Latias Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Noen andre enn Berba i United som hadde greid det Pique gjorde på reduseringen? :!: Vi mangler kreativitet på midtbanen, på tide å skaffe seg det. Glem Xavi, Iniesta og alle de, heller en som har erfaring fra PL. Noe ala Modric. Fergie skuffet meg forrige sommer, nå bør han bla fram noe for noen klassespillere som er kreative og har god teknikk. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Noen andre enn Berba i United som hadde greid det Pique gjorde på reduseringen? :!: Rooney og Nani i hvert fall. Men det er rimelig tynt. Modric hadde vært spennende, men blir vel svindyr om spurs klarer CL plassen. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Gi meg Hamsik eller Gourcuff! ...eller Modric. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=0SeLcqFBoiQ Sjekk målet til Pogba etter litt over tre minutt, pluss eit meget bra mål av Joshua King mot slutten. Ca 3.15 og 6.15 eller noko sånt. http://www.youtube.com/user/RedCafeGirish#p/a/u/0/RCZIRqmAKLw Pluss ei bra heading av King etter ca 3.55 i denne, som avgjorde til 3-2 for United, etter at City leda 2-0 ganske tidlig. Endret 28. april 2010 av archanios Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Herlig! Gleder meg til å få se Pogba på førstelaget. Han er defensiv midt sant? Kan også bekle posisjoner i forsvar? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hovedsaklig sentral midt, defansiv sentral midt, men kan godt hende han kan brukast lenger bak også. Blir ofte samanlikna med Viera i spelestilen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Pogba minner litt om Diaby. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Sjekk denne herlige bildeserien da... http://www.dagbladet.no/2010/04/28/sport/fotball/serie_a/inter/la_liga/11495624/ Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Takk for den Inter, dog mange er sikkert misfornøyd med kampen Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Now you see me! Now you don't! Endret 28. april 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Merkelig er det at Barcelona lett kvittet seg med Bayern Munchen ifjor og at Man Utd gjorde ditto kort prosess av Inter i 1/8 dels finalen. Men i år, når rollene er snudd, så går Inter og Bayern videre på bekostning av Barcelona og Man Utd. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 No var det et svakt augeblikk av som skilte oss frå å gå lett videre mot Bayern. Fotball er marginer og av og til går ting i mot Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Now you see me! Now you don't! Shaco @ LoL Yndlingsen min hvert fall. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 No var det et svakt augeblikk av som skilte oss frå å gå lett videre mot Bayern. Fotball er marginer og av og til går ting i mot Riktig. Tilfeldigheter eller små marginer. Jeg vil si at de lagene er temmelig gjevngode Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Herlig av Inter i går. De vant på den eneste måten de kunne vinne på. Så enkelt er det. Spesielt når de får en mann mindre etter bare 30. min. Mourinho er et geni. Nå mistet vel Barca 50 % av "supporterne" sine... 1 Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Får min første bil imorgen Gjett hvem som har United-skjerfet klart! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Får min første bil imorgen Gjett hvem som har United-skjerfet klart! Nei.... Står helt stilt her nå.... Men grattis med bil Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Matchtråd for Sunderland-kampen oppe, for de som bryr seg. Oppfordres til boikott Ellers planlegger MUST tidenes anti-Glazer demonstrasjon på ligaavslutningen mot Stoke. MUST oppfordrer alle som skal på kampen til å vise sine sanne farger, i gult og grønt.- Håpet er at det blir siste kamp med Glazers som eiere, og at det kommer et bud i juni, sier en talskvinne for MUST til united.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå