Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regner med at Nani saksøker hora, nå vet jo hele verden at kølla hans er rar. Æreskrenkelse.

9415208[/snapback]

 

:!:

Kjedelig at det er så lenge til neste kamp. Jeg gleder meg allerede til å se hvordan SAF velger å sette opp laget som skal spille mot Everton. Ronaldo går garantert rett inn på førsteelleveren og derfor blir det spennende å se hvem SAF velger å vrake. Kan jo hende at startoppstillingen blir lik den som var nå nettopp mot Sunderland, bare Eagles ut og Ronaldo inn. Men da må Carrick benkes på nytt igjen og han så lite fornøyd ut på benken mot Sunderland.

 

Og hva feiler Giggs? Var han rett og slett vraket helt fra troppen mot Sunderland? Eller er han skadet? Har ikke fått med meg noe når det gjelder han. :hmm:

 

Keeperen og back-fireren er soleklar, men resten er det nesten umulig å finne ut. Håper egentlig på dette laget, selv om jeg også vil se Carrick på banen.

 

Edwin van der Sar

 

Wesley Brown - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra

 

Cristiano Ronaldo - Owen Hargreaves - Paul Scholes - Luis Nani

 

Carlos Tevez - Louis Saha

 

Benk: Kuszczak, Carrick, Anderson, Giggs, O'Shea.

 

En veldig så offensiv benk, men..

Lenke til kommentar

United.no gjennom BBC og div aviser melder om gode nyheter for oss djevler. Både Gary, Rooney og Giggs ser ut til å rekke kampen mot Everton 15 september, og vi kan stille med et nesten fullt lag. Bare langtids skadde Park og Foster blir på sidelinja. Godgutt Phil Neville kan risikere å møte et fryktingytende lag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Om Lpool vinner serien, så skal jeg forlate dette forumet. Takler ikke og se white and the gang klikke rabiat på tastaturet, blir så forbanna.. :>

9419591[/snapback]

 

Vi er alle like gode, er vi ikke? Synes flere av pool-supporterne og United-supporterne (eks. Hyrlen og String-Emil) klarer å ha konstruktive diskusjoner (som selvsagt er krydret med et litt subjektivt fanhjerte). Å forlate forumet av den grunn er bare feigt. Men det er jo opp til deg.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Jepp. Trenger vel ikke forlate det, er ikke så aktiv uansett. Ble morsomt når fotballen dukket opp :-D Så når jeg tenker meg om, så er nok fotball-forumet som får meg til å være her..

 

OT: Noen som tror at Pique får sjansen en gang? Sansynligvis ikke nå, siden vi kanskje har PL`s beste stopperpar.

Viste ikke at Pique var så stor som han var, forestilte meg en liten spanjol..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jepp. Trenger vel ikke forlate det, er ikke så aktiv uansett. Ble morsomt når fotballen dukket opp :-D Så når jeg tenker meg om, så er nok fotball-forumet som får meg til å være her..

9419653[/snapback]

 

Det er bra :)

Lenke til kommentar
Jepp. Trenger vel ikke forlate det, er ikke så aktiv uansett. Ble morsomt når fotballen dukket opp :-D Så når jeg tenker meg om, så er nok fotball-forumet som får meg til å være her..

 

OT: Noen som tror at Pique får sjansen en gang? Sansynligvis ikke nå, siden vi kanskje har PL`s beste stopperpar.

Viste ikke at Pique var så stor som han var, forestilte meg en liten spanjol..

9419653[/snapback]

 

Pique var vel i Zaragoza i fjor. Han har god fysikk for å være spanjol.

Lenke til kommentar
OT: Noen som tror at Pique får sjansen en gang? Sansynligvis ikke nå, siden vi kanskje har PL`s beste stopperpar.

Viste ikke at Pique var så stor som han var, forestilte meg en liten spanjol..

9419653[/snapback]

 

Tja, jeg vil nesten si.. "Selvsagt vil han få sjansen en gang", men det er jo ingen selvfølge. Men hvorfor skal han ikke få sjansen? Han gjorde sakene sine bra i Zaragoza.

Akkurat nå har vi et kanon forsvar, tenker spesielt da på midtforsvaret, Ferdinand og Vidic. Så Pique får nok ikke sjansen med det første, men at han får spille i ligacupen for eksempel, det regner jeg med. Nå trakk jo vi Coventry hjemme i ligacupen. Vi blir nok til å se Pique fra start i den kampen, vil jeg tro. :yes:

 

Pique ser ut som en 30-åring. :D

 

Vi har jo også et annet stort stoppertalent i Johnny Evans. Det blir spennende å følge hvem av disse to talentene som når lengst. De begge kommer nok til å spille mot Coventry, i alle fall håper jeg det.

 

Positivt at Rooney og Neville er tilbake mot Everton i tillegg til Ronaldo. Men nå som Saha er tilbake er det ikke dødsviktig å kaste Rooney ut på banen, bare om nødvendig. Skaden til Rooney ser ut til å leges rekordraskt. :thumbup:

Neville har mye rutine, men nå har han vært ute en stund og mangler litt kamperfaring om jeg kan kalle det det. For alle vet jo at han har nok av kamperfaring, han er neppe i kampform for å si det slik.

 

Men Neville er vel nesten alltid bedre enn Brown?

Anyways.. positive nyheter! :cool:

Lenke til kommentar
Jepp. Trenger vel ikke forlate det, er ikke så aktiv uansett. Ble morsomt når fotballen dukket opp :-D Så når jeg tenker meg om, så er nok fotball-forumet som får meg til å være her..

 

OT: Noen som tror at Pique får sjansen en gang? Sansynligvis ikke nå, siden vi kanskje har PL`s beste stopperpar.

Viste ikke at Pique var så stor som han var, forestilte meg en liten spanjol..

9419653[/snapback]

Håper på dette laget mot Everton:

 

--------------------------- VDS ---------------------------

-------------------------------------------------------------

Gaz ----------- Rio ---------------- Vidic ---------- Evra

-------------------------------------------------------------

Ronaldo ---- Carrick ------------ Scholes ------- Giggs

-------------------------------------------------------------

------- Tevez -------- Phil Neville ------ Rooney -------

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...