Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg skrev på forrige side så er det rett og slett at det er litt mer enn marginer Chelsea har hatt. Måten de vant kampen mot oss på brua sier egentlig alt; også vant de på en tvilsom måte på OT også. Resten av kampene er allerede nevnt mer enn en gang også.

 

Poenget er at de får 0-2 målet på en KLAR offside på OT som er RETT foran linjedommeren, så Macheda sitt hands-mål er ikke bra nok unnskyldning for det 0-2 målet, for det er en tvilsom hands som er vanskelig å se for alle og skjedde på en veldig diskret måte.

 

Offsiden er ikke tvilsom, den er faen meg så klar at hundrevis av folk på puben jeg var på i England ropte offside med en gang og var ikke sikker på at målet telte før det faktisk sto 0-2 opp på vesntresiden. Og uansett om Macheda sitt mål etter det var kanskje hands så BLE det på en urettferdig måte 0-2, og 2 måls ledelse betyr JÆVLIG mye psykisk sett i en så stor kamp mellom to så store lag, også på bortebane. Det var et JÆVLIG viktig mål som egentlig skal drepe kampen, og det var helt feilaktig. Og Park skulle hatt en klar straffe tidlig i kampen og da kunne vi fikset 1-1, og da hadde hele kampen vært forskjellig. Straffesituasjonen til Chelsea kommer også ETTERPÅ og da kan man jo si at man aldri vet om Anelka/Neville greien hadde kommet hvis vi hade bare fått det vi skulle hatt. Og alt dette bare i tillegg til de fucked up 3 poeng de fikk mot oss på brua hvor de skulle hatt maks 1, om ikke NULL. (Og da 1, evt. 3 til oss - stor jævla forskjell mtp. Hammers og Bham bortekampene og nå nylig mot Bolton osv. - og t.o.m. kanskje straffen(e) vi skulle hatt mot Blackburn (en ihvertfall).)

 

Chelsea har vært jævlig heldige, og jeg synes innlegget til Geir M oppsummerer det hele på en god måte; mens innlegget mitt på forrige side forklarer i detalje noen av situasjonene som er backup for det noen av oss nevner her i tråden.

Lenke til kommentar

Jeg synes mange United-supportere her klager voldsomt på dommeravgjørelser. At dere drar opp Chelsea kampen som et godt eksempel blir bare latterlig. Ja, det var offside, men det var også hands. Begge skulle kanskje hatt straffe, men Chelsea sin var klarere en united sin. At dommeren er nedgradert til 1 divisjon kommer nok mer av at han gjør flere grove feil.

Alle lag har motgang og medgang angående dommeravgjørelser. Når alle lagene har spilt 38 kamper vil jeg tro at gjennomsnittet for motgang i dommeravgjørelser er ganske likt. Tviler sterkt på at de som har uttalt seg her har sett samtlige Chelsea- og united kamper. Etter å sett de fleste Arsenalkamper føler jeg vi også har hatt mye motgang hos dommerne, men selvfølgelig er nok dette mye på grunn av tykke briller. Kan referere til offsiden til Nasri forrige kamp som et eksempel.

 

Totalt sett har dere hittil ikke vært bedre en Chelsea, og dere fortjener bare 2 plassen. Ligger dere på 1 plass etter 38 kamper er dere verdige vinnere. Lykke til.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Blir flau på dine vegne, Lars. Straffen Anelka skulle hatt var soleklar, Parks var i grenseland. Macheda (ikke Welbeck, YNWA) sitt mål skulle blitt avblåst for hands og Drogba skulle blitt avblåst for offside. Berbatov-Lampard situasjonen er bare en herlig takling fra Lampard sin side, aldri i nærheten av å være straffe.

 

Vi kan bare skylde på oss selv hvis vi taper ligaen i år, Chelsea fortjener det hvis de går og slår 'Pool og Wigan(?)

 

QFT

 

Enkelte Man utd supportere mener at absolutt alt går mot Man Utd hele tiden. Det blir så kvalmt. Mulig dere har blitt bortdømt totalt, men dere har mistet muligheten ved flere anledninger på egen hånd og dere har rett og slett ikke et bra nok lag til å fortjene å vinne PL. Dere mistet klassespillere i Tevez og Ronaldo før sesongen, uten mye erstatning i det hele tatt å vise til. Dere verken fortjener eller kommer til å vinne PL i år, men det er jo alltids neste år.

Lenke til kommentar

Mine uttalelser har ingenting med United og dommeravgjørelser mot United å gjøre. Jeg snakker om at Chelsea rett og slett får poeng ved dårlig dømming i mange avgjørende situasjoner. Og for all del, den andre United-Chelsea-kampen er IKKE det beste eksemplet, se heller på West Ham-, Birmingham-, og den første United-Chelsea-kampen.

Jeg sier ikke at United har vært mye bedre enn Chelsea i år.

 

Uansett, Chelsea vinner ligaen.

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar

Mine uttalelser har ingenting med United og dommeravgjørelser mot United å gjøre. Jeg snakker om at Chelsea rett og slett får poeng ved dårlig dømming i mange avgjørende situasjoner. Og for all del, den andre United-Chelsea-kampen er IKKE det beste eksemplet, se heller på West Ham-, Birmingham-, og den første United-Chelsea-kampen.

Jeg sier ikke at United har vært mye bedre enn Chelsea i år.

 

Uansett, Chelsea vinner ligaen.

 

Akkurat, det er dette. Ikke at jeg synes Utd har fortjent å vinne ligaen mer enn Chelsea osv. Chelsea har hatt mye gå deres vei. Og vi har jo sagt at siste hjemmekampen er ikke den beste å se på for å se det vi snakker om, bare se på de kampene jeg skriver om på forrige side osv. Og noe av det andre jeg nevnte.

 

Og en ting som blir glemt nå også er Terry-taklingen på Milner i FA Cupen. At det der ikke ble 3 kamper. 3 jævla kamper uten kapteinen og alt. Men nei, det ble gult.

 

MYE har gått Chelsea sin vei iforhold til f.eks Utd (logisk å sammenligne siden det er disse to som er så close på toppen) og det er faen meg litt irriterende.

Lenke til kommentar

Blir flau på dine vegne, Lars. Straffen Anelka skulle hatt var soleklar, Parks var i grenseland. Macheda (ikke Welbeck, YNWA) sitt mål skulle blitt avblåst for hands og Drogba skulle blitt avblåst for offside. Berbatov-Lampard situasjonen er bare en herlig takling fra Lampard sin side, aldri i nærheten av å være straffe.

 

Vi kan bare skylde på oss selv hvis vi taper ligaen i år, Chelsea fortjener det hvis de går og slår 'Pool og Wigan(?)

 

QFT

 

Enkelte Man utd supportere mener at absolutt alt går mot Man Utd hele tiden. Det blir så kvalmt. Mulig dere har blitt bortdømt totalt, men dere har mistet muligheten ved flere anledninger på egen hånd og dere har rett og slett ikke et bra nok lag til å fortjene å vinne PL. Dere mistet klassespillere i Tevez og Ronaldo før sesongen, uten mye erstatning i det hele tatt å vise til. Dere verken fortjener eller kommer til å vinne PL i år, men det er jo alltids neste år.

 

Å buuhuu, var det noen som klaget på Barcelona? Vinner vi ligaen fortjener vi så til de grader å vinne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...