Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Hadde en diskusjon med en Liverpool-fan her om dagen, om hvem som hadde vært best i år: Gerrard eller Xavi :p

 

Reina er verdens beste keeper, Johnson verdens beste back, Agger er guds gave til spillende midtstoppere, Gerrard er tidenes beste midtbanemann og Torres er verdens beste spiss.

 

Kan ikke skjønne at de samme supporterene fortsatt støtter Benitez :p

 

Du kan i det minste trøste deg med at alle er ikke slik.

 

 

Lucky: Selvfølgelig kødder han.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er vel den nye hjemme og bortedrakten så og si bekreftet, ettersom di faktisk har hatt en visning på drakten allerede i oktober ifjor på OT.

 

man-u-2010111.jpg

 

 

Hjemmedrakten liker jeg, ettersom den er stilren, litt som vår forrige hjemmedrakt. Men bortedrakten... Wtf? Jeg begriper ikke hva som skal være meningen med en rød og sort sleeve?

Link

Lenke til kommentar

Jeg er nesten ABU, fikk du mer respekt for meg nå Hyrlen?

Om du er blå og 3m med trønderbart, så kanskje. Du har vel uansett aldri skjult dine meninger på noen måte.

 

Ah, da må jeg beklage. Tilfredstiller ingen av disse kravene, selv om jeg har vurdert trønderbarten.

Jeg trodde det var obligatorisk med trønderbarten for å få opphold i Trøndelag...

Lenke til kommentar

Jeg er nesten ABU, fikk du mer respekt for meg nå Hyrlen?

Om du er blå og 3m med trønderbart, så kanskje. Du har vel uansett aldri skjult dine meninger på noen måte.

 

Ah, da må jeg beklage. Tilfredstiller ingen av disse kravene, selv om jeg har vurdert trønderbarten.

Jeg trodde det var obligatorisk med trønderbarten for å få opphold i Trøndelag...

Har ikke du en torsk du skal spise?

Lenke til kommentar

Elendig kvalitet på draktene. Sa vel det samme før denne sesongens drakter ble lansert, men denne gangen mener jeg det.

 

Enig. Årets drakt var en stor nedtur kvalitetsmessig, og Nike har jo skuffet totalt med sin nye lineup etter di begynte med sin "save-the-world" kampanje (for di uinvidde, hver drakt er laget av 5 resirkulerte plastikkflasker). Den verste detaljen på disse 2 draktene må jo være at det faktisk er et hvitt lyn (?) på sleeven til bortedrakten... Ser ikke helt hva det skal symbolisere.

 

Edit: Legger nå merke til at denne drakten er mer lyserød. Når gikk vi fra å ha vinrøde drakter til lyserød? Har lyserødt mer publikumsappel kanskje? Hva med rosa?

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Den verste detaljen på disse 2 draktene må jo være at det faktisk er et hvitt lyn (?) på sleeven til bortedrakten... Ser ikke helt hva det skal symbolisere.

Minner meg om Pepsi-logoen. Har vi fått ny sponsor uten at vi vet noe om det? :hmm:

 

Er ikke Pepsi en sponsor fra før da :hmm:

Det som dog er litt kult, er at hjemmedrakten igjen får krage. Skal vi ha veddemål om hvem som er førstemann til å spille med kragen Cantona-style? Mitt veddemål går på Nani!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...