er bare statister Hva med Reina? Og Greker'n + Babel Endret 2. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Er faen meg en grunn til at Liverpool ligger der de ligger. Forbanna talentløse idioter. Drittklubb, kan ikke spille fotball. Håper de får en kraftig smell nå og kjemper om å holde seg på øvre halvdel neste sesong. Dritt. Den eneste jeg har sett som i det hele tatt er interessert i å kjempe i denne kampen er benayon, resten er bare statister Syns Kuyt kjemper ganske bra Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Er faen meg en grunn til at Liverpool ligger der de ligger. Forbanna talentløse idioter. Drittklubb, kan ikke spille fotball. Håper de får en kraftig smell nå og kjemper om å holde seg på øvre halvdel neste sesong. Dritt. Den eneste jeg har sett som i det hele tatt er interessert i å kjempe i denne kampen er benayon, resten er bare statister Hva med Reina? Og Greker'n?. Reina... vel bra redning, grekern, ikke sikker på det er, men nå spilles denne kampen på tilnærmet samme måte som Barca - Inter gjorde i CL. ALRDI i verden om det blir noe som helst posetivt ut av denne kampen. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 How much did you get paid, Captain Fantastic? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det skjedde vel akkurat som vi fryktet. Chelsea får ledelsen og Liverpool har ikke noe motivasjon for å kjempe seg til utligning. Skulle Liverpool ha hatt noe ut av kampen måtte de ha scoret først. Nå flytter vi fokus mot Wigan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hva med å flytte fokus mot Sunderland? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 How much did you get paid, Captain Fantastic? Det samme lurer jeg på Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hva med å flytte fokus mot Sunderland? Den må vi vinne uansett, så jeg ser fram mot Wigan. Selv om de selvsagt også blir slakt. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Jeg kan ikke tro at dette er laget som havnet på 2. plass ifjor.. Endret 2. mai 2010 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hva med å flytte fokus mot Sunderland? Den må vi vinne uansett, så jeg ser fram mot Wigan. Selv om de selvsagt også blir slakt. Akkurat den kampen skal jeg sette masse penger på, det er det ingen tvil om, Det er jo en sikker vinner på kupongen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 At United slår Sunderland på SoL eller at Wigan taper neste runde? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Må si jeg mister litt respekt av liverpool supportere når samtlige jeg kjenner håpet på Liverpool tap idag. Dette er riktig nok ikke tilfelle her inne på forumet, men alikevel. Endret 2. mai 2010 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 At United slår Sunderland på SoL eller at Wigan taper neste runde? At wigan taper såklart Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Confirmed Team: Van der Sar O'Shea Evans Vidic Evra Nani Fletcher Scholes Giggs Rooney Berbatov Subs: Foster, Ferdinand, Brown, Hargreaves, Carrick, Park, Macheda. Endret 2. mai 2010 av Raste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå