Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om Liverpool vinner i morgen har de 62p, dvs 2p bak Spurs og 1p bak City med en kamp mer spilt. De to sistnevnte møtes innbyrdes den 5mai, to dager etter at Liverpool gjester Chelsea på Anfield. Sett at det blir U mellom Spurs og City og Liverpool vinner har Spurs 65, City 64 og Liverpool 65 FØR den siste serierunda. Målforskjellen er svært jevn, bare tre kasser fra eller til, skiller lagene.

 

Konklusjon: Vinner Liverpool i morgen har de noe spille for annet enn æren mot Chelsea. At Spurs-City ender uavgjort er ikke utenkelig, så oddsen er ikke så forsvinnende små at de ikke er verdt å gripe etter for Liverpool. I siste serierunde har riktignok Tottenham et Burnley uten noe å spille for på Turf Moor og City borte mot et West Ham i noenlunde samme situasjon.

 

Aston Villa har selvsagt også en mulighet og møter City borte om to ukers tid. Alt i alt, ting kan gå for Liverpool og innbyrdes matcher og kampprogrammet i betraktning bør mersysideklubben gi jernet mot CFC for egen vinning.

 

Om Burnley fratar LFC poeng i mårra "dør" jeg av skuffelse. Det vil med mindre Stoke sensasjonelt stjeler noe på brua, være spikeren i vår kiste.

 

Liverpool er ute av løpet om 4.-plassen det er det bare å innse. Aldri i verden at alle av Villa, City og Spurs tar mindre poeng enn 'pool, spesielt ikke siden de skal spille borte mot Chelsea som kjemper for tittelen. Du tar for øvrig utgangspunkt i at alle lagene tar 3 poeng neste helg?

 

All ære til Liverpool for deres bragder for 20 år siden, men i år fortjener de så vidt en EL-plass. Å se Liverpool i dag er en skam, på lik linje med Arsenal, begge lagene lever på navnet sitt.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Godt at du prøver Game, men Stoke har vel ikke klart noe som helst på bortebane og Chelsea kommer ikke til å fucke opp mer. Eneste sjansen er vel Pool Chelsea kampen for vår del men jeg tror Chelseav overrasker alle og vinner 4-1 eller noe sånt der borte. Og jeg tror også på at vi ikke klarer mer enn uavgjort borte mot Sunderland.

Lenke til kommentar

Hmm jeg hørte bare fra en Chelsea-supporter i går at de bare hadde vunnet 1 eller 2 på bortebane i hele sesongen og tatt ganske få poeng eller noe? Vet ikke helt, men ikke har så mye håp da, seriøst, Chelsea vinner komfortabelt.

 

Ser dere på Bham derby nå? To SYKE keepere, fy faen. Friedel og spesielt Hart nå for tiden. Nasty gode keepere, sånne kamper må jo bli 0-0.

Lenke til kommentar

Chelsea vinner nok dessverre lett i dag. Hadde kost meg noko voldsomt om dei skulle finne på å drite seg ut, men eg trur nok dessverre at det er større sjans for at vi taper poeng borte mot Sunderland enn at Chelsea taper poeng i sine siste kampar. Vi kan alltids håpe, men spesielt realistisk er det nok ikkje at vi tar meir poeng enn C siste kampane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...