Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

dere har rett og slett ikke et bra nok lag til å fortjene å vinne PL

 

 

AHAHAHAHAHAHAAH! Dette er jo tidenes IDIOTUTSAGN! Er det noen som fortjener å vinne PL så er det da vitterlig det laget med mest poeng som I TILLEGG har en rævva tropp.

 

Hvis Stoke hadde vunnet PL foran United så hadde de vitterlig fortjent det mye mer.

 

Nå skal eg komme med et motutsagn:

 

United fortjener å vinne PL mer enn pengedopede Chelsea. Romans leketøy hadde vært et middelmådig lag uten rublene, men kjøper seg til suksess med penger som ikke baserer seg på suksess.

 

United er vel så gode som , om ikke bedre, enn Chelsea. Allikevel faller et argument som penger på sin egen urimelighet, da vi har eksempler som Shitty og Real som kjøper og kjøper, men aldri får det til. For å sette sammen et godt lag kreves det ikke haugevis med penger, men en manager som kan bruke de respektive spillerne på en slik måte at hele laget fungerer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å buuhuu, var det noen som klaget på Barcelona? Vinner vi ligaen fortjener vi så til de grader å vinne

 

Hvorfor trekke Barcelona inn i dette? Har ingenting med saken å gjøre. Har lært meg å få slike dumme responser fra deg så det kommer vel egentlig ikke som noen overraskelse.

 

Problemet mitt med enkelte Man Utd supportere er at de alltid ser etter feil hos andre enn sin egen klubb. Alltid skal ting være så fordømt urettferdig, og alltid skal Man Utd bli dømt bort uansett om alle andre er uenige eller ikke. Det er ikke å være en god supporter å godta alt hva klubben foretar seg sporstlig.

 

Jeg klarer hvertfall å innrømme ting som har feilaktig gått til fordel for Barcelona, så spar meg det pratet, vær så snill.

 

Mulig dere har blitt bortdømt totalt, men dere har mistet muligheten ved flere anledninger på egen hånd

Hva faen er fornuften her? Ja, vi har misset kamper selv, det har dere og. Forskjellen her er at vi har vært veldig uheldige med tanke på flere avgjørende dommerfeil. Ikke nok med at man skal vinne kampene, men det er liksom slik at vi skal klare å vinne på tross av at dommere driter seg ut gang på gang? Det er hverken fornuft eller logikk å spore i dette.

Mulig dere har blitt bortdømt totalt, men dere har mistet muligheten ved flere anledninger på egen hånd

og dere har rett og slett ikke et bra nok lag til å fortjene å vinne PL. Dere mistet klassespillere i Tevez og Ronaldo før sesongen, uten mye erstatning i det hele tatt å vise til. Dere verken fortjener eller kommer til å vinne PL i år, men det er jo alltids neste år.

Herregud så mye piss du lirer av deg i ett enkelt innlegg, det er helt utrolig. Vi fortjener ikke å vinne fordi vi ikke kjøpte inn en spiller i verdensklasse etter Ronaldo? Igjen, hva er fornuften? Det er jo ingen!

Vi ligger ett skarve poeng bak dere, og det på tross av flere skjebnesvangre dommerfeil som har fått direkte innvirkning på resultater. Skader i fleng og på det verste har vi måtte spille med tre (TRE) midtbanespillere i forsvar, sier ikke at dere har vært uten skader. Men til tider har det vært helt vanvittig med skader i forsvar.

Igjen, vi er ett skarve poeng bak Chelsea, om vi vinner er det så fortjent som du får det.

 

Akkurat hva er det som gjør at Chelsea fortjener gullet så mye mer?

 

For å få det klargjort: Jeg heier på WEST HAM. Klubben tc47 alltid trekker fram når han snakker om hvor Chelsea "stjal poeng". Jeg driter langt i om Chelsea vinner serien framfor Man Utd eller omvendt, ett fett for meg.

 

Det kan kanskje se ut som at jeg hater Man Utd, men jeg gjør ikke det, få spillere jeg misliker der og jeg har stor respekt for SAF, Rooney, Nani, Park, Fletcher og araberne som sitter rett bak Man Utd benken på Old Trafford. Det eneste som irriterer meg, er disse "supporterne" som alltid skal klage og gråte over at alt er så forferdelig urettferdig. De vil ha straffe for ingenting, mens f.eks Vidic sin holding mot Pompy der motstanders trøye sto ut som et seil ikke er straffe, mens samme manns albue mot Bolton aldri var i nærheten av noe kort.

 

Skjønner ingenting av klagingen på skader heller. OK, dere måtte bruke midtbanespillere som forsvar i 3-4 kamper, midt i sesongen. I kamper som mot f.eks min klubb West Ham, hadde det ingen betydning da West Ham sjelden/aldri kom i angrep. Greit nok, dere har slitt i overkant mye med skader, men det har også deres rivaler på topp. Arsenal har vært klart verst etter min oppfatning, men sin nest viktigste spiller RvP ute nesten hele året, i tillegg har de hatt skader på absolutt alle spillerne i førsteellevern og og i tillegg hatt langtidsskade på backupene som Gibbs, Djourou, Bendtner ++. Siste del av sesongen har de manglet de 5-6 viktigste spillerne deres i tillegg.

 

Chelsea har ikke vært så heldige de heller, Essien som er blant PL's beste midtbanespillere har vært ute med langtidsskade, Bosingwa som var blant PL's beste backer ifjor har vært ute en hel sesong. Carvalho som har vært en god stopper i flere år i PL har manglet jevnt og trutt utover sesongen. Zhrikov som jo virkelig har vist seg fram mot slutten var skadet i starten av serien. Ivanovic som var en åpenbaring på høyreback i år ble skadet mot slutten og det var så ille en tid at Turnbull/Hilario måtte stå i mål. Mikel har også fått sin del av skader denne sesongen også.

 

For all del, dere har vært uheldige med skader, men ikke så ufattelig mye mer enn de andre toppklubbene.

 

Når jeg snakker om fortjene å vinne så tenker jeg ikke på Romans pengedoping av Chelsea, og at de en gang var en klubb som bare snuste i vannskorpa av toppen med stor gjeld. Jada, Man Utd har så mye sjel og det ville vært en fryd om de tok 20-19 over Liverpool og tok PL fire år på rad, istedenfor pengedopete Chelsea, men det er ikke det jeg snakker om. Man Utd er rett og slett så svekket fra ifjor at det ville vært et under om de skulle vinne PL, med den stallen de har. Ikke bare har dere tapt mye flere kamper i PL enn vanlig(som de andre topplagene), men dere har også gått på smeller som Burnley, Leeds og Besiktas. Dere trenger en oppvekker, dere trenger en forbedret stall.

 

Game m.fl har jo sagt i store deler av sesongen at Arsenal ikke ville fortjent å vinne PL, siden de spiller som smågutter mot storlagene, dermed skal det vel også være greit for meg å si at dere ikke fortjener enda et PL-trofé med det laget dere stiller. Ingen synes vel at Hellas fortjente å vinne EM 2004.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------

 

Forresten, Gratulerer med Rooney som PL's beste spiller helt og fullt fortjent. Rooney har vokst utrolig i år, både på og utenfor banen. Han fortjener hyllesten.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar
da vi har eksempler som Shitty og Real som kjøper og kjøper

 

Nei, Real har jo aldri vunnet noe.

 

Og City har jo prøvd og prøvd i tiår nå...

 

Pengeargumentet var bare for å senke seg ned til samme nivå...

 

Din uttrykningsevne er under enhver kritikk, og jeg enser ikke om du er seriøs eller ironsik. Siden Real har vunnet haugevis med titler, og City ikke har prøvd mange åra går jeg for det siste.

Og ja, du tar feil igjen. Real har brukt uendelig med penger, og de har ikke evnet å bli verdens beste lag. Ergo holder ikke pegeargumentet mål. City har klart det alle lag ville klart med deres midler, men veien herfra og til verdens beste lag er uendelig lang, og kan ikke kjøpes for penger.

Endret av jj_89
Lenke til kommentar

Og ja, du tar feil igjen. Real har brukt uendelig med penger, og de har ikke evnet å bli verdens beste lag. Ergo holder ikke pegeargumentet mål. City har klart det alle lag ville klart med deres midler, men veien herfra og til verdens beste lag er uendelig lang, og kan ikke kjøpes for penger.

 

Tid. Tid OG Penger vil gi resultater. Garantert.

 

City må hvertfall få tid, de har jo bare hatt en sesong med penger. Real kjøpte mye i fjor, de må nok også få tid. DET er hele poenget.

 

Hva du mener er under enhver kritikk bryr meg forøvrig veldig lite.

 

Forøvrig må du begynne å lese. Eg skriver jo at pengeargumentet var for å senke meg ned på vedkommedes nivå. Og hvis du påstår at man ikke kan kjøpe seg til suksess så skjønner eg ikke noe. Selvsagt kan man det, og det er f.eks Chelsea et eksempel på, selv om de har vunnet relativt lite i forhold til pengebruken.

 

Men er ikke lett å vippe en klubb som United av pinnen. Det kan vi takke SAF for.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
dere har rett og slett ikke et bra nok lag til å fortjene å vinne PL

 

 

AHAHAHAHAHAHAAH! Dette er jo tidenes IDIOTUTSAGN! Er det noen som fortjener å vinne PL så er det da vitterlig det laget med mest poeng som I TILLEGG har en rævva tropp.

 

Hvis Stoke hadde vunnet PL foran United så hadde de vitterlig fortjent det mye mer.

