Movieheart Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Dokumentar om Solskjær på TV2 om 20 minutter. Skal sees! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Den skal jeg å se! Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Dokumentar om Solskjær på TV2 om 20 minutter. Skal sees! 9427034[/snapback] Er sett!! Fy faen for ein spelar! Detta e et hardt tap for United! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Skikkelig morsom dokumentar av Ole Gunnar. Kort og effektiv av hans fantastiske karriere. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Liten tåre i øyekroken et par ganger Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Liten tåre i øyekroken et par ganger 9427421[/snapback] Ja. Tror det endelig gikk opp for meg at han har lagt opp. Utrolig trist. Men han har utrolig mange gode øyeblikk å se tilbake. Klarer ikke å tenkte på alt han har opplevd en gang. En fantastisk spiller. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Eg satt med både ein og to tårar i augekroken under dokumentaren. Solskjær er rett og slett heilt fantastisk. Utan tvil ein av dei største, både for United og generelt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Ble et par tårer ja Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Synd det bare var en halvtimes dokumentar. Kunne tenkt meg minst en time. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Synd det bare var en halvtimes dokumentar. Kunne tenkt meg minst en time. 9427489[/snapback] Vi sa det samme. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Fy flate, så dokumentaren med moren min. Fikk nesten tårer, men holdte det tilbake siden moren min satt i stua. Greier ikke å forestille meg at han aldri kommer på banen igjen Men skulle han ikke ha testimontal kamp eller noe sånt? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Fy flate, så dokumentaren med moren min. Fikk nesten tårer, men holdte det tilbake siden moren min satt i stua.Greier ikke å forestille meg at han aldri kommer på banen igjen Men skulle han ikke ha testimontal kamp eller noe sånt? 9427550[/snapback] Jepp, skal ha testimonial, alle som har spilt over 10 år får det. Cantona sa i US at han måtte ha minst 3 mnd på seg til å trene før kampen, så håper at Le Eric kommer Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Uggen reservekamp mot City i kveld. Vi gjorde det bra og leda 1-0 i 80 minutter før City utlignet. Etter det raknet forsvaret fullstendig. Var nesten skremmende å se. Anderson spilte de første 60 minuttene og var klart banens beste til da. Lenke til kommentar
Ziink Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Anderson spilte de første 60 minuttene og var klart banens beste til da. 9429392[/snapback] Godt å høre Den Solskjærdokumentaren på TV2 i dag var fin den, er så utrolig trist at han har lagt opp. Enda ikke skjønt det helt jeg.. Men gleder meg vilt til testemonialkampen hans! Har lyst til å ta turen over for å se den ringside. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Syns egentlig det er like greit at han la opp. Ja, han var stor, da mener jeg VAR. Når han har vært skadefri, har han hatt et slags frikort for å være fast på landslaget, og han har spilt crap, i den siste sesongen, syns jeg egentlig solskjær bare var dårlig. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 11 mål på englands beste lag er ikke dårlig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Syns egentlig det er like greit at han la opp. Ja, han var stor, da mener jeg VAR. Når han har vært skadefri, har han hatt et slags frikort for å være fast på landslaget, og han har spilt crap, i den siste sesongen, syns jeg egentlig solskjær bare var dårlig. 9432905[/snapback] 2sifret mål dårlig for en 34-åring på kanskje verdens beste lag ifjor? Hva prater du om!? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Ingen kan si at Solskjær hadde en dårlig sesong i fjor. Eg ble heller meget imponert. Det lange skadeavbrekket tatt i betraktning trodde eg at han skulle "floppe", men han spilte over all forventning og viste hvilke goalgetteregenskaper han besitter. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 dokkar som har vært i Manchester flere ganger og utforsket byen, er det noe bra utesteder å anbefale? skrive gjerne på PM da dette ikke passet helt her inne. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Lurer på det samme da jeg skal til Manchester å se kampen mot Wigan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå