Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt kalt Liverpool-supporter, Chelsea-supporter, fått høre at jeg er ulik andre Barca-supportere og fått høre at jeg er helt lik dem. Jeg skjønner ikke hvordan du kan være så sikker på hvordan jeg er når andre helt klart ikke forstår hvordan jeg er i det hele tatt.

 

Det eneste som betyr noe her er at du har noen meninger som ikke henger på greip.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kaller meg generaliserende Hyrlen, men igjen generaliserer du. Jeg og alle andre Barca-supportere er like? Hvordan er ikke det generaliserende? Det gjør deg også dobbeltmoralsk. Skinnhellig er du mer enn nok uansett, så du er egentlig alt det negative du kalte meg. På mange måter, så er veldig mange supportere slik, det er ikke noe spesifikt med deg og meg, om man skal se det på den måten du gjør.

 

Det var et ironisk sleivspark som du presterte å gå rett på.

Kanskje han er tilhenger av Sleivspark FC2?

 

http://www.youtube.com/watch?v=2RMR_bLjdxs

 

 

Irriterende musikk i den filmen.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Som jeg forklarer og nedjusterer i hvert eneste innlegg etter originalinnlegget. Skal jeg ta en oppsummering?

 

* Jeg var for bombastisk med setningen: "ikke et bra nok lag til å fortjene å vinne PL"

* Setningen kom som et svar på folk som sier "Chelsea har FA i ryggen og fortjener ikke å vinne PL"

* I og for seg er ingenting i fotballen rettferdig, og alle mener noe om alt, dermed kan jeg også si at Man Utd ikke fortjener å vinne PL.

* Utsagnet kom også som et motsvar mot alle som mener at det bare er uflaks og skader som hindrer Man Utd i å vinne serien.

 

Skal du fortsette å ignorere disse fakta og bare henvise til førsteinlegget mitt Jotun eller skal du legge det fra deg? Håper ikke jeg trenger å forklare utsagnet på nytt igjen.

 

Hyrlen: Jeg mener du er dobbeltmoralsk, skinnhellig og generaliserende av andre ting enn bare det som har blitt sagt av deg i det siste. Gratulerer med å "sende meg inn i fella", men det endrer ikke mitt syn av deg uansett.

Lenke til kommentar

Det er 38 kamper i sesongen. Det lager som vinner, fortjener det. Man kan vinne en cup ufortjent, og man kan vinne en kamp ufortjent, men ikke en liga.

Det er ikke noen automatikk i at fordelaktige og ufordelaktige avgjørelser jevner seg ut i løpet av en sesong. Det er United sin feil dersom de ikke vinner fordi det har blitt så jevnt at dommerne trolig avgjør det i Chelseas favør. Men det betyr ikke at United ikke hadde vunnet dersom situasjonen hadde vært reversert. Det er litt som en jevn boksekamp der den ene bokseren er hårfint bedre enn den andre, men han taper likevel fordi han blir bortdømt. Det er hans feil at han ikke vant på K.O. eller mer overbevisende på poeng, men han skulle likevel vunnet.

 

Jeg syntes også Chelsea har hatt mer lykke med dommerne denne sesongen, men ærlig talt, slikt går opp i opp i lengden.

I lengden, ja. Ikke nødvendigvis over 38 kamper.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

/bryfjes

 

Du blåser fra det masse tull. Å nå prøver du rettferdigjøre latterlige utsagn med at verden ikke er rettferdig. Det er ikke noe motsvar, det er gammel og sur galle som kommer opp fra en overbærende og lei holdning. Underliggende årsaker er at du nok er en ABUer som alle andre. Du kan like godt komme ut av skapet, da får du i det minste respekt for det.

Lenke til kommentar

Geir M, det er akkurat det. Det eneste som hadde kanskje "fikset" det var om vi fikk to feilaktige straffer mot Sunderland og om Liverpool hadde scoret to offside-mål som ble godkjent, eller noe lignende. Men jeg kan ikke se det for meg. Det skjer bare ikke, og om Chelsea vinner ligaen nå så er det greit nok siden de har mest poeng etter 38 kamper, men de har fått nok av hjelp.

Lenke til kommentar

* Jeg var for bombastisk med setningen: "ikke et bra nok lag til å fortjene å vinne PL"

 

Skal du fortsette å ignorere disse fakta og bare henvise til førsteinlegget mitt Jotun eller skal du legge det fra deg? Håper ikke jeg trenger å forklare utsagnet på nytt igjen.

 

Ja du var det. Det var direkte tåpelig. Uansett hvor bombastisk du var. Og dette innlegget er første gang du faktisk går tilbake på utsagnet ditt. Så eg legger ikke fra meg en dritt. Eg bare feirer!

 

Så... Her i gården trengs nada explanasjoner.

Lenke til kommentar

Akkurat det man kan forvente av en som Hyrlen. Jeg er selvfølgelig ikke en ABU'er. Jeg skriver Man Utd ikke ManU, jeg er oppvokst i en Man United familie og håper ofte på at de skal gjøre det bra for å blidgjøre dem.

 

Jeg misliker mye flere spillere på f.eks Chelsea enn Man Utd, jeg synes det er en fryd å se på spillere som Nani og Berbatov når de får det til, og jeg har mye respekt for mye av det Man Utd står for og ikke minst SAF som er tidenes beste manager. Jeg ser hver eneste kamp de spiller bortsett fra når det clasher med lag jeg selv holder med og jeg har ofte Man Utd-supportere på besøk for å la de som ikke har C+ se kampene deres.

 

Jeg kjenner mange ABU'ere og tro meg, jeg er ikke en av dem. Eneste grunnen til å kunne tro det er fordi jeg er innpå et supporterforum hvor det er flust av det jeg misliker mest med United, nemlig noen av de trangsynte, hyper-bias "supporterne" deres.

Lenke til kommentar

Jeg er forsåvidt enig Geir, men likevel er det name of the game at noen kommer dårlig ut av en "menneskedømt" affære over tid. Dommerne er ikke maskiner og det må vi bare takle, spillere så vell som supportere. Det har sikkert vært sesonger hvor det er vi som har fått mest gratis også. Jeg syntes det er like surt som deg, men gidder ikke fokusere på noe som aldri har vært i våre hender fra starten av. Det er ikke Chelsea sin feil at dommerene er mer gavmilde mot de blå, med mindre rubel-roman har vært ute med pengeboka. Da velger jeg å irritere meg ovrt våre mangler og resultater som bla i Blackburn kampen isteden for.

 

Maefteda: Da må du virkelig HATE Liverpool supportere? Den klart mest bias-supporter massen jeg har vært borti. Alle spillerne på det laget er verdensklasse i følge dem selv.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Akkurat det man kan forvente av en som Hyrlen. Jeg er selvfølgelig ikke en ABU'er. Jeg skriver Man Utd ikke ManU, jeg er oppvokst i en Man United familie og håper ofte på at de skal gjøre det bra for å blidgjøre dem.

 

Jeg misliker mye flere spillere på f.eks Chelsea enn Man Utd, jeg synes det er en fryd å se på spillere som Nani og Berbatov når de får det til, og jeg har mye respekt for mye av det Man Utd står for og ikke minst SAF som er tidenes beste manager. Jeg ser hver eneste kamp de spiller bortsett fra når det clasher med lag jeg selv holder med og jeg har ofte Man Utd-supportere på besøk for å la de som ikke har C+ se kampene deres.

 

Jeg kjenner mange ABU'ere og tro meg, jeg er ikke en av dem. Eneste grunnen til å kunne tro det er fordi jeg er innpå et supporterforum hvor det er flust av det jeg misliker mest med United, nemlig noen av de trangsynte, hyper-bias "supporterne" deres.

Det med ABU var kun ment som provokasjon og et avsluttende stikk. Å Herr Brun har et poeng, jeg skulle ikke brukt det.

Lenke til kommentar

Ja, da er vi helt enige Game. Som sagt er det vår feil at det blitt så jevnt, og det har sikkert vært sesonger der det samme har skjedd og der det er vi som har fått fordelen. Men surt er det likevel. Skal riktignok ikke gi HELT opp enda, selv om jeg ikke akkurat har troa på Liverpool.

Lenke til kommentar
Skjønner ingenting av klagingen på skader heller. OK, dere måtte bruke midtbanespillere som forsvar i 3-4 kamper, midt i sesongen. I kamper som mot f.eks min klubb West Ham, hadde det ingen betydning da West Ham sjelden/aldri kom i angrep. Greit nok, dere har slitt i overkant mye med skader, men det har også deres rivaler på topp.

 

* Oppsummering av Arsenals skader

 

* Oppsummering av Chelseas skader

 

For all del, dere har vært uheldige med skader, men ikke så ufattelig mye mer enn de andre toppklubbene.

 

* Kortet ned quotes for å hindre megalangt innlegg.

 

Jeg uttalte meg nok litt for bombastisk når jeg sa at Man Utd ikke fortjente å vinne PL

 

Hele grunnen til at jeg kom med utsagnet mitt i det hele tatt var fordi et par stykk gjentatter ganger har sagt at Chelsea ikke fortjener å vinne ligaen og at Man Utd fortjener det istedenfor. Da svarer jeg med at Man Utd ikke fortjener det så mye som enkelte av disse Man Utd-supporterene mener.

 

Hva sier du nå Jotun? Jeg hadde kommet mad alle punktene i oppsummeringsinnlegget før jeg i det hele tatt tok oppsummeringen. Jeg gikk dermed tilbake på utsagnet mitt ved 3 anledninger mellom originalinnlegget og oppsummeringen. Står du fortsatt på at jeg ikke gikk tilbake på utsagnet mitt før oppsummeringen?

 

Get your facts straight.

 

I en verden hvor setninger som "FA har bestemt seg for Chelsea" ikke er tåpelige, er ikke "[Man Utd] er ikke et bra nok lag til å fortjene å vinne PL" tåpelig heller.

Lenke til kommentar

Maefteda: Da må du virkelig HATE Liverpool supportere? Den klart mest bias-supporter massen jeg har vært borti. Alle spillerne på det laget er verdensklasse i følge dem selv.

 

Liverpool er nok mye nærmere en hatliste enn Man Utd faktisk :p Men i år har ikke det laget vært noe å snakke om, og dermed blir det Pool-fans sier litt mindre irriterende og feil og litt mer søtt og smålig. Kan ikke ta dem seriøst etter en sånn sesong.

 

Hadde en diskusjon med en Liverpool-fan her om dagen, om hvem som hadde vært best i år: Gerrard eller Xavi :p

 

Reina er verdens beste keeper, Johnson verdens beste back, Agger er guds gave til spillende midtstoppere, Gerrard er tidenes beste midtbanemann og Torres er verdens beste spiss.

 

Kan ikke skjønne at de samme supporterene fortsatt støtter Benitez :p

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...