 

Nå skal eg komme med et motutsagn:

 

United fortjener å vinne PL mer enn pengedopede Chelsea. Romans leketøy hadde vært et middelmådig lag uten rublene, men kjøper seg til suksess med penger som ikke baserer seg på suksess.

 

United er vel så gode som , om ikke bedre, enn Chelsea. Allikevel faller et argument som penger på sin egen urimelighet, da vi har eksempler som Shitty og Real som kjøper og kjøper, men aldri får det til. For å sette sammen et godt lag kreves det ikke haugevis med penger, men en manager som kan bruke de respektive spillerne på en slik måte at hele laget fungerer.

 

Eg ser forøvrig at du driter i hele innlegget og henger deg opp i den ene tingen som egentlig har minst med innlegget å gjør.

 

Din evne til å lese meningen med innlegg er under enhver kritikk. Men eg velger å se på det som normalt for deg.

 

 

Noe helt annet:

Veldig fornøyd med Fletcher, Evra og Valencia på årets lag i tillegg til Rooney.

 

De fortjener det. Neste år tror eg Nani er på laget også om han fortsetter utviklingen sin.|

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Uff, jeg vet ikke helt om jeg tørr skrive dette, men siden det er så mye som står på spill, så why the hell not.

 

Hvis Liverpool slår eller spiller uavgjort imot Chelsea til helgen, noe som sikrer oss trofeet, så skal jeg kjøpe Liverpool drakt, med eventuelt den spilleren bakpå som avgjør kampen til Liverpool sin fordel. La det være nevnt at jeg tørr ikke garantere for sikkerheten til drakten i lengre tid etterpå, da jeg har en ganske entusiastisk onkel som har fått et par Liverpool-drakter av meg allerede.

Lenke til kommentar

Fletcher, Evra og Rooney fortjener å være der. Gode spillere alle tre. Valencia er jeg litt mer uenig med, synes han alt for lett blir anonym og tatt ut av kampen når backene stenger av utsiden av banen som nesten er det eneste stedet Valencia går til.

 

Jeg uttalte meg nok litt for bombastisk når jeg sa at Man Utd ikke fortjente å vinne PL og hadde en for dårlig tropp. Om Man Utd vinner ligaen er det ikke fordi de har vært så utrolig gode, men fordi alle andre topplag i PL har feilet. Det kan vel kanskje sies om alle andre toppklubber skulle de vinne også men.

Lenke til kommentar

Luis Antonio Valencia Mosquera heter han faktisk og samtidig har han ikke scoret så altfor mye mål til å være en høyreving. Mange assist har han og samtidig så har han vært en viktig brikke i angrepet vårt, ikke fordi han heter Valencia. Han fortjener å være der fordi han har vært veldig god og viktig for oss, ikke på grunn av at han har scort mange.

 

 

Sameboe, hva skjer med signaturen din forresten? :p

Lenke til kommentar

Men denne kåringen til PFA bærer uansett et sterkt preg av at folk som har overrasket skal få sin hyllest. Milner som årets unge spiller er jo et bevis på det. Lampard, Cole og Malouda er ikke langt unna plassene til Fletcher, Evra og Valencia heller. Det kunne liksågodt vært 6 fra Chelsea og 1 fra Man Utd på laget. Årets lag alternativer på Man Utd er Evra, Vidic, Fletcher, (Valencia) og Rooney, mens Chelsea har Ivanovic, Terry, Cole, Malouda, Lampard og Drogba. Dessuten synes jeg Chelsea har en bredere tropp.

Lenke til kommentar

Uff, jeg vet ikke helt om jeg tørr skrive dette, men siden det er så mye som står på spill, så why the hell not.

 

Hvis Liverpool slår eller spiller uavgjort imot Chelsea til helgen, noe som sikrer oss trofeet, så skal jeg kjøpe Liverpool drakt, med eventuelt den spilleren bakpå som avgjør kampen til Liverpool sin fordel. La det være nevnt at jeg tørr ikke garantere for sikkerheten til drakten i lengre tid etterpå, da jeg har en ganske entusiastisk onkel som har fått et par Liverpool-drakter av meg allerede.

 

 

 

hva med unidetdrakt men lfc navn på? (målscoreren)

 

eller en liverpool drakt "united" "19" på?

Lenke til kommentar

Maeftaeda eller hva faen du heter. Du er generaliserende, skinnhellig og dobbelmoralsk. Supportere klager over dommeravgjørelser, big whoop. Slik er alle supportere; blå, rød eller grønn. Om vi vinner Premier League er det fortjent, selv om vi har tapt mot Burnley. Å si noe annet er jo rett og slett smålig. At vi vinner den litt for lett er noe helt annet. For dårlig stall for å vinne Premier League? Vel om den dårlige stallen faktisk vinner er det hvertfall fortjent. Jeg skjønner ikke logikken.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...