Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener at måten de gjør det i Italia når to lag kommer likt i ligaen er best. Der teller interne oppgjør.

 

Det kuleste hadde dog vært en "hockeyvariant". Uken etter kamp 38 ble det spilt best av 3 serie mellom de to lagene. Lørdag: Old Trafford, Onsdag Stamford Bridge. Lørdag: Wembley.

 

Er det noen andre ligaer som har andre regler for lik poengsum?

Lenke til kommentar

Mener at måten de gjør det i Italia når to lag kommer likt i ligaen er best. Der teller interne oppgjør.

 

Det kuleste hadde dog vært en "hockeyvariant". Uken etter kamp 38 ble det spilt best av 3 serie mellom de to lagene. Lørdag: Old Trafford, Onsdag Stamford Bridge. Lørdag: Wembley.

 

Er det noen andre ligaer som har andre regler for lik poengsum?

Vet ikke, men i spania er det også interne oppgjør som gjelder. Spør du meg burde det vært følgende rangering:

 

1: Poeng

2: Målforskjell

3: Interne "poeng"

4: Intern målforskjell

5: Scorede mål

 

Finaler og lignende tror jeg ikke hadde passet.

Lenke til kommentar

Det kuleste hadde dog vært en "hockeyvariant".

 

Finaler og lignende tror jeg ikke hadde passet.

 

mmm, sant nok. Blir jo kanskje litt feil å avgjøre en 38 kampers serie med 1,2 eller 3 kamper.

 

Men PL virker jo å ha vurdert en "39" runde der nr 1 og 2, 3 og 4, 5 og 6, 19 og 20 osv etter 19 kamper skal spille mot hverandre. Denne skal spilles på nøytral bane. De 10 kampene fordeles på 4-5 land i Asia.

 

CL playoff for 4-7.plass ble jo tatt opp og foreslått fra FA.

 

Skal ikke se bort fra at nye ting kan komme. Forandringer på terminlister blir jo mast på fra både den ene og den andre manager.

 

Tror dog en endring vi kan få se innen 6-8år er at PL spilles med 18 lag.

 

34 kamper med en "35" runde hadde kanskje vært det beste, rent komersielt sett for PL og Engelsk klubbfotball.

Lenke til kommentar

Jeg har null tro. Null, på at det laget skal slå Chelsea. Jeg gidder ikke si noe flåsete om at hvis de gjør sitt beste er det greit. For jeg driter i det, det kun skam over at vi må sette vår lit til andre lag etter at vi stort sett hadde gullet i hendene.

 

Jeg har håpet, men ikke troa.

Lenke til kommentar

Det er beklagelig at vi har rota vekk eindel unødvendige poeng denne sesongen. Det er vanskelig å sjå at eit lag skal kunne vinne PL med så mange tap som vi har hatt og på mange måtar er det nesten litt merkelig at ikkje Chelsea har avgjort det for lenge sidan. Satsar berre på at vi tar full pott i dei to siste kampane, sånn at vi iallefall får ein grei utgang på sesongen og at vi er der om CFC skulle finne på å besje på leggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...