Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er greia med å poste den i ørtentusen tråder? Holder å poste den i fotballpub'en, da får de fleste med seg det. Blir litt idiotisk å poste 10 ganger hver gang du lager en tråd. ;)

 

On-T: Det at Rooney kanskje er ute for resten av sesongen, gjør ikke meg noe. Det er TO kamper igjen. Vinner vi ikke de uten Rooney, ja da fortjener vi ikke ligagullet. Med samme mentalitet som andre omgangen mot Spurs, så burde det være seks poeng i boks på de to siste kampene også. :wee:

Lenke til kommentar

Hva er greia med å poste den i ørtentusen tråder? Holder å poste den i fotballpub'en, da får de fleste med seg det. Blir litt idiotisk å poste 10 ganger hver gang du lager en tråd. ;)

Helt greit for min del. Leser stort sett kun inne her så da går man glipp av slikt. Jeg er sikkert ikke alene om det.

Lenke til kommentar

Hva er greia med å poste den i ørtentusen tråder? Holder å poste den i fotballpub'en, da får de fleste med seg det. Blir litt idiotisk å poste 10 ganger hver gang du lager en tråd. ;)

 

 

Hva er gfreia med at du skal klage på noen andre om noe du har gjort så jævlig mange ganger selv da? ;)

 

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

 

Lenke til kommentar

Kom gjerne med eksempler på det, Smågal. Jeg har aldri reklamert for samme greie i flere tråder. Hvis jeg f.eks. slenger opp en United-kamptråd, legger jeg igjen en link her, og kun her. Ingen andre steder. Til årets PL-lag tråden la jeg igjen en link i puben, og kun der. Du må komme med eksempler, for du sier jo at jeg har gjort det "jævlig mange ganger før". Tviler på at du finner et eneste eksempel, nettopp fordi jeg aldri har gjort det før.

 

Skjønner jo hvorfor han reklamerer da. Folka bruker kun "mine innlegg", og det er sjeldent at noen får med seg nye tråder uten at det blir reklamert. Har foreslått i Tracker en funksjon der man kan legge til kategorier i "mine innlegg", men har ikke fått noe svar enda. :hmm:

Lenke til kommentar

Han mente vel igrunn det å "poste i ørten tusen tråder" Latias. Og det gjør du jo til stadighet :!:

Burde vel ha tenkt på det. Ikke overraskende at enkelte vrir og vender på ting slik det passer dem best.

 

Setter strek for off-topic.

____________________________

 

On-t: Noen som har noe nytt angående spyingen til spillerne? Hadde vært synd om laget ble satt ut pga. matforgiftning eller noe to runder før slutt.

Lenke til kommentar

Han mente vel igrunn det å "poste i ørten tusen tråder" Latias. Og det gjør du jo til stadighet :!:

Burde vel ha tenkt på det. Ikke overraskende at enkelte vrir og vender på ting slik det passer dem best.

 

Setter strek for off-topic.

____________________________

.

Setter DU strek for off-topic? Og du er imot spamming?

 

Noen har hijack'a kontoen til Latias! Trenger ikke å være en ''bad thing''.

Lenke til kommentar

Om Liverpool vinner i morgen har de 62p, dvs 2p bak Spurs og 1p bak City med en kamp mer spilt. De to sistnevnte møtes innbyrdes den 5mai, to dager etter at Liverpool gjester Chelsea på Anfield. Sett at det blir U mellom Spurs og City og Liverpool vinner har Spurs 65, City 64 og Liverpool 65 FØR den siste serierunda. Målforskjellen er svært jevn, bare tre kasser fra eller til, skiller lagene.

 

Konklusjon: Vinner Liverpool i morgen har de noe spille for annet enn æren mot Chelsea. At Spurs-City ender uavgjort er ikke utenkelig, så oddsen er ikke så forsvinnende små at de ikke er verdt å gripe etter for Liverpool. I siste serierunde har riktignok Tottenham et Burnley uten noe å spille for på Turf Moor og City borte mot et West Ham i noenlunde samme situasjon.

 

Aston Villa har selvsagt også en mulighet og møter City borte om to ukers tid. Alt i alt, ting kan gå for Liverpool og innbyrdes matcher og kampprogrammet i betraktning bør mersysideklubben gi jernet mot CFC for egen vinning.

 

Om Burnley fratar LFC poeng i mårra "dør" jeg av skuffelse. Det vil med mindre Stoke sensasjonelt stjeler noe på brua, være spikeren i vår kiste.

Lenke til kommentar

Game, Chelsea har Wigan igjen også. Greit at kampen er på brua, men Wigan har de siste årene vært en tøff motstander for Chelsea. Mens vi har knust dem hver gang vi har møtt dem, har Chelsea enten slitt seg til ettmålsseiere eller tapt poeng. Må ikke gi opp selv om Chelsea skal lede med ett poeng før siste runde.

Lenke til kommentar

Heldigvis betyr det nada om folk her inne har gitt opp eller ei.

 

Hvis så var tilfelle så tapte jo United PL allerede etter Burnley kampen....

 

Ingen skal overbevise meg om at det ikke er mulig at Chelsea avgir poeng i de tre siste kampene sine.

 

Jeg ser på chelsea som klare favoritter, men det betyr ikke at de vinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...