Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Luis Antonio Valencia Mosquera heter han faktisk og samtidig har han ikke scoret så altfor mye mål til å være en høyreving. Mange assist har han og samtidig så har han vært en viktig brikke i angrepet vårt, ikke fordi han heter Valencia. Han fortjener å være der fordi han har vært veldig god og viktig for oss, ikke på grunn av at han har scort mange.

 

 

Sameboe, hva skjer med signaturen din forresten? :p

Valencia har faktisk scoret mer i United, enn det han greide i Wigan. Det som var poenget mitt.

 

Hva som har skjedd med signaturen min? En eller annen kødd hadde vært inne å ordnet på den gamle (mod,admin,veileder) Så da skiftet jeg til den jeg har nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Maefteda eller hva faen du heter. Du er generaliserende, skinnhellig og dobbelmoralsk. Supportere klager over dommeravgjørelser, big whoop. Slik er alle supportere; blå, rød eller grønn. Om vi vinner Premier League er det fortjent, selv om vi har tapt mot Burnley. Å si noe annet er jo rett og slett smålig. At vi vinner den litt for lett er noe helt annet. For dårlig stall for å vinne Premier League? Vel om den dårlige stallen faktisk vinner er det hvertfall fortjent. Jeg skjønner ikke logikken.

 

Takk Hyrlen. Jeg liker ikke deg heller.

 

Jeg har sagt at jeg kanskje var litt for bombastisk når det gjelder om Man Utd skulle vinne PL, men jeg står fortsatt for at Man Utd supportere er verst til det å klage på andre enn seg selv. Ser at dere sier det samme om Pool-supportere, så hvorfor skal ikke jeg kunne uttale meg om Man Utd supportere?

 

Hadde Arsenal fortjent å vinne PL etter de dårlige forestillingene mot topplagene fordi de har slått flest drittlag? Fortjente Hellas å vinne EM? Fortjente Bayern å slå ut Man Utd fra CL? Det å vinne/komme videre fra noe betyr ikke at det var fortjent, på samme måte som at dere ikke vil synes at det er fortjent om Chelsea vinner, siden de alltid får absolutt alt hell med seg og fordi dommerstanden til FA har bestemt seg for at Chelsea skal vinne og at Man Utd er dritt.

Big whoop!

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Hvem andre enn Valencia var nominert til den plassen?

 

Si det. Ser Milner er satt på venstreving, hvor han ikke har spilt i det hele tatt. Noen har satt opp Milner på høyre og Valencia venstre. I så fall ville jeg heller hatt Malouda på venstre, men det har igrunn ikke vært noen høyrevinger som har utmerket seg i år. Lennnon var knallgod før skaden(e).

Lenke til kommentar

Det er åpenbart få som mener det Herr Brun. Hele grunnen til at jeg kom med utsagnet mitt i det hele tatt var fordi et par stykk gjentatter ganger har sagt at Chelsea ikke fortjener å vinne ligaen og at Man Utd fortjener det istedenfor. Da svarer jeg med at Man Utd ikke fortjener det så mye som enkelte av disse Man Utd-supporterene mener.

 

Definer drittlag. Jeg har fulgt West Ham som vanlig denne sesongen og de har generelt vært et drittlag hvis man ser på nivået i PL totalt. Hull, Burnley og Portsmouth har også vært veldig dårlige gjennom hele sesongen og de vil jeg også definere som drittlag.

 

Spesielt hvis man ser på hvilke andre klubber i verden som blir kalt drittlag av enkelte supportere på dette forumet. Det er jo noen som mener at alt annet enn Barca, Real, Valencia og Sevilla er drittlag i Spania også.

Lenke til kommentar

Hvordan du klarer å lire av deg at det laget som har flest poeng ikke har fortjent seieren i PL er for meg uforståelig.

 

I noen tilfeller der et lag fratas poeng kunne eg forstått at det var ufortjent. Men det er sære tilfeller.

 

Hva mener du skal avgjøre PL da? En opptelling av antall store stjerner på laget? Det høres kanskje ut som eg god ide inni hodet ditt, men det er ikke det.

 

Kanskje en seier mot et av topplagene skal telle mer enn mot bunnlagene? Det hadde vært noe...

 

*sukk*

Lenke til kommentar

Laget som vinner PL har alltid fortjent det, men det er ikke nødvendigvis det beste laget som vinner. Jeg mener Chelsea har over fjøla vært det beste laget denne sesongen, uten å imponere vel å merke. Men United har imponert mindre. Som jeg har skrevet siden høsten; topplagene i PL har tapt seg denne sesongen.

 

Jeg syntes også Chelsea har hatt mer lykke med dommerne denne sesongen, men ærlig talt, slikt går opp i opp i lengden. Husker et visst lag som ble bortdømt i CL semifinalen bl.a. Shitt happens, vi har bare oss selv å takke. På Old Trafford var vi bøtta med dritt mot CFC og tapte derfor fortjent en jevn kamp.

 

Kampen på Stamford Bridge derimot. 12'te mann. Håper og tror dommerstabben gir oss tilbake med monn neste sesong.

