iniestagram Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg ser forresten at de to PL-kampene som går mandag 3. mai starter veldig tidlig. Noen grunn til dette? Er 3. Mai helligdag i England? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg ser forresten at de to PL-kampene som går mandag 3. mai starter veldig tidlig. Noen grunn til dette? Er 3. Mai helligdag i England? Første mandag i mai pleier å være May Day Bank Holiday. Helligdag i England ja, men datoen varierer fra år til år. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Diego made the scousers cry... again! <3 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Legend Keane om Uniteds ligagull sjanser; -Jeg bryr meg veldig lite om den duellen, ikke noe i det hele tatt, sier Keane ¤ Vg.no 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Nå håper jeg spillerene har mere ære enn det Når det gjelder spelarane til Liverpool, så er det vel like gjerne kvaliteten det står på. Liverpool er mere enn gode nok til å så Chelsea Legend Keane om Uniteds ligagull sjanser; -Jeg bryr meg veldig lite om den duellen, ikke noe i det hele tatt, sier Keane ¤ Vg.no Og vi alle elsker han like høyt. Legend ! 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Keane Fantastisk spiller, fantastisk mann!!! LEGEND! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Legend Keane om Uniteds ligagull sjanser; -Jeg bryr meg veldig lite om den duellen, ikke noe i det hele tatt, sier Keane ¤ Vg.no For en duzt som ikke heier på United da. Æsj[/bite på agnet] 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Skikkelig duzt azz :!: Trodde YNWA kunne bedre, men har får jo svar så.... Patetisk dog. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Sky Sports melder at Juventus igjen har planer om å hente Liverpool-manager Rafael Benítez til Torino. Ifølge rapportene skal den spanske taktikeren være villig til å forlate Anfield. Link hos TV2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Tosha: Hva i ALLE dager er galt med å kalle Benitez for en taktiker??? Det finnes da dårlig taktikk. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Tosha: Hva i ALLE dager er galt med å kalle Benitez for en taktiker??? Det finnes da dårlig taktikk. Det er vel uavgjort vi går for i dag er det ikke? City, Villa og Spurs alle får et poeng så gjør det at pool har litt å spille for i morgen. Skjer det i dag så må jeg starte å syke meg opp for mine første (og siste) 90 minutter som Liverpool fan i morgen. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Joda, sant nok Jotun... Benitez må gjerne fortsette for min del, syns jobben har gjer no er strålande Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Tottenham har Bolton hjemme... blir en vanvittig lett seier dessverre (? - nja, vil egentlig at de skal ta plassen da så ja.. vet ikke helt). Men håper City villa blir uavgjort ja, det gjør jeg. Og det kan det godt bli. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Everton må ta tre poeng i dag, slik at de setter press på Liverpool. Er jo ikke sikkert at de får EL-spill en gang dersom Everton vinner denne og Liverpool taper i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Om Liverpool taper og Everton vinner i denne runden er Liverpool fremdeles to poeng foran. Så ''d årne sæ''. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Om Liverpool taper og Everton vinner i denne runden er Liverpool fremdeles to poeng foran. Så ''d årne sæ''. Ja, for alle Liverpool kamper er garantert seier i år..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Trenger ikke å vinne noen av de siste to kampene, holder med en uavgjortkamp. Det skal gå greit mot Hull. ''Itte no problem''. Samt Everton MÅ vinne twice. Endret 1. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Ser Tosic har scoret igjen. Håper han får flere sjangser i sommer eller iallefall neste sesong, selv om det ser litt mørkt ut. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Life of Paddy Herlig artikkel om Evra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå