Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå kan vi ikke sitte her å tro at Stoke, STOKE skal ta poeng mot Chelsea på bortebane. Hvis vi forventer slikt så kommer vi til å bli veldig skuffet fremover =P

 

Positivt at Liverpool vinner da, får seg litt selvtillit frem mot Chelsea kampen.

Fremover er vel ikke det rette ordet når det er kun to kamper igjen?

 

Spørs hvordan du tenker når du leser det. Jeg mente fremover i akuratt denne kampen, for jeg tror det blir storseier til Chelsea.

Lenke til kommentar

2-0 målet var rett og slett stygt, burde aldri blitt godkjent...

 

Faen da jeg vil nesten at alt Chelsea gjør nå er lovlig og riktig, for jeg klikker helt villt når jeg tenker tilbake på noen poengene Chelsea har fått i år når jeg husker så godt at det var en del feilaktig. Klarer ikke akseptere det hvis CHelsea vinner ligaen med alt dette tatt i betraktning. Seriøst.

 

Får håpe den straffen var inn i straffefeltet da.

Lenke til kommentar

Yayyyyyyyyyyyyyyyyy bra Stoke :D

 

Anyway:

 

20.12.09

West Ham 1 -1 Chelsea

 

"Lampard admits to 'lucky' penalty"

 

"Chelsea were level in controversial circumstances not long after. "

 

"Chelsea's equaliser also came from the spot after Matthew Upson was harshly judged to have fouled Daniel Sturridge."

 

Også var det en straffe West Ham skulle hatt i TILLEGG til det, det som irriterer meg så jævlig. De skrev ikke om det på BBC, men jeg er sikker på det. Var en jævla klar straffe. Vedder på at man kan finne reaksjonen hvis man går tilbake på forumet til desember-tiden.

 

 

 

26.12.09

Birmingham 0-0 Chelsea

 

"Then in a rare foray forward, Birmingham would have taken the lead but for the assistant referee's flag.

 

With Drogba laying on the floor in the Chelsea penalty area, Liam Ridgewell squared the ball for Benitez to tap in only to be ruled offside, despite TV replays suggesting otherwise."

 

-----------------------------------------------

 

6 dager mellom de, to BORTEkamper, to GRATIS poeng. Ikke hjemmefordel eller noe en gang. Kan aldri glemme det/de dagene. Ikke minst kampene mot Utd i år, og da spesielt 1-0 kampen på Stamford Bridge med Rooney-offsiden, Valencia-straffen som aldri var og Chelsea-målet som var offside og forstyrrer keeperen og også noen som dyttet ned Wes Brown tror jeg det var.

Og man kan jo se tilbake et par uker Bolton-straffene (var 2 hendelser for en var mer klar enn den andre) og til og med straffen som Utd burde hatt borte mot Blackburn, ihvertfall en av de hvis ikke 2.

 

Det er mer enn marginer for min del. Ja, jeg går langt tilbake for å finne ting også men jeg husker det godt og det er poeng. Ja vi kunne gjort det bedre borte mot Blackburn, men ikke så mye bedre borte mot f.eks Chelsea. Også kunne vi også fått straffe borte mot Bburn som kunne vært UTROLIG avgjørende. Så ja, mer enn marginer.

 

Anyway, Chelsea vinner ligaen.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

TC, kutt ut med det tullet der. Chelsea har fått et par poeng gratis ja, men du overdriver så skikkelig at det er så urealistisk. Vi selv har rotet bort dette her, vi har kun oss selv å skylde på.

 

Hehe, jeg er bare sånn. Må jo ha noen som husker gamle ting og er litt irriterende på forumet og, ellers blir det jo bare kjedelig.

 

Patetisk hvis man ikke kan klare å innrømme at Chelsea har fått tildømt seg MANGE poeng denne sesongen (nevner kamper som West Ham, Birmingham, United x2, Fulham...)

 

Hmm jeg husker faktisk ikke Fulham, refresh my memory! Resten, som du ser, har jeg nevnt.

 

Men ja, som du sier, helt utrolig at folk sier at det er tuill osv. Det har ikke vært "likt" i år, vi har faen meg nesten ikke hatt EN feilaktig offside avgjørelse gå for oss for å fikse et mål. Jeg har sett alle kampene og jeg er faen meg nesten sikker på det. Maks en liksom. Straffeavgjørelser har som regel også vært helt riktige når vi har fått straffer og det er ikke mange ganger motstanderne ikke har fått straffene de skulle hatt mot oss osv. Husker f.eks straffen Pompey fikk for å utligne på Fratton Park som var ganske billig også.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Det er jo ikke tull, Raste. Vi kunne selvsagt vunnet om vi hadde vært enda bedre, og vi har gitt bort mye unødvendig. Men over denne sesongen har vi totalt sett vært uheldige. Vi har fått ganske mye uriktig dømming mot oss og lite som har gått til vår fordel, mens for Chelseas vedkommende har det vært motsatt. Hadde det vært motsatt hadde vi ledet ligaen med noen poeng, det føler jeg meg veldig sikker på.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Det er jo ikke tull, Raste. Vi kunne selvsagt vunnet om vi hadde vært enda bedre, og vi har gitt bort mye unødvendig. Men over denne sesongen har vi totalt sett vært uheldige. Vi har fått ganske mye uriktig dømming mot oss og lite som har gått til vår fordel, mens for Chelseas vedkommende har det vært motsatt. Hadde det vært motsatt hadde vi ledet ligaen med noen poeng, det føler jeg meg veldig sikker på.

 

Ah, så herlig å lese innlegg av folk som vet hva de snakker om. Kunne ikke sagt det bedre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...