 

PS: Sevilla er og blir et drittlag, så det var et usedvanlig dårlig eksempel. United spaserte også lett over Valencia i sesongoppkjøringa og jeg er nokså sikker på at Villa, Silva og co hadde blitt en middelhavsfarer i PL. Lag som Tottenham, Everton, City og delvis Villa er faktisk på høyde., om ikke bedre. Spania har to fotballag og de to er helt i toppen år det gjelder spillermateriale og delvis resultater, RM og Barca.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Maefteda eller hva faen du heter. Du er generaliserende, skinnhellig og dobbelmoralsk. Supportere klager over dommeravgjørelser, big whoop. Slik er alle supportere; blå, rød eller grønn. Om vi vinner Premier League er det fortjent, selv om vi har tapt mot Burnley. Å si noe annet er jo rett og slett smålig. At vi vinner den litt for lett er noe helt annet. For dårlig stall for å vinne Premier League? Vel om den dårlige stallen faktisk vinner er det hvertfall fortjent. Jeg skjønner ikke logikken.

 

Takk Hyrlen. Jeg liker ikke deg heller.

 

Jeg har sagt at jeg kanskje var litt for bombastisk når det gjelder om Man Utd skulle vinne PL, men jeg står fortsatt for at Man Utd supportere er verst til det å klage på andre enn seg selv. Ser at dere sier det samme om Pool-supportere, så hvorfor skal ikke jeg kunne uttale meg om Man Utd supportere?

 

Hadde Arsenal fortjent å vinne PL etter de dårlige forestillingene mot topplagene fordi de har slått flest drittlag? Fortjente Hellas å vinne EM? Fortjente Bayern å slå ut Man Utd fra CL? Det å vinne/komme videre fra noe betyr ikke at det var fortjent, på samme måte som at dere ikke vil synes at det er fortjent om Chelsea vinner, siden de alltid får absolutt alt hell med seg og fordi dommerstanden til FA har bestemt seg for at Chelsea skal vinne og at Man Utd er dritt.

Big whoop!

Du legger ord i munnen på de du diskuterer med, og generaliserer hele tiden. Om Chelsea tar gullet er det 100% fortjent. Ja Hellas fortjente definitivt å vinne EM. Ja Bayern fortjente å gå videre, selv om de ikke var best totalt sett. Cup er cup. Fortjente Barca å gå videre mot Chelsea i 2009? Nei. Dommerfeil var for avgjørende.

 

Barca supportere er seg selv lik. Skinnhellige nisser som tror Barca er guds gave til fotballen og som ser ned på alle andre lag som spiller på sine premisser. Du og Truls Dæhli kan ta dere en bolle.

Lenke til kommentar

Laget som vinner PL har alltid fortjent det, men det er ikke nødvendigvis det beste laget som vinner. Jeg mener Chelsea har over fjøla vært det beste laget denne sesongen, uten å imponere vel å merke. Men United har imponert mindre. Som jeg har skrevet siden høsten; topplagene i PL har tapt seg denne sesongen.

 

Jeg syntes også Chelsea har hatt mer lykke med dommerne denne sesongen, men ærlig talt, slikt går opp i opp i lengden. Husker et visst lag som ble bortdømt i CL semifinalen bl.a. Shitt happens, vi har bare oss selv å takke. På Old Trafford var vi bøtta med dritt mot CFC og tapte derfor fortjent en jevn kamp.

 

Kampen på Stamford Bridge derimot. 12'te mann. Håper og tror dommerstabben gir oss tilbake med monn neste sesong.

 

PS: Sevilla er og blir et drittlag, så det var et usedvanlig dårlig eksempel. United spaserte også lett over Valencia i sesongoppkjøringa og jeg er nokså sikker på at Villa, Silva og co hadde blitt en middelhavsfarer i PL. Lag som Tottenham, Everton, City og delvis Villa er faktisk på høyde., om ikke bedre. Spania har to fotballag og de to er helt i toppen år det gjelder spillermateriale og delvis resultater, RM og Barca.

 

Kan vel egentlig si meg enig med nesten hele dette innlegget. Ca. det samme som jeg mener. MEN, Sevilla er bedre enn hvertfall nummer 13 i PL og nedover, så hvis Sevilla er et drittlag finnes det også mange drittlag i PL.

 

Du kaller meg generaliserende Hyrlen, men igjen generaliserer du. Jeg og alle andre Barca-supportere er like? Hvordan er ikke det generaliserende? Det gjør deg også dobbeltmoralsk. Skinnhellig er du mer enn nok uansett, så du er egentlig alt det negative du kalte meg. På mange måter, så er veldig mange supportere slik, det er ikke noe spesifikt med deg og meg, om man skal se det på den måten du gjør.

 

Videre sier du at flere av de eksemplene på ting som er ufortjente i fotball faktisk er fortjente, mens du sier at Barcelona mot Chelsea var ufortjent. Rart må jeg si. Jeg sier meg uansett enig i at Barcelona var heldige siden noen av situasjonene var diskuterbare og handsen til Pique var klar. Det tar ikke noe bort fra at Barcelona også muligens skulle hatt straffe i den første kampen noe som ville endret utfallet i den andre dramatisk. Chelsea hadde fortjent noe i CL, men har hatt uflaks på den arenaen.

 

Jeg har blitt kalt Liverpool-supporter, Chelsea-supporter, fått høre at jeg er ulik andre Barca-supportere og fått høre at jeg er helt lik dem. Jeg skjønner ikke hvordan du kan være så sikker på hvordan jeg er når andre helt klart ikke forstår hvordan jeg er i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Du kaller meg generaliserende Hyrlen, men igjen generaliserer du. Jeg og alle andre Barca-supportere er like? Hvordan er ikke det generaliserende? Det gjør deg også dobbeltmoralsk. Skinnhellig er du mer enn nok uansett, så du er egentlig alt det negative du kalte meg. På mange måter, så er veldig mange supportere slik, det er ikke noe spesifikt med deg og meg, om man skal se det på den måten du gjør.

 

Det var et ironisk sleivspark som du presterte å gå rett på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...