Raste Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Sa det samme til min bestefar som jeg så kampen med, jeg sa -Kanskje Phil kan hjelpe gamle lagkamerater. Og det gjorde han jammen meg. Jeg og min bestefar fikk god latter da :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Hvor er Hargreaves på laget ditt banan? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Hargreaves er vel bedre enn Carrick? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Hvor er Hargreaves på laget ditt banan? 9420190[/snapback] Foretrekker Carrick faktisk. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Hvor er Hargreaves på laget ditt banan? 9420190[/snapback] Foretrekker Carrick faktisk. 9420205[/snapback] Why is that? Hargreaves har vært vår beste spiller denne sesongen, og han har bare spilt tre kamper Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Offensivt synes jeg Hargreaves bremser spillet noe ned. Vil ha pasningsfoten til Carrick. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Offensivt er kanskje Carrick bedre, men vi har Scholes til den jobben. Synes det fungerer bra med ein meir klassisk DM sammen med ein Scholes som står for det offensive. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Offensivt synes jeg Hargreaves bremser spillet noe ned. Vil ha pasningsfoten til Carrick. 9420220[/snapback] No problem med pasninger, selvom Carrick er rå på pasninger. Scholes er minst like god, og hadde ligaens beste pasningsprosent ifjor. 90 % og over 2000 pasninger slått. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Synes synd på Carrick som blir ditcha da vel Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Haha, så noen ansiktet når han ikke ble bytta inn allikavel :!: Føltes litt synd på han, men måtte allikavel le... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Haha, så noen ansiktet når han ikke ble bytta inn allikavel :!: Føltes litt synd på han, men måtte allikavel le... 9420328[/snapback] Ukas grimas Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Haha, så noen ansiktet når han ikke ble bytta inn allikavel :!: Føltes litt synd på han, men måtte allikavel le... 9420328[/snapback] Litt synd i han? Herregud jeg følte med han! :!: Først blir han vraket fra startoppstillingen og senere til fordel for John O'Shea. Ikke at John O'Shea er en dårlig spiller, men jeg hadde nok slengt litt med leppa jeg også. Jeg foretrekker også Hargreaves faktisk, men jeg ønsker å se alle de sentrale på banen samtidig, selv om det er litt vanskelig å få til. Vi spilte jo med Scholes, Carrick og Hargreaves på banen i de første kampene, men det blir nok ikke sånn fremover. Nå begynner jo spissene å komme tilbake fra skade og Ronaldo er tilbake fra karantene. Det blir nok 4-4-2 fremover og det er mulig at Carrick fortsetter å vrakes fremover. Carrick er for god for å sitte på benken vår, men det blir nok mye spilletid på han etter hvert. Vi trenger et drivjern i neste kamp mot Everton så Hargreaves blir nok til å starte den kampen også. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Jeg synes følgende lagoppstilling burde prøves: keeper back stopper stopper back defensiv midt høyre midt sentral midt venstre midt Spiss Spiss Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Og fordelen med en slik defensiv oppstilling vil være? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Midtbaneleddet er offensivt, får utnyttet de jeg mener er de beste midtbanespillerne våre, ser for meg Ronaldo, Scholes og Carrick på midten, Hargreaves defensivt. Synes ikke det virker mer defensivt enn 4-5-1 egentlig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Så du ønsker ikke ronaldo ute på kanten, men mer sentralt? Å overbefolke midtbanen sentralt med spillere er noe vi sliter med, dette er jo det som har skjedd hittil i år, for mange folk på midten, for få på kantene og på spissplass. Nei, klassisk 4-4-2 betyr at vi kan fort kjøre 2-4-4, eller 2-2-3-3 osv, samt at alle løper, det betyr overtall i alle ledd, gjennombruddskraft både i midten og på kantene. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 -------------Edwin van der Sar Gary Neville - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra ---------------Owen Hargreaves----------------- Cristiano Ronaldo - Paul Scholes - Ryan Giggs/Luis Nani -----Wayne Rooney - Louis Saha/Carlos Tevez Ingen dum formasjon nei, men om den funker er et annet spørsmål. ------------------Edwin van der Sar Gary Neville - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra Paul Scholes - Owen Hargreaves - Michael Carrick Cristiano Ronaldo - Wayne Rooney - Carlos Tevez/Saha/Giggs/Nani Denne 4-3-3 formasjonen ser jo på papiret sinnsykt bra ut, synes jeg. Men United spiller sjelden bra når de spiller i en 4-3-3/4-5-1 formasjon så.. det beste er vel å holde seg til den vanlige 4-4-2 formasjonen. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 [No problem med pasninger, selvom Carrick er rå på pasninger. Scholes er minst like god, og hadde ligaens beste pasningsprosent ifjor. 90 % og over 2000 pasninger slått. 9420267[/snapback] Vil ikkje sei at det er fakta for de første kampene i år, men satse på at det kjeme seg! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Greier egentlig ikke å forestille meg at 20LEgend har lagt opp Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Greier egentlig ikke å forestille meg at 20LEgend har lagt opp 9422905[/snapback] må innrømme at det ikkje har gått heilt opp for meg heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå