DJ_Dark Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Man United have signed a new striker from Nigeria. On his first day of training, Fergie picked up the ball and said 'BALL' then pointed at the goal and said 'Goal. Then he demonstrated a kicking motion and said 'Kick' understand, 'Kick ball, goal, GOOOOOAAAALLL!' Eventually the young African plucks up courage to say "Excuse me Mr Ferguson but I speak very good English", to which Fergie replies ' Sit down son, I'm talking to Berbatov. HAHAHAHAHA -- Også herlig ash-vits. :!: Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg tror jeg har lest for mye i United delen på forumet, en i klassen hadde akkurat framføring om United, og jeg retta på han sånn 10-15 ganger Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Enten vet du fryktelig mye, ellers er han en udugeluig supporter. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Rooney etter at en ung mann har dødd på samme nattklubb etter pris-utdelinga i går: Cashley etter at en ung mann har dødd på samme nattklubb etter pris-utdelinga i går: A shocked Ashley Cole leaving the nightclub after the man collapsed Ser mer ut som Cashley er i party-party-humør. Endret 27. april 2010 av Points Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 DJ-Dark: Jeg har klisterhjerne så vis jeg leser eller hører noe ligger det som regel bak et sted å lurer til engang jeg trenger det ja, men jeg ble fremdeles overraska over megselv. Hvem er han på siden av Rooney i bildet? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hvem er han på siden av Rooney i bildet? Broren Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Rooney etter at en ung mann har dødd på samme nattklubb etter pris-utdelinga i går: Cashley etter at en ung mann har dødd på samme nattklubb etter pris-utdelinga i går: A shocked Ashley Cole leaving the nightclub after the man collapsed Ser mer ut som Cashley er i party-party-humør. Det er ikke akkurat vanskelig å ta paparazzibilder av alle mulige slags ansiktsuttrykk. Du har ikke sett hele bildeserien. Så det der blir for dumt. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Rooney og broren var ekstremt like. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Det er ofte sånn med brødre. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Rooney og broren var ekstremt like. hjelper ikke at de har samme frisyre heller.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Rooney og broren var ekstremt like. hjelper ikke at de har samme frisyre heller.... Tenker du på "mangler hårfeste" frisyren? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Kjenner til fenomenet, men vil ikke innrømme det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Dette er gøy, Wazza celebrations er faen meg eeeelsk. Trykk på bildet for å få opp resten. Åja og en ting til, vi slo City last minute igjen! Josha King fikset biffen denne gangen. Lå under 0-2 også. Endret 27. april 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Josha King fikset biffen denne gangen. Vi har Wazza, vi har Hazza og nå har vi også Josha! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Gerrard vil hjelpe United Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Maefteda: Er du Liverpool-supporter? I en annen tråd sa du at du hadde sett alle WH-kamper, er du WH-supporter da? Litt vanskelig å holde oversikt over hvem som holder med hvem. Hehe. Er nok først og fremst VIF-supporter om man skal ta på verdensbasis. I England er laget West Ham, og jeg er enda overlykkelig over at de holdt seg. Barcelona er favoritten i Spania og i CL(fram til West Ham/Vålerenga tar steget opp ), men jeg er generelt interessert i både spansk og engelsk fotball, vel egentlig fotball generelt. Er det underholdne, liker jeg det. Derfor jeg har bilde av Zidane, selv om han kommer fra rivalene fra Madrid. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Lurer på hva jeg var rusa på den dagen jeg kjøpte Owen-drakt. Ikke bare kjøpte jeg Owen-drakt, men det var størrelse small så det ser ut som jeg går rundt i en jævela kondom-drakt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Fjerdeplassen er en ting, men de må minst ha uavgjort for å sikre europacup plass. Hvis Everton vinner de to siste og Liverpool taper de to siste så går Everton forbi og tar den siste europa plassen. Regner med at den siste kampen demmes er borte men så spørs hvor høyt de prioriterer uefa cup da Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Eg tror nok Liverpool kjører på for fulle mugger ja! Viktig kamp for de. Vær forøvrig så snill og ikke dra en Uefa Cup vits folkens... DE SUGER BALLE! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Derfor jeg har bilde av Zidane, selv om han kommer fra rivalene fra Madrid. Hadde digget Zidane uansett om han hadde spilt for Brann, Enga, Liverpool, Arsenal og Chelsea i løpet av karrieren. Fantastisk spiller, var bare å sette seg ned og nyte hver eneste kamp med han. Husker godt at han eide Brazil på egenhånd i VM06. Rett og slett en episk spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå