Sveern Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Huff, det Bham derbyet oser det 0-0 av... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Det er jo sjanser i kampen, bare synd B'ham ikke putter. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Told ya so. Keeperne er for gode. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Så får de en forpult drittstraffe som er feil. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Straffespark. Så billig ut. Det vil si, det så helt korrekt ut fra første kameravinkel, men med par replays så det feil ut. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hahaha, "I think he get a tiny bit of the ball (...)" - Engelskmenn altså... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Haha, han tok ballen. Og Bham har hatt de største sjansene og alt. Ouch. Men greit nok da, dette irriterer Liverpool, Spurs og City. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Har faktisk litt tro på at stoke kan stjele poeng i dag, og skjer det ikke i dag tror jeg det skjer mot Liverpool. Jeg tror Chelsea sliter litt med presset og at de ikke kommer til å være så gode i de siste kampene. Jeg tar sikkert skammelig feil. Kan ikke helt begrunne det heller, med unntak av Tottenham kampen, men det er en følelse jeg sitter med. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Faen, når dette ikke går veien, går det ikke veien med Stoke heller. Sorry folkens. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Faen, når dette ikke går veien, går det ikke veien med Stoke heller. Sorry folkens. Haha, what the fuck? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Faen, når dette ikke går veien, går det ikke veien med Stoke heller. Sorry folkens. Hæ? Hva er så ille med at Villa vinner? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Faen, når dette ikke går veien, går det ikke veien med Stoke heller. Sorry folkens. Haha, what the fuck? Dette blir en dårlig dag, tro meg. B'ham taper Stoke taper sikkert RBK kuker det til mot LSK. Føler det på meg. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Ran. Kjenner jeg får mer og mer spysmak i kjeften av dette nitriste Villa laget. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Haha, han tok ballen. Og Bham har hatt de største sjansene og alt. Ouch. Men greit nok da, dette irriterer Liverpool, Spurs og City. Okey, kjenner jeg blir litt usikker, men i mine øyer så det ut som et soleklart straffespark, han meier ned Gabby mens han såvidt er nær ballen. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Straffa var litt vipp, men helt grei å blåse på, hvertfall når vi trenger 17 repriser for å se at han er borti ballen... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Rart for jeg trengte en reprise for å se at han var nær ballen... Martin O'Niel er bombesikker på at det er straffe Alex McLeish er bombesikker på at det ikke er straffe. Andy Gray er enig med McLeish, ikke i nærheten av å være straffe. Endret 25. april 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Okey, kjenner jeg blir litt usikker, men i mine øyer så det ut som et soleklart straffespark, han meier ned Gabby mens han såvidt er nær ballen. Straffen var helt grei. Han toucher ballen såvidt og tar mye mann. Tenkte umiddelbart straffe da jeg så det, og har ikke endret mening selv om han dultet litt borti ballen. Jeg trengte mange repriser for å se at han var borti ballen forøvrig. Endret 25. april 2010 av Jefecito Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Okey, kjenner jeg blir litt usikker, men i mine øyer så det ut som et soleklart straffespark, han meier ned Gabby mens han såvidt er nær ballen. Straffen var helt grei. Han toucher ballen såvidt og tar mye mann. Tenkte umiddelbart straffe da jeg så det, og har ikke endret mening selv om han dultet litt borti ballen. Enig i den. Er som kommentatorene sa, ballen er fortsatt i spill, og hadde ikke Agbonlahor (?) blitt meid ned hadde han kunnet fått tak i ballen igjen... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Noen som har video av hendelsen? Det var en situasjon hvor jeg egentlig tenkte "Du-kan-faen-ikke-mene-at-det-ikke-er-straffe"-mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå