Latias Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Speakeren pleier å fortelle om slikt i siste runde. Ganske sikker på at de visste det. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Mener at måten de gjør det i Italia når to lag kommer likt i ligaen er best. Der teller interne oppgjør. Det kuleste hadde dog vært en "hockeyvariant". Uken etter kamp 38 ble det spilt best av 3 serie mellom de to lagene. Lørdag: Old Trafford, Onsdag Stamford Bridge. Lørdag: Wembley. Er det noen andre ligaer som har andre regler for lik poengsum? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Mener at måten de gjør det i Italia når to lag kommer likt i ligaen er best. Der teller interne oppgjør. Det kuleste hadde dog vært en "hockeyvariant". Uken etter kamp 38 ble det spilt best av 3 serie mellom de to lagene. Lørdag: Old Trafford, Onsdag Stamford Bridge. Lørdag: Wembley. Er det noen andre ligaer som har andre regler for lik poengsum? Vet ikke, men i spania er det også interne oppgjør som gjelder. Spør du meg burde det vært følgende rangering: 1: Poeng 2: Målforskjell 3: Interne "poeng" 4: Intern målforskjell 5: Scorede mål Finaler og lignende tror jeg ikke hadde passet. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 har det noen gang blitt delt 1.plass? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det kuleste hadde dog vært en "hockeyvariant". Finaler og lignende tror jeg ikke hadde passet. mmm, sant nok. Blir jo kanskje litt feil å avgjøre en 38 kampers serie med 1,2 eller 3 kamper. Men PL virker jo å ha vurdert en "39" runde der nr 1 og 2, 3 og 4, 5 og 6, 19 og 20 osv etter 19 kamper skal spille mot hverandre. Denne skal spilles på nøytral bane. De 10 kampene fordeles på 4-5 land i Asia. CL playoff for 4-7.plass ble jo tatt opp og foreslått fra FA. Skal ikke se bort fra at nye ting kan komme. Forandringer på terminlister blir jo mast på fra både den ene og den andre manager. Tror dog en endring vi kan få se innen 6-8år er at PL spilles med 18 lag. 34 kamper med en "35" runde hadde kanskje vært det beste, rent komersielt sett for PL og Engelsk klubbfotball. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Tja, NBA avgjør da en 78-kampers serie med finaler. Men da er det playoffs, og de 78 kampene i regular season er "gruppespillet", med 4 runders best av syv-sluttspill. Det funker i basket, og flere andre sporter. Men jeg liker formatet slik det er nå. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Faen ass, gruer meg til Liverpool - Chelsea kampen jeg =/ Er så store muligheter for at jeg mister alt håp om ligagull innen dagen idag =/ Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Faen, i morgen skjer det. Krig. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Da sier jeg bare: løp å kjøp Ron tilbake Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Om Liverpool skal hjelpe oss til ligagull skal jeg faen ha Liverpool avatar hele sommerferien, og ikke si en dritt om det laget på et par mnd. Samtidig så er jeg fuckings nervøs til dagens kamper, gud hjelpe meg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Chelsea vinner 4-1. Book iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg har null tro. Null, på at det laget skal slå Chelsea. Jeg gidder ikke si noe flåsete om at hvis de gjør sitt beste er det greit. For jeg driter i det, det kun skam over at vi må sette vår lit til andre lag etter at vi stort sett hadde gullet i hendene. Jeg har håpet, men ikke troa. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Samme her. 2-0 til CFC, dessverre. Ligaen ble kjørt når vi spilte U borte mot Blackburn. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Enig. Blackburn-kampen. Og hjemmekampen mot Chelsea da. Menmen. 4-1 til Chelsea. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det er beklagelig at vi har rota vekk eindel unødvendige poeng denne sesongen. Det er vanskelig å sjå at eit lag skal kunne vinne PL med så mange tap som vi har hatt og på mange måtar er det nesten litt merkelig at ikkje Chelsea har avgjort det for lenge sidan. Satsar berre på at vi tar full pott i dei to siste kampane, sånn at vi iallefall får ein grei utgang på sesongen og at vi er der om CFC skulle finne på å besje på leggen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Liker ikke dette, har faktisk startet å få den samme følelsen i kroppen nå som jeg pleier å få foran en United kamp, også for Liverpool Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Sjå der ja Gerrard. Overrasker meg ikkje om det var med vilje Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Liverpool, med Gerrard i spissen, er så stakkarslige at jeg har ikke ord. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Utrolig farlige Liverpool er defensivt... Vært sånn hele sesongen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå