Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er faen meg en grunn til at Liverpool ligger der de ligger. Forbanna talentløse idioter. Drittklubb, kan ikke spille fotball. Håper de får en kraftig smell nå og kjemper om å holde seg på øvre halvdel neste sesong. Dritt.

Den eneste jeg har sett som i det hele tatt er interessert i å kjempe i denne kampen er benayon, resten er bare statister

Lenke til kommentar

Er faen meg en grunn til at Liverpool ligger der de ligger. Forbanna talentløse idioter. Drittklubb, kan ikke spille fotball. Håper de får en kraftig smell nå og kjemper om å holde seg på øvre halvdel neste sesong. Dritt.

Den eneste jeg har sett som i det hele tatt er interessert i å kjempe i denne kampen er benayon, resten er bare statister

Hva med Reina? Og Greker'n

+ Babel

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Er faen meg en grunn til at Liverpool ligger der de ligger. Forbanna talentløse idioter. Drittklubb, kan ikke spille fotball. Håper de får en kraftig smell nå og kjemper om å holde seg på øvre halvdel neste sesong. Dritt.

Den eneste jeg har sett som i det hele tatt er interessert i å kjempe i denne kampen er benayon, resten er bare statister

Syns Kuyt kjemper ganske bra

Lenke til kommentar

Er faen meg en grunn til at Liverpool ligger der de ligger. Forbanna talentløse idioter. Drittklubb, kan ikke spille fotball. Håper de får en kraftig smell nå og kjemper om å holde seg på øvre halvdel neste sesong. Dritt.

Den eneste jeg har sett som i det hele tatt er interessert i å kjempe i denne kampen er benayon, resten er bare statister

Hva med Reina? Og Greker'n?.

Reina... vel bra redning, grekern, ikke sikker på det er, men nå spilles denne kampen på tilnærmet samme måte som Barca - Inter gjorde i CL. ALRDI i verden om det blir noe som helst posetivt ut av denne kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...