Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Hadde digget Zidane uansett om han hadde spilt for Brann, Enga, Liverpool, Arsenal og Chelsea i løpet av karrieren.

 

Fantastisk spiller, var bare å sette seg ned og nyte hver eneste kamp med han. Husker godt at han eide Brazil på egenhånd i VM06 og VM98. Rett og slett en episk spiller.

Atpåtil i finalen. Jeg tør påstå at Zidane nærmest vant den på egenhånd. I EM i 2000 vant han hele turneringa selv, på lik linje med Maradona i '86.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Henger meg på den. Merkelig at jeg foretrekker spansk og engelsk fotball framfor italiensk, mens Italia er helt klart favoritten blant landslagene.

 

Forza Italia

 

Har det på samme måte, men det kommer mer av at jeg elsker landet Italia enn av at jeg liker fotballen landslaget deres spiller.

 

Forza Azurri!

Endret av Tobbe777
Lenke til kommentar

Zidane nådde ikke Maradona til strømpene engang

 

Quoted for Truth. Maradona >>> Zidane, and it's not even close...

 

Folk snakker om at Zidane vant VM i 98 på egenhånd. Fair enough, han ble helten i finalen. Men folk glemmer jo at han pådro seg direkte rødt mot Saudi-Arabia i gruppespillet, og ikke var tilbake før semi-finalen mot Kroatia, hvor han var heller usynlig. Var Thuram som ble den store helten der.

 

Det Maradona gjorde med Argentina i 86, som ble regnet som maks en outsider i det mesterskapet, er ubeskrivelig. Bærte laget på sin rygg gjennom hele turneringen. Spesielt England i kvarten, og Belgia i semi'n var Diego stor.

 

Maradona var så stor i Napoli, at det italienske publikumet holdt med Maradonas Argentina i VM-semi'n i 1990 i nettopp Napoli, mot vertsnasjonen Italia. Det sier faktisk sitt.

 

Vi kunne tatt diskusjonen om Zidane vs. Maradona hvis Zidane hadde kommet til en klubb som Aston Villa, og tatt klubben til to serietitler og en UEFA-cuptittel og bryte hegemoniet til Manchester United, Arsenal, Chelsea, Liverpool. Slik som Maradona gjorde med Napoli og brøt hegemoniet med klubbene i Nord-Italia.

 

Diskusjon slutt.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Jeg var ikke ute etter en Zidane vs resten diskusjon. Men uttrykte heller min begeistring for han. Han er også den spilleren som under min tid som fotballsupporter har vært den aller beste etter min mening. Er vel egentlig ikke noen tvil om at han har vært den mest underholdende spilleren i løpet av de siste 20årene i hvert fall.

 

Var dessverre litt for ung til å oppleve Maradona, men fantastisk spiller, det var han uten tvil.

Lenke til kommentar

Eg tror nok Liverpool kjører på for fulle mugger ja! Viktig kamp for de.

Vær forøvrig så snill og ikke dra en Uefa Cup vits folkens... DE SUGER BALLE!

Gjør dem nok, men Chelsea er for sterke. De trenger ikke mer enn 1 sjanse fra Drogba, et par skudd fra 30-40 meter, litt italiensk klabb og babb i 16 meteren. Og vips vinner de 3-0 på Anfield!

Lenke til kommentar

Henger meg på den. Merkelig at jeg foretrekker spansk og engelsk fotball framfor italiensk, mens Italia er helt klart favoritten blant landslagene.

 

Forza Italia

 

Jippi, landslags-diskusjon!

 

Mitt favorittlandslag er uten tvil Nederland. Laget spiller anti-Barca-fotball så til di grader med kontringsfotball og one-touch du sjelden ser. Under EM i Sveits så var det jo underholdning i 90 minutter hver kamp di spilte. Ellers er England en god nummer 2 for min egen del.

Lenke til kommentar

Jeg var ikke ute etter en Zidane vs resten diskusjon. Men uttrykte heller min begeistring for han. Han er også den spilleren som under min tid som fotballsupporter har vært den aller beste etter min mening. Er vel egentlig ikke noen tvil om at han har vært den mest underholdende spilleren i løpet av de siste 20årene i hvert fall.

 

Var dessverre litt for ung til å oppleve Maradona, men fantastisk spiller, det var han uten tvil.

 

Jaaa, Joo. Blandt dem ihvertfall. Lothar Matthaus var ganske flink han også. Flode hadde sine sesonger. Figo. Rivaldo.

 

Men teknisk med ball var kanskje Zidane den beste

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Nederland ble en favoritt hos meg med den fotballen de viste i Sveits. Tipper de blir en god nummer to bak England hos meg også i kommende VM.

Agreed, alltid likt Nederland, og har to Nederlanddrakter liggende i skapet. Når jeg tenker meg om har jeg vel på meg den ene :p Hadde på meg nederlandrakt under begge kvalikk-kampene til Norge :) Nederland ligger vel litt foran England i min bok, men England er en veldig god nr. 2 :)

Lenke til kommentar

Satt med Nederland t-skjorte selv da Norge spilte mot Nederland på Ullevaal. I Rotterdam på kampen der satt jeg med norske farger. Nederland er et fotballand jeg alltid har digget og det ble ikke akkurat værre da jeg så Nederland flere kamper under EM for et par år siden. Makan til stemning !! :w00t:

 

Heier uten tvil på Nederland. :)

Lenke til kommentar

Nederland mot Portugal i det mesterskapet for noen år siden. :!:

 

Sykeste kampen på leeenge. Synd at flott spill blir overskygget av masse juks og filming og stygt spill. Men korta satt også ganske løst hos dommeren.

16 gule og 4 røde var resultatet? Han ga flere kort enn antall ganger jeg blunket ila. kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...