Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sålenge han tar ballen FØRST, spiller det ingen rolle om han feller mannen. Ikke i nærheten av straffe, ikke engang close. Skjønner dog at dommeren dømmer PK, fordi ballen ikke skifter retning eller tydelig forsvinner ut av løpebanen til Gabbi.

 

En forståelig feil, men likefullt ikke straffe.

Lenke til kommentar

Sålenge han tar ballen FØRST, spiller det ingen rolle om han feller mannen. Ikke i nærheten av straffe, ikke engang close. Skjønner dog at dommeren dømmer PK, fordi ballen ikke skifter retning eller tydelig forsvinner ut av løpebanen til Gabbi.

 

En forståelig feil, men likefullt ikke straffe.

 

Exactement.

Lenke til kommentar

Sålenge han tar ballen FØRST, spiller det ingen rolle om han feller mannen.

Så om han kommer inn med knotta først og strake bein har det ingenting å si? For meg så det nemlig slik ut (Nå skal det sant sies at jeg så kampen via streaming og kvaliteten kan være varierende).

Virker som den regelen er veldig avhengig av om at dommern blåser for eller mot oss her inne spør du meg...

Lenke til kommentar
Liverpool nå, stort sett stusselig...

yeah...

Fryktelig stusselig, Liverpool har vel hatt en skikkelig sjangse, Burnley som styrer mest vil jeg si...

 

Edit: Nesten 1-0 til Burnley der :D

 

Gerrard heldig som slipper unna med gult der...

Endret av Sveern
Lenke til kommentar

Burnley har klart hatt den største sjansen i kampen. De er også lett på høyde med Liverpool, om ikke bedre. Blir artig å se hvordan det utvikler seg i 2 omgang.

Er nok Chelsea - Stoke istedenfor 2. omgang her :p Men burnley kan ta dette ja, Liverpool virker tamt...

Ja, forsnakka meg jeg også. Blir nok Chelsea- Stoke her også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...