Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, så noen ansiktet når han ikke ble bytta inn allikavel :!:

Føltes litt synd på han, men måtte allikavel le...

9420328[/snapback]

 

Litt synd i han? Herregud jeg følte med han! :!:

Først blir han vraket fra startoppstillingen og senere til fordel for John O'Shea. Ikke at John O'Shea er en dårlig spiller, men jeg hadde nok slengt litt med leppa jeg også.

 

Jeg foretrekker også Hargreaves faktisk, men jeg ønsker å se alle de sentrale på banen samtidig, selv om det er litt vanskelig å få til. Vi spilte jo med Scholes, Carrick og Hargreaves på banen i de første kampene, men det blir nok ikke sånn fremover. Nå begynner jo spissene å komme tilbake fra skade og Ronaldo er tilbake fra karantene.

Det blir nok 4-4-2 fremover og det er mulig at Carrick fortsetter å vrakes fremover. :ermm:

 

Carrick er for god for å sitte på benken vår, men det blir nok mye spilletid på han etter hvert. Vi trenger et drivjern i neste kamp mot Everton så Hargreaves blir nok til å starte den kampen også.

Lenke til kommentar

Så du ønsker ikke ronaldo ute på kanten, men mer sentralt?

 

Å overbefolke midtbanen sentralt med spillere er noe vi sliter med, dette er jo det som har skjedd hittil i år, for mange folk på midten, for få på kantene og på spissplass.

 

Nei, klassisk 4-4-2 betyr at vi kan fort kjøre 2-4-4, eller 2-2-3-3 osv, samt at alle løper, det betyr overtall i alle ledd, gjennombruddskraft både i midten og på kantene.

Lenke til kommentar

-------------Edwin van der Sar

Gary Neville - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra

 

---------------Owen Hargreaves-----------------

 

Cristiano Ronaldo - Paul Scholes - Ryan Giggs/Luis Nani

 

-----Wayne Rooney - Louis Saha/Carlos Tevez

 

Ingen dum formasjon nei, men om den funker er et annet spørsmål.

 

 

------------------Edwin van der Sar

 

Gary Neville - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra

 

Paul Scholes - Owen Hargreaves - Michael Carrick

 

Cristiano Ronaldo - Wayne Rooney - Carlos Tevez/Saha/Giggs/Nani

 

Denne 4-3-3 formasjonen ser jo på papiret sinnsykt bra ut, synes jeg. Men United spiller sjelden bra når de spiller i en 4-3-3/4-5-1 formasjon så.. det beste er vel å holde seg til den vanlige 4-4-2 formasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...