Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har faktisk litt tro på at stoke kan stjele poeng i dag, og skjer det ikke i dag tror jeg det skjer mot Liverpool. Jeg tror Chelsea sliter litt med presset og at de ikke kommer til å være så gode i de siste kampene. Jeg tar sikkert skammelig feil. Kan ikke helt begrunne det heller, med unntak av Tottenham kampen, men det er en følelse jeg sitter med.

Lenke til kommentar

Rart for jeg trengte en reprise for å se at han var nær ballen...

 

 

Martin O'Niel er bombesikker på at det er straffe

Alex McLeish er bombesikker på at det ikke er straffe.

 

Andy Gray er enig med McLeish, ikke i nærheten av å være straffe.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Okey, kjenner jeg blir litt usikker, men i mine øyer så det ut som et soleklart straffespark, han meier ned Gabby mens han såvidt er nær ballen.

 

Straffen var helt grei. Han toucher ballen såvidt og tar mye mann. Tenkte umiddelbart straffe da jeg så det, og har ikke endret mening selv om han dultet litt borti ballen.

 

Jeg trengte mange repriser for å se at han var borti ballen forøvrig. :p

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Okey, kjenner jeg blir litt usikker, men i mine øyer så det ut som et soleklart straffespark, han meier ned Gabby mens han såvidt er nær ballen.

 

Straffen var helt grei. Han toucher ballen såvidt og tar mye mann. Tenkte umiddelbart straffe da jeg så det, og har ikke endret mening selv om han dultet litt borti ballen.

Enig i den. Er som kommentatorene sa, ballen er fortsatt i spill, og hadde ikke Agbonlahor (?) blitt meid ned hadde han kunnet fått tak i ballen igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...