Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Maefteda: Er du Liverpool-supporter? I en annen tråd sa du at du hadde sett alle WH-kamper, er du WH-supporter da? Litt vanskelig å holde oversikt over hvem som holder med hvem. :p

Må du vite hvem han holder med da? Synes kvaliteten på innleggene hans holder bra kvalitet, og at folk ikke får has på hvilken klubb han holder med må vel bare regnes som et pluss.

 

PS: Tror han holder med WH :p

Lenke til kommentar

Har ikke du en torsk du skal spise?

Har ikke du en kone du skal banke opp?

Har ikke du et rosa pannebånd å bruke?

windowns

 

I win

Vinner av usaklighet maybe.

 

Jotuns usakligheter er ivertfall litt morsom.

Du snakker om å knuse mitt hjerte. Trodde jeg var det morsomste medlemmet på siten, men så feil kan man altså ta. Får finne meg en ny hobby.

Lenke til kommentar

Han er edru for første gang på to år.

1. Jeg kan avkrefte at jeg er avhengig av alkohol.

2. Jeg kan avkrefte at jeg er edru nå.

 

Trodde jeg skulle ut å rulle med en jente-russe-buss men neida, den var på verksted.

 

EDIT: Kan også bekrefte at jeg har fått gjort en god del arbeid i kveld, noe jeg er særdeles fornøyd med. :)

 

EDIT2: Kan også bekrefte at jeg skal legge meg nå mens jeg hører på Entourage.

 

EDIT3: Kan også bekrefte.. Neida. "He" "he" "he".

Endret av Points
Lenke til kommentar

Man United have signed a new striker from Nigeria.

 

On his first day of training, Fergie picked up the ball and said 'BALL' then pointed at the goal and said 'Goal. Then he demonstrated a kicking motion and said 'Kick' understand, 'Kick ball, goal, GOOOOOAAAALLL!'

 

Eventually the young African plucks up courage to say "Excuse me Mr Ferguson but I speak very good English", to which Fergie replies ' Sit down son, I'm talking to Berbatov.

 

:D

Lenke til kommentar

Man United have signed a new striker from Nigeria.

 

On his first day of training, Fergie picked up the ball and said 'BALL' then pointed at the goal and said 'Goal. Then he demonstrated a kicking motion and said 'Kick' understand, 'Kick ball, goal, GOOOOOAAAALLL!'

 

Eventually the young African plucks up courage to say "Excuse me Mr Ferguson but I speak very good English", to which Fergie replies ' Sit down son, I'm talking to Berbatov.

 

:D

:!:

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Rooney har hvertfall tro på at Liverpool kan hjelpe United. Han sa at: "Liverpool kjemper jo om en Europaliga-plass" dette til latter fra salen.

 

Class.

 

Haha, så jævlig bra. Rooney. :D Fighting to get into the Europa League. Herregud jeg elsker Wazza.

 

Man United have signed a new striker from Nigeria.

 

On his first day of training, Fergie picked up the ball and said 'BALL' then pointed at the goal and said 'Goal. Then he demonstrated a kicking motion and said 'Kick' understand, 'Kick ball, goal, GOOOOOAAAALLL!'

 

Eventually the young African plucks up courage to say "Excuse me Mr Ferguson but I speak very good English", to which Fergie replies ' Sit down son, I'm talking to Berbatov.

 

:D

 

HAHAHAHAH :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...