Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uavgjort mot Liverpool er jo ikke helt urealistisk og da hadde målforskjell kunne blitt gjeldende, men nå har Chelsea drept den muligheten.

 

Vi vinner ligaen om vi vinner de neste to og Chelsea spiller uavgjort på Anfield....

 

Men det blir 1-4 neste søndag, tror jeg setter litt penger på det også.

Lenke til kommentar

Det er 38 kamper i sesongen. Det lager som vinner, fortjener det. Man kan vinne en cup ufortjent, og man kan vinne en kamp ufortjent, men ikke en liga.

 

Enig. Det er derfor ligaen er størst og best. Greit nok at Chelsea-spillerne hadde fortjent å vinne PL om de vinner men de har hatt mye gå deres vei, mer enn noen andre av topplagene og det kan man ikke si noe imot.

 

Og grunnen til at jeg sier Chelsea-spillerne og ikke bare Chelsea er fordi trofeer vil aldri være fortjent av et lag som kommer seg der oppe med 95% av grunnen knyttet til penger. :)

 

Og de har fremdeles Wigan.

 

På hjemmebane. Verre lag enn Stoke på bortebane også. Vi må være realistiske, ihvertfall ang. kamper som Wigan og Stoke på Stamford Bridge. Anfield skjønner jeg at folk håper på men det skjer aldri. De er ræva, helt forbanna ræva. Spesielt uten Torres.

Lenke til kommentar

Kampen skal fremdeles spilles.

 

Jeg er forøvrig enig med deg i visse dommeravgjørelser. Spesielt i de to Chelsea kampene. Veldig mange dommere hadde anulert målet på brua og jeg har fremdeles ikke sett den handsen.

 

Men en liga er den mest rettferdige konkuransen og jeg har valgt å ikke klage så mye etter kampene

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest er at Rooney ikke fikk lov å fortsette på brua, 0-0, han var i storform og var helt alene med Cech. :( Og han timet løpet SÅ bra, ble spilt gjennom på en FANTASTISK måte av Ando. Ikke i nærheten av offside og det så jeg direkte, var sikker på at det var feil av linjedommeren. BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Mulig dere har blitt bortdømt totalt, men dere har mistet muligheten ved flere anledninger på egen hånd

Hva faen er fornuften her? Ja, vi har misset kamper selv, det har dere og. Forskjellen her er at vi har vært veldig uheldige med tanke på flere avgjørende dommerfeil. Ikke nok med at man skal vinne kampene, men det er liksom slik at vi skal klare å vinne på tross av at dommere driter seg ut gang på gang? Det er hverken fornuft eller logikk å spore i dette.

Mulig dere har blitt bortdømt totalt, men dere har mistet muligheten ved flere anledninger på egen hånd

og dere har rett og slett ikke et bra nok lag til å fortjene å vinne PL. Dere mistet klassespillere i Tevez og Ronaldo før sesongen, uten mye erstatning i det hele tatt å vise til. Dere verken fortjener eller kommer til å vinne PL i år, men det er jo alltids neste år.

Herregud så mye piss du lirer av deg i ett enkelt innlegg, det er helt utrolig. Vi fortjener ikke å vinne fordi vi ikke kjøpte inn en spiller i verdensklasse etter Ronaldo? Igjen, hva er fornuften? Det er jo ingen!

Vi ligger ett skarve poeng bak dere, og det på tross av flere skjebnesvangre dommerfeil som har fått direkte innvirkning på resultater. Skader i fleng og på det verste har vi måtte spille med tre (TRE) midtbanespillere i forsvar, sier ikke at dere har vært uten skader. Men til tider har det vært helt vanvittig med skader i forsvar.

Igjen, vi er ett skarve poeng bak Chelsea, om vi vinner er det så fortjent som du får det.

 

Akkurat hva er det som gjør at Chelsea fortjener gullet så mye mer?

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Fantastisk enig Alt-Ctrl. tc47 likes it. ;)

 

Helt latterlig å si at vi ikke fortjener å vinne ligaen, er faktisk sykt at vi er der vi er mtp. så mye uflaks både dommermessig osv og de skadene i desember/januar eller whatever.

 

Borte mot Fulham var det vel;

 

Fletcher - Carrick - De Laet - Evra

 

:p

Lenke til kommentar

Sier litt om hvor vanskelig det er å vinne 4 sesonger på rad. Man må tåle skader og uflaks. Man må tåle at viktige spillere forlater klubben.

 

Godt poeng. Det går nesten ikke. 3 er også helt forbanna sykt, men nå har vi gjort det to ganger så man må nesten si at det går an. Men 4 skulle ikke vært mulig en gang.

 

Lars: Hehe, ja, helt vanvittig. Var ikke bare mot Wolves hjemme osv heller, Fulham borte, Wolfsburg borte hvor vi faktisk vant(!) osv. Michael Owen. :p

Lenke til kommentar

Har funnet 2 bilder av di nye draktene våre (kanskje).

har du en link?

 

 

Link:http://TheBusbyWay.com/2010/04/25/picturesrevealed-home-away-kits-for-1011/?

 

Jørgen: Joda, årets drakt er en hyllest til 100 år siden vi tok vårt første store trofe, så derfor blir det designendring til neste år.

Lenke til kommentar
dere har rett og slett ikke et bra nok lag til å fortjene å vinne PL

 

 

AHAHAHAHAHAHAAH! Dette er jo tidenes IDIOTUTSAGN! Er det noen som fortjener å vinne PL så er det da vitterlig det laget med mest poeng som I TILLEGG har en rævva tropp.

 

Hvis Stoke hadde vunnet PL foran United så hadde de vitterlig fortjent det mye mer.

 

Nå skal eg komme med et motutsagn:

 

United fortjener å vinne PL mer enn pengedopede Chelsea. Romans leketøy hadde vært et middelmådig lag uten rublene, men kjøper seg til suksess med penger som ikke baserer seg på suksess.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...